11

1.9K 112 74
                                    

Felix babasının geniş sırtını izleyerek püre yapmasını bekliyordu.

Fakat Felix'in 1 yılda daha yeni farkettiği birşey olmuştu.

Babasının ailesi nerede?

Felix dayanamayarak babasına sordu.

"Baba?"

"Efendim güzelim?"

"Senin annen veya baban nerde? Yada kardeşi-"

Babası yaptığı işi bırakarak;

"Felix.sus."

"Baba noldu bird-"

"Felix sus dedim! Onlar hakkinda konuşma!"

"Baba sadece merak ettim özür -"

"ETME FELİX!"

"P-peki.."

Felix nefes alamadığını hissetti babası ilk defa o kadar kızmıştı fazla korkunçtu. Düzgünce uyarabileceğini düşünüyordu.

Titrek bir nefes bırakıp dolan gözlerini umursamadan emekleyerek odasına gitmişti.

Şuan bebek tarafında olduğu için daha duygusaldı.

Eline en sevdiği oyuncağı alıp sarıldı ve onla konuşmaya başladı.

"Melody.."

Bebeğinin ismi Melody.

"Babam çok abarttı bence.. m-merak etmiştim.. korkuttu..belki ailesi ile arası kötü diye b- böyle yapmış olabilir..ama..beni faz-fazla korkuttu...yada gökyüzündediler diye.. bilmiyorum.. kardeşi vardır belki yada abi a-ablasi diye merak ettim.. çünk-ü benim ne abim ne ablam oldu..ka-kardesim..o babam denilecek kişi yüzünden öldürüld-ü sade-ce onu uy-uyjudundan uyaydirdi d-diye..b-beni n-neden öldür..medi a-acaba?..B-belki şuan ba-bami yarasından vurmazdim?..o-ona yük oluyor muyumd-"

Ağlaması çoğalmıştı fakat arkasında onu dinleyen babasından bir habersiz şekildeydi Felix.

Babası Felix'in dediği kelimelerden dolayı kalbine hançer saplanmış gibi ağrı girdi çünkü ne Felix ona fazlalikti ne de Felix'in ölmesi.. asla istemezdi yada Felixin kardeşinin fazlasıyla saçma olan neden ile öldürülüp babası olacak herifin rahat olmasıydı.

Bebeğini fazla üzmüş ve onu korkutmuştu.

Hyunjin Felix'in yanına adimlayip yanında bağdaş kurup oturmuştu.

"Sinirli misin yada üzgün müsün?"

Diye sordu Hyunjin.

"İkisi daha çok ü-üzgünüm"

"Özür dilerim güzelim hassas olduğum konuydu gözüm döndü bir anda üzgünüm..sana anlatırım ama şuan olmaz kendimi hazır hissetmiyorum,en yakın arkadaşıma bile anlatmadım bebeğim.."

"Peki..baba.."

Felix' biraz naz yapmacaktı aklından geçmişti bir kere.

"Biraz nazımı çekeceksiniz bayım.."

"Çekelim o zaman"

Felix tatlı bir kikirti, dökerken Hyunjin onun güzel gamzesine bakarak iç çekmişti,parlak dudaklara gözü kayınca dayanamayarak öpmüştü. Felix ilk beş saniye donsada Hyunjine tezat daha nazik davranıyordu,Hyunjin dudaklardan ayrılıp;

"Seni seviyorum bebeğim.."

"Bende seni seviyorum baba"

Felix sözü duyduğu gibi kalbinin bir an durup anında ağzında attığını  düşünmüştü.

Babasını seviyor Felix, sevmekten de fazla..

----

Tadoww

Nasıl olmuş bebislerr 😓 🤷

Sizleri seviyorem,kenidinize iyi bakın.

Sağlıkla kalın.

🫂🍷

Ve bu bolum bir okuyucum istegine yaptim tabii ben baya yumusattim aklimda boyle uzucu seyler fazla gecmiyordu okuyucum istedi diye dayanamadim yapiverdim.

Bence guzel oldu ilk defa guzel yazmisim gibi hissettim fikirlerinizi belirtin lütfen!

Okuyucum kendini belirtsinnn..💌💌

Birakma kendini
Hadi gel yaslan bana
Yanimda degilsin
Ne İstanbul ne Ankara
Dalgalara direndim
Bilmem neye guvendim
Bir damla su dokmem
Butun Dunya alev alsada

Karar verdim her bolum sevdigim sarkilari yazicam sona
sizin istedikleriniz varsa onlarida yazayimm..

💗💗

Ünlü Babacığım/Daddyking/BxB/Hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin