Ülkelerin Dini

69 8 18
                                    

Ülkeler ve birlikler insanların geçmişte, günümüzde ve gelecekte inanacağı dinlere inanmazlar. İnsanlardan daha farklı bir inanç sistemleri vardır. Tüm dünya devlet ve birliklerinin tek bir ortak dine inandığını da söyleyebiliriz. İnsanların dinine göre yaşayan ve buna alışmış ülkeler olsa bile, (Vatikan, Arabistan vb.) ülkelerin asıl dini farklıdır. Genel olarak din karma sistemine göre çalışır. Edilen şeylerin öteki tarafta yapan kişileri bulacağına inanılır. Cennet ve Cehennem sistemi yoktur. Günümüz dünyasının bir kopyası gibi yaşamlarını devam ettirebilecekleri tek bir yer vardır. Aynı zamanda ölen ülkeler gittikleri yer ve yaşayanların dünyası arasında gidip gelebilirler. Bu nedenle son olaylardan ve gelişen teknolojiden de bir çoğunun haberi olur.

Kurallı bir sisteme dayalı olmayan dinin tek vurguladığı şey ülke ve birliklerin insanlar gibi yaşamaması gerektiğini öğütlemesidir. Ceza sistemi karma yolu ile olduğu için bunun net bir cezası olmamakla beraber insanlar gibi yaşayan ülke veya birlikler diğerleri tarafından aşağılanabilir.

Kurallı bir ceza sistemi olmadığı gibi iyiliklerin de net bir karşılığı yoktur. Dünyada yapılan her şey ülkenin ilerde kendi lehine ve alehine olacaktır. İlahi adalet sistemi buna dayanır.

๑ 𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧𝐬 𝐀𝐔/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 (𝐘𝐞𝐧𝐢) ๑〢𝐂𝐇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin