Upíří stopař

5 1 2
                                    


Reinery
Dneska večer se stalo něco zvláštního. Toulala jsem se s Nikki po školních pozemcích za úplňku a narazily jsme na upíří stopaře. Který nás obě označil. To je nadělení! Rodičům jsem ještě nenapsala o mojí koleji a teď ještě ze mě bude upírka! K tomu ještě mám schopnost oživit dotykem (nebo vyléčit)  od narození. Hrůza prostě. Ale prý upíři mají zvláštní schopni tak třeba s Nikki budeme nějaké míti. Ale stejně je to hrůza! Proč si Nix musela vybrat  zrovna nás. Kdyby jsme se nevyplížily  ven. Obě jsme z toho rozřazení byli tak mimo že nám to moc nemyslelo. Ale koho by napadlo že nás  označí  stopař! Vždyť nejsme mudlové. Většinou po  čarodějích a  čarodějkách  nejdou.

S Nikky jsme došli do hradu, rozdělili se a šli každá do své koleje.

Když jsem byla v pokoji, vzala jsem svůj pudr, zavřela se v koupelně  a zamaskovala jsem svoje znamení. Dívala jsem se do zrcadla a z oči mi tekly slzy. Držela jsem si ruku na puse abych  nekřičela a hleděla na sebe, připadalo mi že moje pleť, jež byla dost světlá, bledne.  „Proč Nix."  zašeptala  jsem zlomeně.

„Hej co se děje?" ozval se hlas dívky, jež kvůli tomu že jsem Malfoy v Nebelviru se mi neposmívala. „Ja...já..." nešlo mi to říct. „Počkej budu hádat... vyplížila jsi se s Nikki Potterovu ven a tam byl upíři stopař, co vás označil za upírky, pletu se?" zeptala se.
„J...jak to víš?" zeptala jsem se.
„Sestře se to stalo, tu reakci poznám, ale takyyy mám jasnovidecké schopnosti." usmála se vřele. Přistoupila ke mě a objala mě. Já ji položila hlavu do vlasů. „To bude dobré." řekla a pohladila mě hlavě.

Nikky

Po označení a rozdělení se jsem nesla na kolej. Bloumala jsem po chodbách a snažila se nebrečet. Měla jsem chuť se někoho dotknout a svou schopnosti o usmrtit. Nechapala jsem co to je za myšlenky. Bylo mi ze sebe zle. Litovala jsem, že jsem se nesešla s bratrem co je též ve Zmijozelu a místo toho se vydala ven.
Věděla jsem jediné, zítra se musím spojit s Rainery a vymyslet plán jak s tím naložit.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 02 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Malfoy v Nebelvíru?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat