"Baba"
"Efendim bebeğim"
"Şey.. şu dergilere bakabilir miyim?"
"Olur,ben getireyim hemen"
"Pekii baba!"
Hyunjin üst kata çıkıp, odasındaki dolaptan bütün dergileri çıkarmıştı. Yarı çıplak fotoğrafları, kadınlarla çekilmiş olduğu fotoğrafları ve son olarak güzeller güzeli olan bebeği ile çekindiği dergiyi çıkarmıştı. Hyunjin Felix'in baktığı bazı fotoğraflara nasıl tepki vereceğini merak ediyordu.
Aşağı kata inip, Felix'in yanına gelerek ilk olarak onla çekindiği dergiyi en üste koymuştu.Simdi ise bütün dergiler Felix'in kucağındaydı.
--
Felix sayfaları çevirirken kaşları catiliyordu, çekim yerindeyken Hyunjin ve kadın fazla yakındı tekrar sinirlenmişti,bu sinir neyin siniriydi? Adam istediği gibi çekilir ama..yinede sinirleniyordu.
Son sayfaya geldiğinde siniri geçmiş mutluluğu gelmişti.Babasının kucağında oturduğu fotoğraf vardı ve çok minik duruyordu Felix.
Diğer dergiyi eline alıp baktığında yaz sezonu olduğunu gördü,ilk sayfayı açtığında gözleri fal taşı gibi açıldı babasının üstü çıplak altında moda olunacak bir şort vardı.
Babası fazla yapılıydı.
Diğer sayfaya geçtiğinde, kızla cekinmiş olduğu fotoğraf vardı, kızın mini etek şeklinde siyah mayosu vardı ve üstündede göğsüne tam olmuş bir sütyen vardı. Babası ise yine üstü çıplak ama bu sefer yaz sezonuna uyacak bir siyah şekilli hırka ile şort vardı,Felix sinirlenmişti buna fazlasıyla en kötüsü ise babası hafiften kızın kalçasına elliyordu.
"Baba!"
"Efendim güzelim?"
"Bune ya! Benle de çekin böyle."
"Niçin?"
Hyunjin tek kaşını kaldırıldı ve Felix'e yaklaştı.
"Imm.. bilmiyorum ama çekin!"
"Tamam 1 ay sonra çekiniriz fakat kız mayosumu giyeceksin?"
"Giyerim sadece o yellozlar olmasın! Baba sadece benimsin! Onlar gelip beni döverler...ANNE İSTEMİYORUM!"
"Tamam güzelim sakin olur musun? Annen olmicak sen olucak-"
"Ne? Anlamadım?"
"Boşver dergilere bak haydi."
----
Felix dergilerde sadece yaz sezonlarina çıldırmıştı. Kadınlar sülük gibi yapışıp kalmıştı."Baba bak artık benle çekin olmaz mı?"
"Olur tabii ki."
"Sonunda!" Kelimeyi uzatarak söylemişti Felix.
"Zaten senle cekindigimiz fotoğraf diğer dönemlere göre daha hızlı ilgi odağı oldu ve milyarlarca kişi beğendi."
"Bak çok güzel olduğumun kanıtı" bunu söylerken Felix, göz kirpmisti.
Hyunjin, Felix'in tatlı haline ve dediği söze hak vermişti.
"Giydiklerini çekimden sonra çıkaracaksın ama."
"Tamam baba"
"Ve evet güzelsin bende yanında çekici olan babacığınım"
Hyunjin bu sefer göz kırpınca,Felix hayranlıkla baktı cidden çekiciydi.
------
Gencolar bolumu begendiniz umarım
Sizleri seviyorum
Saglikla kalin🐰🔥🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlü Babacığım/Daddyking/BxB/Hyunlix/
Random[TAMAMLANDI!] !Ageplay(?) içerir! Felix bir kapı önüne bırakılır,18 yaşında ageplay bir çocuk.Hyunjin kapısını çalındığını duyduğunda gidip bakar ve tatlı bir sarışın çocuk, emziği bezi olması Hyunjin'i şaşırtir.Onu burada bırakmayı planliyordu ki ç...