20-Final-

1.5K 106 130
                                    

5 yıl sonra:

"Bebeğim haydi, uçağa yetişmeliyiz."

"Geliyorum baba!"

Felix hızla aşağıya inip, babasının yanına geldi.

"Baba! Şimdi gerçekten İtalya ya mı gidiyoruz?"

"Evet güzelim,orda sana güzel bir hediyem olucak"

"Peki baba..hmm hediyeyi söylesen?"

"Anlamı kalmaz. Haydi gidelim"

"Pekiii!"

----&&

Felix İtalya'nın neresi olduğunu bilmediği bölgeye hayranlıkla bakıyordu.

Etraf çok güzel dekorasyon edilmişti. Bir restorandi fakat ev gibi hissettiriyordu.

"Beğendin mi bakalım?"

"Baba harika burası!"

"Beğenmene sevindim,gel şuraya oturacağız."

"Pekii!"

Hyunjin Felix ile oturcakları yere gelip,

"Ne yemek istersin?"

"Baba tecrübe eder misin?"

"Tabii ki bebeğim "

Hyunjin tek tek listede ki yemeklerin adlarını söyleyip, nasıl şeyler olduğunu söyledi.
Felix hoşuna gideni seçip, babasının da seçmesini izledi oda seçtikten sonra garson çağırıp istediklerini söyledi.

"Baba gerçekten ne kadar hızlı zaman geçiyor değil mi? Koskoca 6 yıldır beraberiz! Senle tanışmışım iyiki,iyiki o adam beni terk etmişti."

"İyiki güzelim,ilk geldiğin gün sana bakma fikrim fazla yoktu ama o kadar tatlı, eğlenceli ve huzur veren biriydin ki,seni bırakma gibi vicdan olmazdı."

Felix gülümsemiş ve gelen yemeğe bakmıştı kokusu çok güzel gelmişti.

Hemen çatal alıp yemeği yemeğe başladı. İlk çatalı aldığı gibi begendinigini belirten tatlı miriltilar çıkardı.

"Mhmm! Bu leziz!"

"Beğenmene sevindim bebeğim Dubai'de böyle begenmemistin."

"Baba ya! İgrencti o bildiğin bütün otları getirmiş önüme vermişler.."

"Peki,peki"

(Arkadaşlar ben böyle yerleri bilmem benim uydurmamdasiniz😓)

Felix ve Hyunjin tatlılarını yedikten sonra,bolca sohbet ettiler.

Hyunjin ayağa kalmış ve Felix'e yaklaşarak önünde diz çöktu Felix'in gözleri büyürken m;

"Lee Felix..6 yıl boyunca seninle güzel zamanlarım oldu,bazen kötü ama beni anlayışla karşıladın.Seni en çok bu şekilde sevdim içinin güzelliği gibi dışının güzelliğide mukkemmel. Soy adını Hwang yapmak istiyor, bir ömür senle beraber olmak istiyorum. Benimle evlenir misin Hwang Felix?"

Felix' mutluluk göz yaşı akıtmıştı.

"Evet!"

Etrafdan alkışlar koparken herkes Hyunjin'in Felix'in ismini söylüyordu çünkü fazlasıyla ünlü olmuşlardırlar.

Jisung ve Minho bir yandan çıkarken Felix onları görünce şaşırmış fakat gülümsemisti.

"Mutluluklar Felix,mutluluklar gülüm" demişti Jisung

Hyunjin de Jisungun her zaman ki haline göz devirmisti.

"Mutluluklar kardeşim, mutluluklar Felix"

"Hepinize teşekkür ederim,sizinle geçirdiğim her an çok güzeldi.."

"Ee hadi o zaman bir selfie çekelim!"

Herkes kafasıyla onaylayıp güzel bir fotoğraf cekinmişti.

Hwang Felix ve Hwang Hyunjin hayatlarını bir ömür güzel geçirmişti.

---------

Final...

Aglicwm 😓😓

Umarım bu ficimi beğendiniz..

Bana yaptığınız her yorum,her güzel şey için teşekkürler sizin sayenizde yazma isteğim artıkça artıyor.

Cidden mükemmel insanlarsiniz.

Özel bölüm atarım büyük ihtimalle,smut olur.

Tabi isterseniz.

Yeni ficimde görüşmek üzere bebeklerim😺🌹

💌💌💌

Ünlü Babacığım/Daddyking/BxB/Hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin