Panginabuhi II

2 1 12
                                    

Wala na....wala na akong virginity!

Wala na.....wala na akong pagkatawo!

WALA NAAAAA!

"Hoy dong Kevin! Ayaw'g kasapot dira! Wala man gani ka nagpahikap sa atong kustomer! Nawong nimo murag nawad-an og virginity! Virgin pa baya ang kanahan!" Gipalo palo niya akong abaga.

"Ayaw'g kasapot dira kay dili ikaw ang nagpabuntag! Kasabot!" Syagit pa niya.

"Yes sir....." Nagapagawas na lang ko og baho nga hangin sa akong baba.

Sa tibuok gabii, pag gabii, nagatindog ra ko sa tunga sa stage! Murag estatwa jud ni Jose Rizal! Wala ko kabalo kong gaonsa nako pag uli.

Naka hoodie sila, silang dong Mike of dong Rani. Og kabalo ko kung ngano. Sa paghuna-huna lang kung ga-onsa sila og sakit man kaayo ilang kalawasan..........

Luod siya gamay kay aware nako ana-ana nila. Tungod ni sa akong amigang BL Lover. Mao na kuno ang tawag niya.

Pero curious ko....

Sakto pod na ni lingkod si Rani tapad namo.

"Rani....." Nilingi sila nako. "Bayot ka? Wan pipty?" Diritso nakong pangutana.

Wala siya emosyon sa iyang nawong, tungod siguro sa kakapoy sa ilang gibuhat. "Dili man. Basin? Diko sure?" Pangutana pod niya sa iyang kaugalingon.

Salam man ni panguntan-on, imbis tubag atong ganahan pangutana pod iyang ihatag.

"Uy dong Kevin! Naay nangita nimo! Rich man! Rich!" Syagit sa usa nakong classmate sa purtahan.

Makasyagit baya og 'rich' mura'g nangita og sugar mommy.

"Kinsa ba na? Wa koy kaila na rich." Bored nakong tubag.

"Balo uroy nimo bay! Adtoa to sa guard house kay mang-chick sa ko!" Nidalikyas na ang tukmol.

Giuna pa ang iyang chick-chick kuno, murag makaon na- bale pwedeng makaon. Pero bawal na mga bro!

Maygani kay pangni-udto karun og dako pa ang libreng oras namo. Pangad-dyi-on na dili mosulod ang Math! Wa baya koy assignment ani dah!

"Kuya guard!" Nitando ko sa among batan-on ma gwardiya. "Naa daw nangita nako?" Pangutana nako niya samtang naa sa bulsa akong duha ka kamot.

Iyang gilingi ang gawas sa gate. Naay naga tindog didto na usa ka laki, murag rich jud. "Pangita ka ana, pagbuntag rana nako nabantayan. Naga pundo ra man sa gawas." Honghong niya kanako. "Wa man siguro kay kaaway noh?"

Napatulon ko og laway.

Private school ni pero naa pod mi safety uy.

Naghinay-hinay ko og lakaw pa-adto sa laking naka-itom tanang suot.

Kinsa ba ni siya? Wa koy giutangan na datu. Kidnapper? O killer? Kung iya man kong patyon diria daghan og makakita uy, naay mga estudyante og mga tindera. Naa bay pusil tong si Kuya Guard? Wa pod koy kaila na kaaway na datu.

Atay uy! Murag mababaye man ta aning pagka-overthink uy.

Nitulon sako og laway og gipakumot akong kamot sa akong bulsa. Cool lang bro!

"H-hoy. Ikaw ang nangita nako?" Akong gipa bad boy akong tingog. Basin mahadlong ni siya bisag mas dako iyang lawas nako. Naga gym guro ni.

Dako iyang lawas pero kusog ko modagan! Ha!

Storyang Binuang: PanginabuhiWhere stories live. Discover now