Minho Pov:
Uyandığımda yanımda Jisung yoktu. Kollarımın arasına onun yokluğunu hissetmeyeyim diye yastık koymuştu. Aşağı kata indim ve mutfağa girdim. Aşağıda pankek hazırlamaya çalışan bir Jisung vardı. Arkasından yaklaşıp beline sarıldım. Ben ona sarılınca biraz irkildi ve hemen arkasına baktı.
Jisung- Sen miydin? Ödüm koptu
Minho- Beraber yapalım mı?
Jisung- Olur
Minho- Bu arada bugün şirkete gitmem gerek, gelmek istermisin?
Jisung- Gelirimm
Beraber sofrayı hazırladık ve sohbet ederek kahvaltımızı yaptık. Beraber sofrayı toparladık ve yukarı üstümüzü giymeye çıktık. Ben üstümü giymiştim ama o hala bekliyordu.
Minho- Sevgilim, neden üstünü değiştirmiyorsun?
Jisung- Sen çık öyle giyinicem
Minho- Sanki hiç görmedik
Jisung- Ya Minhooo!!!
Minho- Tamamm çıkıyorumm
Dışarı çıktım ve koltukta oturarak onu bekledim. Bir dakika sonra gelmişti.
Minho- OHA!
Jisung- Minho? Beğenmedin mi?
Minho- Y yooo hayır, aslında çok güzel olmuşsun
Jisung- Hadi o zaman gidelim
Minho- P peki bebeğim
Jisung- Niye kekeliyorsun
Minho- Kekelemiyorum
Jisung- Aynen
Minho- Gitmeyecek miyiz?
Jisung- Evet gidicez
Arabaya bindik. Şirket pek uzakta değildi. Bu sebepten dolayı yavaş yavaş gidecektim. Jisung kulaklıklarını takmış ve müzik dinliyordu. Onun güzel yüzüne yeteri kadar baktıktan sonra yola koyuldum. Baya ilerlemiştik ki Jisung beni dondurmacının yanında durdurdu. Ama etimi sıkarak.
Minho- Ahhğ! Jisung noldu?
Jisung- Dondurma alalım mı?
Minho- Bunun için mi beni dürttün?
Jisung- Evet
Yine o yüz ifadesini yapmıştı ve ben bu yüze nasıl hayır diyebilirdimki? Böyle yapınca asla ona hayır diyemiyorum çünkü dayanamıyorum.
Minho- Peki git al
Jisung- Yiaaaa sağol. Sen istiyormusun?
Minho- Ben pek sevmiyorum
Jisung- Tamam
Dışarı çıktı bende telefonla ilgilenmeye başladım.
Jisung Pov:
Dondurmacı- Nasıl olsun?
Jisung- Sade ve limonlu olsun
Sade ve limonlu alıyordum çünkü belli bi yaştan sonra diğerleri midemi bulandırıyordu. Dondurmamı aldım, parayı ödedim ve çıktım. Arabanın yanına geldim ve kapıyı açtım. Yola devam ediyorduk ben bir yandan dondundurma yiyordum. Minho arabayı durdurdu.
Jisung- Minho ne oldu sana? Terlemişsin hem
Minho- Önemli bir şey yok
Zorlanıyor gibi görünüyordu. Oraya bakınca neden zorlandığını anladım. Deri pantolonundan çıkacakmışcasına şişmişti.
Jisung- Heeeeğ tamam
Yola devam ettik ama gözüm arada sırada oraya kayıyordu.
EVET CITIRLAR BU BÖLÜMÜ CITIR BOLUM OLARAK KABUL EDİN LÜTFENN.ANNEM YAZDIGIMI OGRENDİ VE SADECE İLK BÖLMÜ OKUDU VE BİRAZ ARA VERMEK ZORUNDA KALDIM(ALLAH'TAN SADECE İLK BÖLÜM ODA SADECE SMUTA KADAR SMUTUN BİRAZINI OKUDU) NYS UZATMİYİM BAY(YANKILI)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WE JUST SEX PARTNER/ Minsung Smut
Fiksi Penggemarİki genç bir gay barda sex partnerliği yaparlar. Giderek aslında sex için bir arada olmadıklarını anlayan Minho ve Jisung ikilisi bir kaç engel sonrası sevgili olur. Minho=>seme ve sadist Jisung=>uke