Panginabuhi IV

2 1 2
                                    

Finding sugar daddy!



Comment kung naay moy kaila.









































"Hay kapoya diay ning graduating na ka noh? Daghan man nuon og buhaton." Ingon pa nako.

Nitando si Mike samtang si Rani tahimik lang.

Usa paka bulan among hulaton para makagraduate mi. Onsa kayay ihanda ni mama?

"Speaking of guys." Si Shel napod ang ni-istorya. Gibuyag syang Kate, among President. "Magplano ta'g mangaligo ika bakasyon! Or tomorrow after sa graduation day nato ba! You knowz, basin dili nata magkita. Magbonding ta ba guyz!"

Daghan ang nagsugot na mangaligo ta, kuyog pod ana si ma'am. Dili pwedeng biyaan among gwapang high blood na teacher kay syay taga hatag og grado. Pasalamat ta kay nakapasa ta hahaha. Kung nakapasa.

"Basin hangtod drawing ra ni ha!"

Nangatawa mi. Basin hangtod plano jud ni.

"Pst pre, di jud ka mobalik sa trabaho? Gagi, naay nangita nimo pag 'sang adlaw." Hunghung ni Mike nako.

Naa mi sa likod, nagalingkod ra kay bored sa kinabuhi. Walay nagpahotspot para maka ML.

"Kinsa man pod nay nangatina nako? Di nako balik didto uy." Tubag pa nako, bisag kakwartahon nako.

"Balik na gud, dako bitaw to imong kita pag-una nimong adlaw." Ingon pa niya.

Nilingi kong Rani na busy sa iyang cellphone. Naay kachat.

"Psh wala man gani ko kahinumdum onsay nahitabo. Basta nakakwarta ko og naka-uli ko." Tubag pa nako.

Tungod siguro ka kakulba ato nakalimot nako onsa akong gibuhat. Murag wala man koy gibuhat na onsa.

"Ay mao diay." Dungog nakong ingon ni Mike og wala nalang sya pansina.

Akong gikuha akong cellphone, basin naay chat sa akong manghod. Naay chat pero dili gikan niya.

Owen Anderson |

Argh the argue para mahikap ka nako karon!

Napataas akong kilay. Kabalo man diay ni mag Bisaya, giproblema pako sa iyang English spokening dollars!

Ako rang gireplyan og usa ka like. Ambi nako'g pure English ako na untang i-blocked. Mura pod nig abnoy magchat uy. Wala ko kaila aning tawhana.

******

"Class please lang, atimana intawon inyong mga projects. Para ninyo pod ni, hapit na ang inyong graduation. Maka-graduate kaya ko nga atsa ang grado? Basin magplastar ko dira og 'Welcome Back' para ninyo. Ha, atimana intawon ninyo, maka-ulaw na sa ubang subject teacher ninyo nga segi og hangyo. Segi lang ko og hangyo nga ipasar mo samtang kamo dira wala ray gibuhat." Ingon sa among adviser.

Basta no-aning sermon, tanan manghilom jud.

"Before mo manguli panglimpyo mo." Ingon ni ma'am og nigawas na.

Storyang Binuang: PanginabuhiWhere stories live. Discover now