👸Ispita sufletului,erecția gândului👸

8 0 0
                                    

Sincer,sunt un tip de o sexualitate extrema,denumeste o persersiune si sunt sanse 95% la sută sa zic,da.
Sex extrem,Bdsm,golden shower,50 Shades of Grey tot tacamul,sex in public,etc.
Ma opresc la capitolul chestii cu barbati sau fecale,alea ma depasesc.
As dedica tot timpul meu activitatii sexuale,la naiba as face doar asta in timp ce as face si alte lucruri gen citit,curatenie, muncit.
Acum nu stiu daca sunt eu defect,dar pana acum nu am intalnit vreo tipa care sa se potriveasca ci mine la capitolul asta.
Am avut o relatie de 10 ani in care da,ne futeam de vreo 2 ori pe zi,dar oricum a devenit plictisitor tipa era pe clasic,ma rog era si cu ceva ani mai mare,dar asta e,experiente.
Cumva intr-o tipa imi caut si sufletul pervers,comunicarea e importanta,primordiala as spune,inteligenta emotionala de asemenea si mai ales empatia.
Nu suport oamenii fara suflet,egoisti sau lipsiti de orice scrupul.
Cumva,am făcut o alegere greșită,iar ca și consecință viața mea a luat cu totul altă avengură decât ceea ce îmi proiectasem.
După 11 ani de străinătate,m-am revăzut in locul copilăriei și din nou pe meleaguri natale.Nu am anticipat asta,gândul meu era să mențin o activitate acolo,sa trag tare vreo 10 ani,ca apoi să revin in țară,iar cu agoniseala sa deschid un mic local la munte.
Nu a fost sa fie,așa că după ce am hibernat vreo 5 luni uitandu-ma pe pereți in orașul natal,am făcut pasul decisiv și m-am mutat la București,în aprilie friguros de 2017.

🔞Ziua În Care Am Devenit Un Demon🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum