Merhaba! Başlamadan oy ve yorumlarını esirgemezsen mutlu olurum.
Keyifli okumalar📖
Boş gözlerle Ouzou'ya baktım. O ise yaramaz gözlerle beni süzüyordu. Yine zırvalayıp eski defterleri açıyordu. Olabilir kim aşık olmamıştır ki? En kötü hoşlantı duymuştur. Bende ona kızlar hakkında konu açsam kim bilir ne der? Burdan çıkaracağım sonuç bir daha Ouzou ile dedikodu yapmamak. Sonra silah olarak kullanıyor.
Bu sefer birşey demeden sınıfa doğru yürüdüm. Yaptığım salaklık sonradan aklıma geldi. Yüzüm düşük bir şekilde yürüyordum. Bu Akira'yı kıskandım da moralim bozuldu algısı yaratmıştı. En azından Ouzou böyle düşünür. Akira zeki en azından ondan hoşlandığımı sanmaz.
Ne yapalım attı balık yan gider? Sınıfa yürümeye devam ettim bizim sınıfımız merdivenlere en uzak koridorda kalıyordu. Çoğumuz farklı sınıflardaydık. Derece sınıfları ilk dönemin başında yapılan sınavla belli olmuştu. Ve ben o sınıfta değilim...Okulumuzdaki genel öğrenciler hırslı ve çalışkandı. Bu çoğunlukla ailelerine bağlıydı. Shou ile aynı sınıfta olmamız bir nebze rahatlatıyor, yabacı havayı dağıtıyordu.
"Naber Yui?" Yui Tanaka bizim sınıftaki arkadaşımızdı. Sınıf dışında parkta da sıkça rastlaşıyordu bizimkilerle. Onu genelde tenis oynarken görürdüm. Futbol oynamazdı. Biz oynarkende saha kenarından bizi dikizlerdi. Bildiğim kadarıyla babasıyla kalıyordu. Babasına çok bağlı. Okula motorsikletle babasının bıraktığına birçok kez şahit oldum. Polisti babası normal hayatta üniforma ile gezmesede takatliydi.
"İyidir Takatou." Buda Kota gibi zerre hal hatır olayı yok. Bilerek yapıyordu. "Umarım projeyi yapmışsındır." Yapmadım dememi mi bekliyor bu? O kadar da tembel değilim. Çantam dan çıkarıp önüne şak diye koydum. Arkasındaki sırama oturdum. Gülerek daha incelemeden önüne koydu. "Güzelmiş."
Aslında buda bir inek öğrenci. İlk hafta yapılan sınavda Bayan Chika kağıdını kopya yayma bahanesiyle alırken bir kısmını yırtmıştı. Üstüne bir de ceza yemişti. Bu kadın tam çatlak. Güzel yanı şu bizim dersimize değil özel sınıfın dersine giriyordu. Kurtardığı kağıdı baz alındı diğer parçası toz olup uçmuş. Bizim sınıfa düşmüş böylece. Buna rağmen şehir derece öğrencilerine kafa tutan hırslı bir kızdı.
Sıraya yayılırken yanımdaki kızların komuşmasına kulak kabarttım.
"Yapma Akari. Bahar şenlikleri bunun için güzel bir fırsat."
"Kabul edeceğini pek sanmam."
"Denemeden bunu bilemeyiz."Akari şımarık değil ama umursamaz bir kızdı. Hiç o tarafa bakmayıp başımı Shou'nun oturduğu sıraya çevirdim. Dergileri karşılaştırıyordu. Hiç değişmeyecek kaptanımız.
(...)
"GİDECEĞİZ DİMİ ŞENLİKLERE!" hepimiz kulaklarımızı tıkamış, yüzsüz gibi birde duymamış gibi yapıyorduk. Reika bile duyuldu attığına göre ses yaramadı.
"Ben bir arkadaşımla gelicem."
"Balo mu bu Ouzou?" Ouzou Yui'nın laf atışına sırıttı. "Sonuç olarak eğlenmeye geliyoruz." Diyip göz kırptı. Gözleri parıltılı, uğraşacak birşey arıyordu. Kota kafasını iki yana sallayıp 'ne yapıyorsan yap' edasıyla baktı. Bu Ouzou'yu daha çok güldürdü."Kiminle gidiceksin Furuya?" Sırıtıp gözündeki yaramaz ifadeyle baktı. Etrafında göz gezdirip ağaçların oraya baktı. Ben baktığımda kimseyi göremedim. Tek elini cebine koydu, kardeşine bakıp. Arkasını dönüp Ryuuji ile yürümeye başladılar.
"Duyuldu mu yedim ben?"
Bizimkiler bana gülerken başını hafif yana çevirip "Sürpriz." Kota burnundan güldü. Ona bulaşmak için yer arıyordu. "Yastığınla gelmemeni ummak istiyorum.""Kota'yı bile koluma takıp gelebilirim. Amacımız eğlenmek."
(Yazar: jetonunun köşeli olduğunun ispatı)"Unutmadan, Yui." Elinde cebinden çıkardığı flaşı çevirip ona fırlattı. Ben merakla sanki içindekileri görebilecekmişim gibi bakmaya çalıştım. "Babam gönderdi." Dedi Ryuuji. Yui alayla göz kırpıp flaşı cebine sıkıştırdı.
Kota telefonuna gelen bildirim ile gruptan bir iki adım ileri gitti. Yolda yürürken yüzünde bir sırıtma belirmesiyle ağzım açık ona baktım. Merakla arkasından bir iki adım atıp yürüdüm. Bu çocuk ne ara bu kadar geniş omuzlu olmuştu.
"Mesajlar insanların özelidir Erika."
Anladım tamam başının arkasında göz var. Karşına geçip merakla ona baktım. Tam ağzımı açıcaktım ki benden önce davranıdı. Telefonu arka cebine sıkıştırtırıken,
"Reika nerde?"
_________________
En sevdiğiniz kısım?
En sevdiğin karakter?
Favori sözün?
Sence Ouzou kimden bahsetti?
Erika'nın geçmişi silmesi mi lazım?
Kota'dan hızlısı var mı?
600 kelime neden kısa yazdım fikrim yok ama uzatırım.
Kendine dikkat et 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Night Glow |Victory Kickoff
RomanceKendini kandırma hepsi bir oyun! Seni sevdiğini söylemesi başka şey, gerçekten sevmesi başka...