Panginabuhi III

2 1 9
                                    

Salamat og naka-uli si Mitch nga safe, naa pay dalang pizza og gihatag nako.

Kay dalo man ko nga pagkatawo, akong gitago ang pizza sa akong kwarto. Dili ni sapat sa usa ka pamilya.

Samtang nagatan-aw ko og video- dili porno, funny videos mga pre. Kalit lang na naay unknown number na nimessage nako.

Ako ning gipisdot.

From: Unknown Number

You're such a cutie.

Nitaas akong kilay og ni gamay ang mata. Ako gipaduol ang cellphone sa akong mata kong sakto ba akong nabasa.

Basin prank ni Mike pero I remember wala toy load pang text. So akong nahunahuna na wrong number guro ni.

To: Unknown Number

Wrong number ka choy

Salamat siya kay naa pakoy load para itext na wrong number ang iyang na texan.

Taud-taud pa naa napoy text gikan yapon sa Unknown Number.

From: Unknown Number

My heart's racing right now, darling.

Gagi!

From: Unknown Number

Only you can make me like this.

Ha? Onsa daw?

From: Unknown Number

Why the shocked face darling?

You're always making that cute face darling.

You're making me blush.

Oh, how I want to kiss you right now.

Blocked

Akong gi-off akong cellphone.

Zxnkcnvmdoeobgnf!

Gagi! Sigurado ko na lalaki to! Wala jud kasabot nga wrong number iyang ma text! Bobo mo pre!

Inhale og exhale!

Akong gi tubag ang tawag ni Mitch. Dili na to ka text tong tawhana to, ako ng gi block.

"Hello Mitch? Nanawag man ka?" Nagkuha ko usab ug usa ka slice sa pizza.

"Hoy laag ta ugma uy! Uban akong sugar daddy, manimba ugma ba! Para pod mawala na imong mga sala." Ingon pa niya.

Sunday diay ugma. Sunod adlaw Lunes ma. Eskuyla napod.

"Dili ko uy! Magselos palang to nako. Mabawasan akong kagwapo." Ingon panako.

Boy best friend ko niya og karong naa na syay uyab- wait sugar daddy diay, syempre modistansya ko nila. Ako silang girespeto.

"'Say gwapo ba gud? Kabati nimog nawong!" Ingon pa niya. "Ay kung dili pod ka sayang pod, mang libre ta akong Sugar Daddy!"

"Hoy gagi kuyog ko! Libre na na!" Dali nakong tubag.

Nikatawa sya sa akong gisulti.

"Gege. Kanang pang pormal pod na sanina suota uy. Imong sanina baya gisi-gisis basin ilang hunahunaon na mangayo kag kwarta sa mga tawo. Blah blah!"

"K bye!" Ako ng gi-end ang among tawag. Kapoy nako'g dungog sa ilang sermon uy. Sermon kang Mama naa pay sermon sa imong amiga!

Nitaas napod akong kilay kay naay ni chat nako. Kasuko kay wala ko kaila sa ni text.. Lalaki pod ang ngalan.

Storyang Binuang: PanginabuhiWhere stories live. Discover now