Bölüm 3

15 3 0
                                    


Ailemle biraz televizyon izledikten sonra odama çıktım. Yarın ki derste, kızın aldığım kitabı elimde okurken görünce ne tepki vereceğini düşünmeye başladım. Aslında kitabı alma amacım kızı etkilemek falan değildi sadece kitap ilgimi çekmişti ve okumak istemiştim. Derken uykuya daldım ve ertesi sabaha uyandım. Yağmurlu bir sabahtı. Hava kapalıydı ve gök gürüldüyordu odamın camına düşen damlaları duyabiliyordum. Her zamanki gibi giyindim ve otobüs beklemek üzere yolun başındaki durağa çıktım. Bir süre sonra okula vardım. Dersimiz kütüphanede olduğu için 3. kattaki kütüphaneye çıktım. İçeriye girdiğim an, üzerinde parlak kırmızı renkte bir hırka olan o kızı gördüm. Cam kenarındaki masaya oturmuştu, yağmurdan dolayı dalgalı kahverengi saçları hafif ıslanmış görünüyordu. Okula gelip giderken yürüyordu ama evi okula yakın mıydı yoksa uzaktan mı geliyordu diye sorguladım. Kızın oturduğu masanın çaprazındaki masaya oturdum. Sırt çantamı açıp dün aldığım kitabı çıkarttım. Kısa süre içerisinde öğretmen geldi. -Günaydın çocuklar bu gün derste kitap okuyacağız umarım herkes yanında bir kitap getirmiştir diyerek atıldı. -Kitabınızı okumaya başlayabilirsiniz dedikten sonra herkes kitabını okumaya başladı. Yeni gelen kız masasında duran kitabı alarak okumaya koyuldu. Bende kitabı elime alarak ilk sayfayı açtım ve başladım. 2 dakika sonra kızın bana doğru baktığını ve okuduğum kitabın onun kitabıyla aynı olduğunu anladığını fark ettim. Kız yüzünde hafif şaşkınlık ifadesiyle bana bakıyordu. Sanırım okuduğu kitabın bir tek kendisinde olduğunu sanıyordu. Bir süre bana ve kitaba bakılı kaldıktan sonra tekrar elindeki kitaba döndü. Kısa süre içerisinde ders bitiş zili çaldı ve kütüphaneden çıkarak 4. kattaki sınıfa çıktım. Diğer ders başlamıştı. Bir süre sonra kızın sınıfta olmadığını fark ettim. Kütüphane dersi sonrası sınıfa gelmemişti sınıftan çıktıktan sonra onu görmemiştim. Kız diğer derslerde de sınıfa gelmemişti ve gün böylelikle son buldu ve eve döndüm. Akşam odamda kitap okurken aklıma sınıftaki kız takıldı. Kız ilk derse gelmiş ama sonra  bir anda ortadan kaybolmuştu. Ne olduğunu içten içe merak etmiştim. Gece boyu düşündüm ve yarın okul çıkışı kız yürüyerek evine giderken yanına gidip selam vermeye karar verdim. Ertesi sabah oldu ve uyandım. Üstümü giyinerek evden çıktım ve okula gittim. Sınıfa girdiğimde kız oradaydı, bu gün okuldaydı ama umarım yine ilk dersten sonra ortadan kaybolmazdı. Dersleri işlemiş ve günün sonuna gelmiştik. Kız defterini çantasına koyarak sınıftan çıktı. Bende eşyalarımı toparlayıp ona yetişmek için ardından çıktım. Dışarıya çıktığım anda tam kızın yanına gitmek için  cesaretimi toplamış hızlanacakken karşımda önce annemin görüntüsü sonra ise sesi belirdi. -Steven merhaba tatlım, bu gün babanla seni okuldan almaya geldik. -Ve bu gün akşam yemeğini dışarıda yemeye karar verdik hadi arabaya gidelim. Biraz ileride arabanın orada babamın sesini duydum; -Hadi Steven arabaya gelin güzel bir yemek yiyeceğiz aklımda çok güzel bir mekan var dedi. Annem ile babamın bu sürprizi, henüz ismini bile bilmediğim kız ile belki de bu gün tanışacak olmama engel olmuştu. Çünkü kıza arkasından gidip yetişecek sohbet edecek ve ismini öğrenebilecektim. Bu ani sürpriz beni mutlu etmese de mecburen onlarla gitmek zorunda kaldım. 


Görünmeyen PencereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin