I LOST MYSELF WİTH YOU

873 31 17
                                    

Minho pov:

Sonunda onunla barıştık. Şuan o kadar çok mutluydum ki neredeyse mutluluktan ağlayacaktım. Birbirimize kavuştuğumuz için dünyalar benimdi. O güzel dudaklarını öpmek. Ona sarılmak ve kokusunu içime çekmeyi çok özlemiştim.

Minho- Tekrardan teşekkürler Bangchan

Bangchan- Hadi git uyu ne de olsa bugün yorulacaksınız

Bangchan hafiften sırıtmıştı. Onun aklından geçenleri az çok biliyordum.

Minho- Anladım ne demek istediğini

Bangchan- Ay neyse sen yat zıbar

Bangchan'a el sallayıp eve gittim. Yatağın içine girdim ve uyumak için en rahat pozisyonu aradım. Jisung'u düşünürken uyuyakalmıştım bile.

...2 saat sonra...

Zil sesini duyunca yataktan kalkıp kapıya yöneldim. Uyku sersemi kapıyı açtığımda önümde bir adet gülümseyen Jisung buldum.

Minho- Hoş geldin bebeğim

Jisung- Uykudan uyandırdım galiba?

Minho- Oh hayır sadece ben biraz uyuyakalmışım o kadar. Seni bekliyordum.

Jisung- Kıyamam sanaaa

Minho- İçeri gel üşürsün sevgilim

Jisung- Tamam canım sevgilim

Jisung eve girince kapıyı kapatıp koltuğa oturdum. Jisung arada sırada bana bakıyordu. Sanki birşey söylemek istermiş gibi.

Minho- Jisung aklında ne varsa söyle lütfen

Jisung- Şeyyy nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama seni içimde hissetmek istiyorum

Minho- Ahh bende önemli birşey söyleyeceksin sandım

Onu kucağıma aldım ve yatak odama götürdüm. İstekli gözlerle bana bakıyordu. Jisung'u yatağa sertçe fırlattım ve onu yatağa kelepçeledim.

Minho- Benim minik sincabım babacığını mı istiyor?

Jisung- Evet babacık! Becer beni lütfen!!!

Üstüne çıktım ve dudaklarını öpmeye başladım. Sonra yavaşça boynuna doğru yöneldim ve emmeye başladım. Kendime ait izler çıkarıyordum üstünde. Birden boynunu ısırınca inledi. Ellerim boş durmuyordu, kasıklarını okşuyordum.

Minho- Görüşmeyeli darlaşmışsın bebeğim

Jisung pov:

Nefesi boynuma değdikçe daha da tahrik oluyordum. İçime parmaklarını gönderdi ve içimde makas hareketi yapmaya başladı. Onun daha fazla azması için ona yüksek sesli inlemelerimi sunuyordum.

Minho- Bu şekilde devam edersen sonun pek de iyi olmayacak

Parmaklarını içimden çıkardı ve ayağa kalktı. Bir ağız kelepçesi ile ağzımdan çıkan inlemeleri kesti.

Minho- İyiliğin için bebeğim aksi takdirde yarın okula gidemeyeceksin

Tekrar eski pozisyonumuza geçti ve sonunda onu içimde hissettim. Acıdan ve zevkten belim kıvrılmıştı. Adeta bir yay gibi olmuştum. Fakat şuan nasıl göründüğüm umrumda değildi. Umrumda olan tek şey Minho'du.

Minho- Seni çok özledim bebeğim hemde çok

Bende özledim demek için başımı salladım.

Minho- Silahı getiriyim mi?

Bu sefer ise evet anlamında başımı salladım. İçimden çıktı ve dolaptan silahı çıkardı.

Minho- Üzgünüm ama seninleyken kontrolümü kaybediyorum

Silahı içime gönderdiğinde ağzımdaki kelepçe bile inlememe engel olamadı. Yüzündeki piç smile ile gitgide hızlanıyordu. Baya uzun ama bana kısa gelen bir süre sonra titreyerek boşaldım. Ağzımdaki ve elimdeki kelepçeleri açtı sonra ise içimden silahı çıkardı. Bu sefer sikini ağzıma aldım ve yalamaya başladım. Sakso çekiyordum.

Minho- U uzaklaş bebeğim geliyorum!

Hemen ağzımdan çıkardım ve okşamaya başladım. Sonunda o da boşaltmıştı. Yanıma yığıldı ve beni kolları ile sardı. Huzurlu hissediyordum onun yanında. Yorganın altına girdik ve burnuma hafif bir öpücük kondurdu. Beraber sarılarak uyuduk...


450 kelime bebitolar. Bu bölüm full sex ile dolu oldu. Sizce güzel smut yazıyormuyum?

WE JUST SEX PARTNER/ Minsung SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin