addicted

1.2K 23 3
                                    

Sorry tau semua orang, I nampak je comment korang nak minta update tapi honestly I memang tak boleh, beberapa bulan ni asal I nak update je mesti I kena breakdowns sebab this is my first breakup and it's hurts so bad. Right now, we're still in trying to move on state but I hope I can survive this.

Untuk korang, I post this chapter but still x habis lagi sebab I tak mampu nak tulis lagi. Maybe when I recovered, I will try to continue this story okay?

 Maybe when I recovered, I will try to continue this story okay?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pagi ni aku terbangun bila cahaya matahari terkena wajah. Dah siang rupanya. Lepastu mata pandang syiling kemudian keliling bilik. Eh? Bilik aku? Bukan semalam aku tidur di kerusi sofa ke?

Baru saja nak bangun, badan aku tak dapat bangun sebab ada sepasang tangan rupanya sesang memeluk aku erat dari belakang. Lah... apa benda la...

Toleh belakang rupanya Kak Adeline sedang peluk aku tapi dia masih tidur. Kak adel ke yang bawak aku masuk bilik?

Aku cuba perlahan lahan angkat tangan kak adel supaya cabut tangan dia dari peluk aku. Tapi dia cuma merengus kemudian sambung balik tidur. Kurang asam.

"Akak bangunlaa... orang nak terkencing nii.. kang kencing kat muka dia baru tauu" senda ku dalam geram.

Lepastu orang tu selamba badak je eratkan lagi pelukan dia dekat pinggangku. Amboii, dia niii. Dahla aku tak pakai apa-apa kecuali selimut sekarang ni.

Dalam aku tengah struggle nak lari dari pelukan, aku tak sedar yang sebenarnya tapak tangan kak Adeline sedang dan dh berjaya pun cari bahagian perut bawahku.

Sengih dia pun dah naik tapi aku still tak dapat catch up with what's going on inside her head right now. Like, apa yang lucu sangat?

Lepastu Kak Adeline terus dekatkan bibir dia ke telingaku dan berbisik sesuatu yang buat aku blush serta merta.

"I wanna see you piss in front of me, its sexy"

auto tangan aku menampar bahunya. Terus meraung dia ahahaha.

"adoi asal kau tampar bahu aku, pedas tau tak!" raung dia sambil sapu lengan yang pedas akibat ditampar tadi. Padan muka hehe.

"akak tu laa! Apa la request benda pelik-pelik. Dah la tuuu lepas la"

Orang dah la tak tahan nak kencing ni, lepastu boleh pulak dia pegi tekan-tekan mengusik bahagian perut bawah ku.

"aduh akak lepaslaaa... Orang dah tak tahan dah niii tau takk"

Cubaan menolak tangan dia dari perut aku tu macam takda hasil sambil mulut merayu merengek minta di lepas kan. Sebab aku serious tak tahan!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Curious and Courage Where stories live. Discover now