🤬 Un Mic Gând 🤬

222 6 3
                                    

🖤🖤🖤 Suntem ai dracu'!

Suntem răi.

Nu mai avem încredere unul in celălalt.

Iar asta îmi provoacă o scârbă enormă.

Pe aici pe platforma asta sunt enorm de multe mizerii cu sute de mii de vizionări sau vizualizări,sau cum morții lor le-o zice.

Ca tot omul,încerc să mă promovez și eu pe unde pot.

Îmi scrie o fătucă pe insta,spunăndu-mi că și ea scrie pe Wattpad.Dau o citire rapidă și observ că are o povestire super-drăguță,drept urmare zic:hai la atac,să urcăm cărțulia!

Empatic de felul meu și știind că dedic 12 ore pe zi între scris,editat,promovat,practic trăiesc și respir pentru asta îi spun că o ajut și asta fac.

La un moment dat vin întrebările:"Câți ani ai,de ce mă ajuți?Ce vrei de la mine?"

Mi-am dat o palmă de mirare și dezamăgire.

Am rămas ca prostul, pentru că prost am fost.

Oamenii nu merită să fie ajutați deoarece în loc să mulțumească,judecă.

Și uite cum o să devenim din ce în ce mai răi.

Iar asta o spune unul care nu cu mult timp în urmă oferea Raffaello de oricâte ori vedea vreo tipă tristă prin tramvai sau metrou și care atunci când era nebunia cu spinnerele alea, a cumpărat vreo 30 doar pentru că le dăruia copiilor care erau fascinați.
Bucuria din ochii lor merita totul.

Oamenii cu suflet bun îl pierd pe drum când sunt răniți de către oamenii circumspecți,sau de către cei care în viața lor nu ar face nimic pentru altcineva fără ca să aibă vreun interes ascuns.

E doar un gând nocturn de la al vostru YourDemonHoney.

🖤🖤🖤

🔞Ziua În Care Am Devenit Un Demon🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum