Hyunjin okulun kapısına çıktığında bir kadın kapının önünde bekliyordu. Kadın gerçekten güzeldi ama Hyunjin'in dikkatini çekmemişti. Ta ki Chris gelip kadına sarılana kadar.
~
Hyunjin onları sarılarak gördüğünde içinde bir şeyler kopmuştu. Gözleri anlamlandıramadığı bir şekilde dolmaya başlamıştı. Bunu farkettiği gibi hızlıca eve gitmeye başlamıştı.
Hızlı hızlı eve giderken telefonunun titreşiminden rahatsız olup telefonu kapatmıştı. Neden bu kadar üzüldüğünü anlamlandıramıyordu. Sadece cinsel bir istek değil miydi bu?
Düşüncelerinden sıyrılırken arkasından gelen sesleri duymaya başlamıştı. Arkadaşlarından geldiği için umursamamıştı. Hızlıca yürümeye devam ediyordu.
Evinin olduğu sokağın başında duruyordu. Eve gidemezdi. Eğer giderse 'ailesi' neler olduğunu sorar ve yine kavga ederlerdi. Şuan kavga isteyeceği son şey bile olmazdı.
Kendisini bir sahilin başına atmıştı. Denizin sesini duymak bile onu çok rahatlatıyordu. Geçen dakikaları önemsemiyordu. Aklında sadece öğretmeni vardı. Madem biriyle birlikteydi neden ona bu kadar yakın davranmıştı ki?
"İyi misin?" Düşüncelerle boğuşurken soğuk bir ses duymuştu. Sesin sahibini tanımıyordu bile.
"Olmasam ne değişecek ki?"
"Oturabilir miyim?" Hyunjin gelen soruya karşılık başını yukarı aşağı sallamıştı. "Anlatmak ister misin?"
"İsterim galiba."
"Anlat o zaman."
"Erkekler çok garip, hani sürekli yakın davranıyor ama bir gün tesadüfen öğreniyorum ki sevgilisi varmış."
"Hiçbir şey anlamadım. Biraz daha açabilir misin?"
"Şimdi ben sanırım birinden hoşlanıyorum, onunda benden hoşlandığını sanıyordum. Bugün dedi ki çıkışta beni bekle. Bende tamam dedim. Çıkışta bekliyordum ki başka bir kadına sarıldığını görene kadar. Sonra direkt buraya geldim yani."
"Onun senden hoşlandığını ne düşündürdü?"
"Çok yakın davranıyordu. Fazla yakın. Ama sanırım sadece ben onun benden hoşlandığını düşündüm."
"Birkaç gün ortak alanlarınıza girme(anlamayanlar için okula gitme demek istiyo). Hem kafanı rahatlatırsın. Hem de seninle ilgileniyor mu onu öğrenirsin."
"Haklısın sanırım. En mantıklısı bu. Sen neden buradasın."
"Bende senin gibi kafamı dağıtmaya geldim."
"Neden ihtiyaç duydun buna?"
"O kadar çok şey yaşadım ki. En başında 5 senelik sevgilim beni aldatıyormuş. Ona onca senemi ayırmıştım, gerçekten sevmiştim de."
"Ne yapacaksın peki şimdi?"
"Hiçbir şey. Hayatımın geri kalanına bakacağım."
"Asla yıkılmayacak gibi görünüyorsun."
Ufak bir şekilde gülmüştü yabancı. "Pek öyle değilim aslında ama böyle düşünmen güzel." Kısa bir sessizlikten sonra konuşmaya başlamıştı yabancı. "Hava soğumaya başladı, evine git istersen."
"Haklısın, görüşmek dileğiyle o zaman."
"Aynen öyle."
~
Hyunjin eve gittiğinde saatlerdir kapalı olan telefonunu açmak gelmişti aklına. Gelen mesajlara bakıyordu, bir sürü arkadaşından mesaj gelmişti. Ve ondan, ondan da mesaj gelmişti.
~
HAZRETİ CHRİSTOPHER
Hyunjin seni göremedim çıkışta, bir sorun mu çıktı?
Hyunjin?
Mesajlarım neden iletilmiyor?
Hassiktir başına bişey mi geldi
Lütfen başına bişey gelmemiş olsun~
Jisung-Hyunjin
Hyunjin iyi misin
Kimse sana ulasamıyo
Matematikçi bile yazdı amk
Nerdesin
Nolur bir cevap ver
(15.37)Hyunjin
Nolur bi cevap ver artık
(seen)ALLAH'IM ŞÜKÜRLER OLSUN
SONUNDA ACMISSIN TELEFONU
ÖDÜMÜZ KOPTU GERİZEKALISakin ol amk
Nolucak bana
Kanka
Ben birkaç gün okula gelmicemNiye amk
Kanka şimdi bak
(Burda olayları anlatıyo)
Böyle işteKanka
Sen
Asık
OlmuşsunHayır amk
Adam heteroymusKanka zaten adam sana asık olmuş demiyorum ki
Sen adama asık olmuşsun
Ayrıca o kadın sevgilisi değil benceKanka
eltisi mi o zaman amkNeyse kanka
Sen yokken ben yoklarım etrafı
Varmıymıs yokmuymus diyeSağol kanka
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
naked teacher? ~hyunchan
FanficSadece öğretmenlerden not dilenmek için öğretmenler odasına giren Hyunjin'in yeni matematik hocasını çıplak göreceği kimin aklına gelirdi ki? -ARKADASLAE YENİ MATEÖATİKCİYİ ÇIPLAK GORDUM