Kaç bakalım nereye kaçacaksın?

64 12 3
                                    

Hyunjin, yine bir gram alakasının olmadığı matematik dersinde idi. Dersi dinlemiyordu, yetmezmiş gibi sıranın altından telefonuyla mesajlaşıyordu. Bunu farkeden Chris, Hyunjin'in sırasının önünde dikilmişti. Hyunjin farketse bile çok umursamamıştı. Çünkü hocaların azarlamaları pek de umrunda değildi. Sadece dersi geçmeye bakıyordu.

Chris dersi anlatmaya devam ederken bir andan da Hyunjin'in mesajlarını okuyordu. Okudukları karşısında dudağının kenarı kıvrılmaya başlamıştı. Hyunjin'in kulağına eğilip sadece onun duyabileceği bir ses tonunda konuşmaya başlamıştı. "Beni arzuladığını bilmiyordum, ama öğrendiğim iyi oldu."

Hyunjin resmen domatese dönmüştü. "Yok hocam, ne alakası var?" Hyunjin'in kızarmasıyla daha da keyiflenmişti Chris.

Saatine bakmasının ardından konuşmaya başlamıştı. "Arkadaşlar 5 dakikanız kaldı, serbestsiniz. Hyunjin, teneffüste yanıma gel."

"Kanka yarrağı yedin" Shuhua kısık sesle söylediğinde Hyunjin korkmaya başlamıştı.

"Kanka gerçekten yicem galiba" Shuhua kahkaha atmamak için zor tutuyordu kendisini. Ve teneffüs çalmıştı.

~

Hyunjin bacakları titreyerek öğretmeninin yanına çıkmaya başlamıştı. Her onu gördüğünde dibi düşüyordu resmen. Öğretmenine bu denli hayran olması doğru değildi ama tek taraflı olduğu için çok da umursamıyordu.

Kapının önüne geldiğinde güçlü bir nefes almıştı. Kapıyı çaldığında herhangi bir ses gelmemişti. Bir kere daha kapıyı tıklattığı sırada kulağının dibinde soğuk bir ses gelmişti. "Bu sefer öğrenebilmişsin kapıyı çalmayı." İmalı bir şekilde konuşmuştu büyük olan.

"Hocam beni niye çağırdınız siz?" Hyunjin hâlâ Chris'in gördüğü mesajlardan dolayı utanıyordu. Chris kapıyı açarak girmesi için belinden hafifçe ittirmişti. Hyunjin'in ardından kendisi de içeri geçip koltuğuna oturmuştu.

"Yazdığın mesajlar hakkında konuşmak için. Bir öğretmenine bu denli hayranlık duymanın nedenini öğrenebilir miyim Hyunjin?"

Hyunjin resmen dilini yutmuştu. Ne diyeceğini bilemiyordu. Dediklerinden dolayı alacağı tepkiyi de kestiremiyordu.

Chris, Hyunjin'in sessizliğinden sıkılmış olacak ki kapının dibinde duran Hyunjin'in karşısına gelip kapıyla arasına almıştı Hyunjin'i. "Cevap vermeyecek misin?" Chris kulağının dibine girdiğinde Hyunjin'in kalbi dışarı çıkacak gibiydi.

Hyunjin tam ağzını açmışken zil çalmıştı. "Şey hocam zil çaldı. Ben gideyim en iyisi."

"Kaç bakalım nereye kaçacaksın?" Chris bunu söylediğinde Hyunjin çoktan odadan çıkmıştı bile.

~

Tarihçiyle evliyiz(yazanshuhua)

Hyunjin
KALBİM ÇIKTI SNRM

Shuhua
ALLAHIM
ANLAT ÇABUK
NOLDU
OPUSTUNUZ MU
SEVİŞTİNİZ Mİ
ÖĞRETMEN FANTEZİSİ VARMIYMIŞ

Hyunjin
Hepsi hayır😔
KANKA DUR ANLATICAM
BAKIN ŞİMDİ BU BENİM MESAJLATI OKUMUŞ TAAMMI
ONDAN SONRA BEN BUNUN ODASINA GİTTİM
kapıyı çalıyorum çalıyorum ses yok
Arkamdaymıs
Dibimden konuştu
NEFESİNİ BOYNUMDA HİSSETTİM YEMİN EDERIM
(ne dediğine odaklanmafım)
Sonra zile az kala bana dedi niye bana ilgi duyuyon
Bende kaldım göt gibi
Diyemedim beni sikmenizi istiyorum diye
Ondan sonra BEN KASAR OLDUM
Duvarla beni arasına aldı
DEDİM ALLAHIM SANA GELİYORUM
sonra zil çaldı

Beomgyu
Kanka biz tassak geçiyoduk ama bu adam ciddili sana aşık olmuş olabilir mi

Ryujin
KANKA BU BİZİM MATEMATİKÇİ DİMİ
KESİN EMİNİZ YANİ

Shuhua
KANKİM BAK NE DİCEM
SEN BU ADAMLA YAKINLAŞMAK İSTİYOMUSUN

Hyunjin
SENCE AMK
TABİKİDE

Shuhua
ÖZEL DERSE BAŞLA
HOCAYA DE HUCAM BENİM MATEMATİĞİM BOK GİBİ
BANA DERS VERİR MİSİNİZ

Hyunjin
OHA LAN
BEN GIDIYORUM KONUŞUCAM HOCAYLA

~
Ben bişi dicem bu grup konuşmaları hep texting çünkü öyle daha rahat anlaşılıyo (zeqalıyım ama)

naked teacher? ~hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin