FLECHAZO VI

999 119 65
                                    

(Şarkımız)
Perdenin Ardındakiler :Alışmışız
       
   "  Kaburgamda Ki Saklı Cennet "
                  
                               A.L

Sonsuz boşluğa sürüklenmiş ,onlarca kaburgası kırılmış ve bedenine batıyordu. Sol tarafı alev almış gibi bedenini yakmış ,kül kırıntılarını tüm ciğerleri boyunca rüzgar gibi üflüyordu.

Aldığı her nefes kalbinin sesi ile yarışır vaziyetteydi. Kalbini darmaduman ediyordu. Sol tarafı sanki yıkılıyor,enkaz yavaş yavaş oluşuyordu. Etkisi ise yıkıcıydı.

Ağzının içindeki kan göletinde böyle devam ederse boğulmaktan beter olacaktı.

Acıdan dolayı gözünden akan yaşlar  sert çehresini sırılsıklam etmişti.  Dişlerini zorlukla birbirine kenetledi.

Dizlerinde derman kalmamış, bedeni her an yere yağılacaktı. Tırnakları ile yeri tırmalar vaziyette doğrulmaya çalıştı, lakin ilk denemesinde olduğu gibi  gücü bu sefer de yetmedi.  Çığlık atmak , içinden geldiği gibi bağırmak istesede ağzını bıçak açmıyordu.  Zorlukla güç bela dizlerinin üzerine çöktü ve bakışlarını yettiği kadar yukarıya çevirdi.  Nerede olduğunu bilmiyordu, neden bu halde bu kadar çaresiz ve zavallı bir halde olduğunu da bilmiyordu.

Bildiği tek şey sırtındaki ok canını her şeyden daha fazla  yakmasıydı. Gözlerinden akan yaşlar daha da şiddetlendi.  Bedeni her sarsıldığında ok daha da deşiyordu sanki bedenini. Zorlukla yerden çektiği elini yettiği kadar geniş sırtına tırmandırdı.  Oku tutmuştu.  Lakin ok kırılmıştı.  Onu çıkarması gerekiyordu yoksa sırtındaki acı dinmeyecekti. 

Sırtındaki közler barındıran yaralar bile bu kadar acı vermemişti bedenine. Ama bu sefer o kadar acıyordu ki canı, katlanılacak gibi değildi. 

Oku bir hışımla çekip çıkardı ve gelişigüzel bir yere attı. Kasılmış olan bedeni cayır cayır yanmaya devam ediyordu.  Bedenindeki soğukluk tuzla buz olmuştu.  Cehenneme gitmeyeceği halde Cehennem sanki bedenini esir almış gibiydi.  Okun çıktığı yerden oluk oluk kan akarken başının döndüğünü hissetti.  Midesi altüst olmuş burkulmaya  devam ederken ,dudaklarının arasından bir vaveyla koptu.

"Ahh!! Bana bu Cehennem'i kim reva gördüyse bedelini ağır ödeyecek. "

Ses boşlukta öylece süzülüp yok oldu.Akan kan dizlerine kadar ulaşmıştı.  Gözlerinden akan yaşlar ise hiçbir yeri buz tutturamıyordu eskisi gibi. Büyük cüssesi yana devrildi. Göz kapakları ağırlaşmaya başladı.  Bedenini kuşatan küçük kıvılcım artık bir ateş topuna dönmüş, tüm ruhunu ateşe vermişti.  Artık Ares Labrenos kalbindeki Cennet'ten  kovulmuş, Cehennem'in ortasına düşmüş, güçsüz bir bedenden ibaretti.



Hello ben geldim.  Bol yorum ve beğeni bırakmayı unutmayın ♡

Giriş bölümünü nasıl buldunuz?

Başlama tarihi alayım ✔

Ah Ares üzümlü kekim.

Kapak sizce nasıl olmuş?

Buradan devam edeceğim canlarım. Artık kaldığımız yerden Ares ve Lina'yı okuyacağız.

1 sene boyunca beni bekleyen güzel insanlar size ne kadar teşekkür etsem az.

Sizleri seven Naz...

Inst: mahperiiv

FLECHAZO VI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin