Merhaba arkadaşlar
Yeni kitabıma hoş geldiniz
İnşallah beğenirsiniz
Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz😻
iyi okumalarrr 🥸Omegaverse ne demek bilmeyen olabilir çok bilindik değil bu yüzden aşağıya açıklamasını yapıcam bu yüzden bu bölüme giriş ve tanıtım dedim. Ama karakter tanıtımı yapmıcam.
Omegaverse:
Kurt adamlar 5 farklı ırktan oluşur. Omegalar, Betalar, Alfalar, Vitalar ve Deltalar.
Omegalar:
-En narin ırktır.
-Feromonlarıyla alfa ve betaları etkilerler.
-Kızışma döneminde hamile kalırlar. Kadın veya erkek fark etmeksizin doğurgandırlar.
-Kızışma dönemleri sancılıdır, ne kadar bir alfaya ya da betaya ihtiyaç duysalarda kızışmalarında kendilerini kontrol altına alabilirler.
Betalar:
-Zeki bir ırktır. Genellikle toplumun büyük çoğunluklarıdır.
-Feromonları vardır ancak diğer türleri etkileyemezler.
-Kızışma dönemleri yoktur.
-Sadece kadın betalar doğurgandır.
Alfalar:
-Deltanın olmadığı toplumda, en güçlü ve baskın ırktır.
-Feromonlarıyla beta ve omegalar üstünde baskınlık kurup onları baştan çıkarabilirler.
-Kızışma dönemleri çok sancılıdır, beta veya omegalara ihtiyaç duyarlar.
-Sadece kadın alfalar doğurgandır.
-Kendi içlerinde pasif ve baskın olmak üzere ikiye ayrılırlar. Baskın alfalar, pasif alfalar üzerinde baskınlık kurabilirler.
Deltalar:
-Altı asırda bir dünyaya gelen en güçlü ve nadir ırktır.
-Feromanları bütün türleri etkisi altına alabilir.
-Kızışma dönemleri sancılıdır, eşlendikten sonra eşi olmadan atlatamazlar.
-Eşlerine çok bağlıdırlar.
Vitalar:
-Deltaların eşleri olarak yaratılırlar.
-Feromonları ile sadece omegalar ve betalara üstünlük kurabilirler, ancak mühürlü bir vitaysa alfalara da üstünlük kurabilirler.
-Feromonlarıyla delta, alfa ve betaları etkilerler.
-Kızışma döneminde hamile kalırlar. Kadın veya erkek fark etmeksizin doğurgandırlar.
-Kızışma dönemleri sancılıdır, ne kadar bir deltaya, alfaya yada betaya ihtiyaç duysalarda kızışmalarında kendilerini kontrol altına alabilirler.
Bu bütün ırklar için geçerlidir. Tüm ırklar bir yara almadığı sürece uzun süre yaşayabilir. Ama ağır bir yara veya ağır bir feromon -delta hariç- ölmelerine sebep olabilir.
(05.04.2024)
Arkadaşlar sizden benim için önemli bir şey isteyeceğim. Kitabımın okunmasını istiyorum eğer okur ve beğenirseniz farklı mecralarda kitabımı paylaşarak kitabıma destek olurmusunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Âme Sœur
FantasyBir tarafta hayatı inişli çıkışlı olan ve arkadaşlarıyla birlikte yaşayan üniversite son sınıf öğrencisi Luna Kartal Öbür tarafta iş hayatının belli bir düzenle ilerlediği monoton bir hayat tarzına sahip tek düze yaşayan Baran Salvatore Karadağ T...