"SENİ OROSPU ÇOCUĞU EŞCİNSEL! ODA YETMİYOR AGEPLAY PİÇLERİNDEN BİRİSİN GEBERMELİSİN LAN İT!"
"BABA DUR LÜTFEN!"
"BANA BABA DEME ULAN PİÇ YETTİ ARTIK!"
Bay Lee Felix'i ensesinden tutarak arabasına doğru getirdi.
"Yeni babanimi tacizcini mi bularsin bilmem,sadece seni uzaklastirim kendimden orospu evladı!"Felix susmuş ağlıyordu,baba olarak görmediği herife baba diyordu işte. Nereye bırakacak olduğunu 1 gram bilmiyordu.. bıraktığında napacak ne olacak düşünemiyordu bile..
O kadar dalgındı ki kapının açıldığından bir habersizdi, ensesinden tutulana kadar.
"Yeni yerine merhaba de fahişe!"Fahişe miydi? O masum çocuk bi erkek ile beraber olmamıştı. Nasıl fahişe olsun?
" Bak şu lüks evde ne güzel bir moruk vardır.Herneyse nereye gidiyorsan git. Sürtük seni!"Arabasına binip uzaklaşan herife baktı,gözlerinden bile ne kadar nefret ettiği belliydi.
Felix'den
Ben Lee Felix,18 yaşında ageplay biriyim. Babası tarafından her gün şiddet yiyip,bu duruma gelen biriyim,annem ölmüş..
O adamın dediği gibi..o eve gitsem?.. iyi biri vardır belki.
Yürüme konusunda berbat olduğum için emekleyerek kapıya geldim,dizlerim giydiğim açık tonlarında ki mavi kısa şort yüzünden çizilmişti.
Kapıyla biraz bakıştıktan sonra destek alarak ayağa kalktım,boyum kısaydı 1.66'yım. Zilin sesi çaldığı gibi kötü biri olmaması için Tanrıya dua ediyordum.
Boynumda ki emzik ve bezimi görse o adam gibi mi davranır?..
Kapı açılınca Felix karşısında ki yirmili yaşlarda duran adama hayranlıkla bakıyordu. İri burnu, kalın dolgun dudakları şarap kırmızısı olan saçları, kalın kaşı ve gözlerinin çekikliği harikaydı.
Karşısında ki adam ona şaşkınlıkla baktığını farketti..
"Hey küçük noldu?"
Felix susmayı tercih etmişti..
"Hadi bana ne olduğunu söyle ki yardım edeyim....Pekala."
Kapıyı kapatcağı sırada, Felix'in ağlaması ile derince nefesini verdi,onu içeriye almaktan başkaresi yok.Sert biri olmasına rağmen karşısında ki sarışın tatlı çocuğu aldığına inanmadı.
✓
Felix'den
Emekleyerek içeri girdim adamın şaşkınlığı gözümden kaçmadı değil.
Dizime baktığında yaralandığını görerek pansuman yapmak için birşeyler alıp geleceğini söyledi.
Ben hâlâ konuşmuyordum, konuşmam gerekiyordu o soru sorduğunda konusucağım.
Elinde yardım çantası ile gelmişti.
"Koltuklardan birine otur küçük."Dediği gibi oturdum. Önüme geldiğinde kafamı havaya kaldırdım net 1.90 vardı hatta 1.90 boyunu geçmiş kadardı..
Önüme çömelip,dizime pansuman yapmaya başladığında gözüm buğulaşmıştı.
"Ah.." acıyla inlemistim.Adam bana baktığında kulaklarıma kadar kızardım.
Hafif gülümsemişti.
"Bana ismini söyleyecek misin?"
"Felix, adım Felix.."
"Peki Felix,ben Hyunjin kaç yaşındasın?"
"18 yaşındayım.."
"Hm..bende 30 yaşındayım."
Ne!? En az 25..
"Nasıl? 25 gibi duruyorsun.."
"İltifat olarak sayıcam."
"Pekala buraya ne için geldin?"
"Soylecegim şeylerden sonra yargılamak yok"
"Tamam, yargılanacak birşey olacağını sanmam"
Bütün olanları anlatırken adamın kaşları çatılmıştı.
"Ve sonra kapına geldim.."
"Bütün olanlar için ben üzgünüm Felix..ve escinselsen sorun yok,bende öyleyim."
"Bu harika!"
Hyunjin Felix'in çocuksu hareketlerini sevmişti.
"Felix birşey soracağım.. ageplay misin?"
"..Evet..."
"Yüzüme bak Felix olabilir, bende sana bakarım o zaman."
"Cidden mi!?"
Çocuğun parlak gözleri Hyunjin'i mutlu etmişti.
"Evet"
"Teşekkürler!"
Felix Hyunjin'e aniden sarılmıştı.
Hyunjin ilk başta tepki vermesede hızla uzun kemikli ve damarlı parmaklarını Felix'in ince beline koymuştu.
Belinin bu kadar ince olmasına ayrı şaşırmıştı.Kokusu kiraz gibiydi ve çok güzeldi.
"Felix sana baştan söyleyeyim ünlü biriyim.Bu yüzden senle sürekli ilgilenmesem bile akşam kesin ilgileneceğim ilgiyi sevdiğinizi duydum.."
"Hmhm"
🌼
Beğendiniz mii????
500 kelime..
Sizleri seviyorum Sağlıkla kalın muckk bebeklerim 💌 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlü Babacığım/Daddyking/BxB/Hyunlix/
Random[TAMAMLANDI!] !Ageplay(?) içerir! Felix bir kapı önüne bırakılır,18 yaşında ageplay bir çocuk.Hyunjin kapısını çalındığını duyduğunda gidip bakar ve tatlı bir sarışın çocuk, emziği bezi olması Hyunjin'i şaşırtir.Onu burada bırakmayı planliyordu ki ç...