odun

24 3 3
                                    

"Onu demiyorum. Bana yakın davranıyorsun, umut veriyorsun. Sanki aramızda bişeyler olabilecekmiş gibi davranıyorsun. Ama sonra gidip başka bir kadına sarılıyorsun. Ve başa sarıyoruz. Ne yapmaya çalışıyorsun gerçekten anlamıyorum." Hyunjin bunları söylerken yaşlar geliyordu gözlerinden. Ama umursamadan devam ediyordu. "Asla akıl-"

"Hyunjin, birinden hoşlanıyor musun?" Chris çocuğun karşısına geçip konuşmuştu.

"Ne? Ne alaka amına koyayım?"

"Bir soru sordum. Birinden hoşlanıyor musun yoksa hoşlanmıyor musun?"

Hyunjin, mutfağa doğru yürürken söylenmeye başlamıştı."Yok abicim taşa anlatsam daha iyi. Ben burada bir saattir beyefendi için dil dökeyim beyefendi anlamasın hâlâ borondon hoslonoyor moson. Yok canım ne hoşlanması!"

Hyunjin söylenirken Chris de arkasından mutfağa girmiş ve Hyunjin'in hemen kulağının dibinden konuşmaya başlamıştı. "Sevgilim olur musun?"

"NE?" Hyunjin'in bağırmasıyla Chris ufak bir kahkaha patlatmıştı. "Hâlâ dalga geçiyor ya."

Chris Hyunjin'i kollarından tutarak karşısına almıştı."Şaka yapmıyorum, seni gerçekten seviyorum. Tahmin edebileceğinden bile fazla. İlk gördüğüm andan beri. "

"Abicim iyi hoş da SEN BENİM ÖĞRETMENİMSİN FARKINDA MISIN?"

"Yok değilim. Ben seni gördüğümden beri çoğu şeyin farkında değilim."

"Hayır sus kes konuşma. Şimdi çok büyük problemlerimiz va-"

"Hyunjin, sen beni seviyor musun?"

"Evet ama-"

"Sorunumuz yok o zaman."

"OKULDA NE YAPACAĞIZ ACABA."

"Siktir et artık bazı şeyleri. Sen benim sevgilim olur musun onu söyle."

Hyunjin hâlâ verdiği sinyallerin alınmadığını düşünerek büyüğüne göz devirmişti. "Eee duvar arkadaşım sen neler yapıyorsun. Ayyy kapıyla ayrıldınız mı? Niye ki?"

Chris onun bu haline gülerek elini karşısındakinin beline atarak onu kendisine çekmişti. Aralarında santimlik kaldığında konuşmaya başlamıştı. "Sinyaller benim gibi odunlara işlemiyor güzelim, evet mi hayır mı?"

Hyunjin, dibinde duran adamdan dolayı bir anlığına nefes almayı bile unutmuştu. Haliyle dediğini de dinlememişti. "Ha?"

"Evet diyorsun değil mi?"

"Hmhm ondan" Hyunjin hâlâ karşısındaki bedenden dolayı neler konuşulduğunu duymuyordu. Büyük olan dudaklarına yapıştığında neler olduğunu anlamıştı. Birkaç saniye bünyesi kaldırmasa da sonunda karşılık vermeye başlamıştı.

Ta ki giriş kapısı açılana dek...

~
Artık hayalet okur olmanızdan sıkıldım amk yeter oy verin su kitaba

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

naked teacher? ~hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin