Merhabaaa.
Öncelikle kitaba yeni bölümü sıkça atamıyorum kusura bakmayın.
♡
İşte şimdi cidden koca bir "hassiktir."
"Noluyor burda." Diye yüksek sesle bağırdı ego kasıntısı.
"Komutanım açıklayabilirim." Diye kendini komutanın önüne attı yavşak.
"Açıkla lan."
"Komutanım bu şahıs benim üzerim yemek döktü bende ona dikkatli olmasımı söyleyince üzerim atladı."lan böýle bir şey yaşanmadı ki. Böyle bir şey yaşansa ben asla ona saldırmam ki.
"Komutanım vallaha yalan söylüyor."Mustafa sinirli bir of çekerek
"Barış akça odama." AHA SIÇTIK.
Mustafa artışı önden giderken bande arkadan adını bilmediğim ama bundan sonra ezeli rakibim olan velede seni öldürürüm bakışı atıp odaya gittim.
Odaya gittiğimde kasıntı diğerlerine dönerek sizde dağılın diye bağırdı.
"Buyrun komutanım." Diye nazik bir sesle konuşmaya çalıştım. (Çünkü ben canıma susamadım.)
"Sen canına mı susadın lan." Başımı önüme eğerek
"Af buyurun komutanım."
"Barış masum ayaklarına yatma."
"Ama komutanım yeminle bir suçum yok." Sinirle nefesini dışarı üfledi.
"Barış Akça artık büyü ve öyle gel. Çocuksu hareketlerini kenara bırak koca adam oldun." Diye sinirle bana bakan ego kasıntısı bakarak:
"Komutanım bence siz fazla ön yargılısınız." Diye sinirli bir şekilde bende ona baktım.
"Lan sen adamı öldürüyodun lan." Diye bana bağırınca diyemedim komutanım dayak yiyen bendim diye.
"Komutanım kaşımı yardı napsaydım?"
"Adam olup özür dileseydin."
"Ben zaten özür dilerim bana saldırdı bende karşılık verdim hepsi bu."
"Hayır hepsi bu değil." Dedi ve sinirle yakalarımı tuttu.
"Cezamızın Barış Akça ve cezan ne biliyo musun."
Kafamı sert bir şekilde salladım. Sanırım bitmiştim ama çaktırmadan gözlerine baktım bu kadar yakınlıkta fazlaydı canım.
"Cezan o dövdüğün adam varya onun için bir gün çalış bakalım." Şaşkınca suratına baktım. Nasıl yani şimdi ben o adamın o veledin o ne olduğu belli olmayan şahısın mı.
"Ama bu haksızlık." Derken nefesim içime kaçmıştı. O ise pis sırıtışını sunarken ben ağlamamak için zor duruyordum.
"Birkere bana inansaydın ölürmüydün" dedim ve gözümden birkaç damla aktı neden ağlıyodum ki.
Bana şaşkınca baktı yakalarımdan elini çekti ve dediğimi süzgecinden geçirir gibi baktı.
"Çık bu adadan ve görevine başla Barış Akça."
Sinirle odadan çıktım işte şimdi gerçek bir hassiktir.
♡
Yeni bölümleri atmaya çalışıcam canım arkadaşçıklarım.
😽
Yazım yanlışlarım için hepinizden özür dilerim hatalarımı düzeltmeye çalışıyorum.🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvallah Asker bxb
RandomBarış nereden bilebilirdi lise döneminde zorbalık yaptığı çocuğun askere gittiğinde komutanı olacağını. Küfür ve argo kelime bulunmaktadır. Kitaba bir şans vermeni öneririm belki sende seversin:)