Ülkelerde Doğum, Yaşam ve Ölüm

94 12 17
                                    

Doğum;

Ülkelerde doğum insanlardaki gibi değildir. Öncelikle ülkeler hamile kalamaz veya kimseyi bırakamaz, kısırdırlar. Çocuk sahibi olmak isteyen ülkeler için imzalamaları gereken bir çeşit belge var ve belgeyi imzaladıkları zaman ülkeler çocuk sahibi olabiliyor.

Gerekli belge imzalandığı zaman ise ebeveyn ülke veya ülkeler gelecek çocuk için hazırlık yapmaya başlarlar. Bebek ülke ise huriler tarafından çocuk için hazırlanmış özel bir yer varsa oraya, yoksa ise ailenin yaşadığı yerdeki herhangi bir yere bırakılır.

Doğan çocuklarda ise ırkının belli olması için her ırka özel bir doğum lekesi veya lekeleri bulunur. Örneğin Araplarda hilâl, Türklerde Türk yıldızı, Almanlarda gamalı/köşeli haç ve bunlara örnek gösterilebilir. Bu, doğan çocuğun ırkını belirler.

Yaşam;

Ülkeler doğup yıllar boyunca yaşasa bile ülkelerin yaşı bağımsız kaldıkları süre boyunca kabul edilir. Yani bir ülke 50 yıl boyunca yaşasa bile eğer bağımsız değilse o ülke 0 yaşında kabul edilir. O yüzden ülkelerin yaşı hesaplanırken kuruluş veya bağımsızlık tarih, yıkılış veya esaret altına girme tarihinden çıkartılır. Eğer bir ülke bağımsızlığını kaybedip sonra geri kazanıyorsa bağımlı olduğu süreler yaş hesaplamasına dahil edilmez.

Ölüm;

Ülkelerin ölüm tarihleri bazen yıkılış tarihleri olarak kabul edilmez. Ülke fiilen tanınmasa bile beden olarak yaşayabilir ama hiçbir siyasi bir etkisi yoktur. Ülke ölü kabul edilir. Ayrıca devletini yitirdiği için genelde ülkeler de yıkılış tarihinden çok geçmeden ölürler. Ölme şekilleri ise taşlaşma, toza dönüşme, donma veya normal ölüm olarak değişebilir.

Ölen ülkelerin gittiği yer ise aynıdır. Hepsi aynı yere, rahatça yaşayabilecekleri bir yere giderler ve hayatlarını orada devam ettirirler. Ama 21. Yüzyıla girildiği andan itibaren ölü ülkeler normal dünyayı ziyaret etme hakkına sahip oldular ve iki yer arasında gidiş dönüş yapabildiler. Ama çoğu ülke genelde diğer tarafta kalmayı tercih ediyor.

๑ 𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧𝐬 𝐀𝐔/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 (𝐘𝐞𝐧𝐢) ๑〢𝐂𝐇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin