3.

13 0 0
                                    

" Jimine! Dělej vstávej! Přijdeme pozdě!" Huláká Tae který se právě probudil a zjistil, že tak trochu nestíhají.

" Však máme ještě spoustu ča.. Kurva." Světlovlásek vyletí z postele div že nezakopne a začne na sebe oblékat uplé kalhoty, které si včera pečlivě připravil na křeslo.

" Chceš pujčit nějakou mikinu? Ať nejdeš v té stejné?" Táže se Taehyung, který už je oblečený a teď si sobě balí školní baťoh.

" Asi jo. Něco si vezme dík." Jimin si rychle vybere mikinu z obrovské skříně. Podívá se rychle do zrcadla, aby se ujistil že vypadá dobře.

Oba chlapci vyrazili do školy. Celou cestu běželi aby stihli první hodinu. Do třídy vběhli přesně se zvoněním a každý z nich se usadil do své lavice. Taehyung dopředu a Jimin dozadu. K Yoongimu.

" Už jsem myslel že nepříjdeš Jimine."

Světlovlásek se podivil. Už se nejmenuje Cukřík? Trošku ho to zmátlo, ale nijak neodpověděl. Snažil se dávat pozor výkladu ale přítomnost černovlasého mladíka ho znervózňovala.

Hodina se blížla ke konci ale Jimin něco ucítil. Někdo mu šahal na zadek a ten někdo byl Yoongi. Nepodíval se na něho. Dělal jako že se nic neděje. Yoongi začal jezdit rukou po celém zadečku světlovláska a sem tam ho jemně zmáčknul. Jimin se napřímil a posadil se ke kraji židle. Tím ale svému spolusedícímu poskytl možnost. Yoongi zajel rukou úplně pod jeho zadek. Světlovlásek těžce vydechl a zavřel oči. Od splolusedícího se ozvalo jen tiché zasmání a svou ruku si přitáhl spátky k sobě. Jimin nevěděl jak dlouho tahle chvíle trvala, ale věděl že potřebuje pryč. Otočil se na černovláska s tím že mu něco řekne ale v tu chvíli začalo zvonit.

" Tak zase příště Cukříku." Yoongi se zvedl a odešel dříve než Jimin.

                                            *

" Jimine! Jimine tak slyšíš mě?" Namjoonovi docházejí pomalu nervy, protože světlovlásek je celé odpoledne zamlklý.

" Jo promiň jen jsem přemýšlel..."

" Tak prosím nepřemýšlej ano? Zavíráme až za hodinu a celé město se rozhodlo si zajít na kávu zrovna tady. Takže prosím udělej dvě horké čokolády se šlehačkou a odnes je na stůl 4." Šedovkásek nerad poučuje svého mladšího přítele ale teď mu asi z tolika lidí praskne hlava.

Jimin udělal tak jak mu Namjoon řekl. Uvařil dvě horké čokolády a na každou nastříkal tlustou vrstvu šlehačky. Odnesl je ke stolu 4 a při cestě zpátky ke kase si povšimnul známé tváře.

" Taehyungie ahooj." Jimin svého nejlepšího kamaráda obejme.

Taehyung mu obejmutí s pozdravem oplatí a nervózně se podívá vedle sebe. Vedle něho stojí pohledný vysoký mladík s kaštanově hnědými vlasy. Samozřejmě není tak pohledný jako Yoongi.

" Jimine, tohle je Jungkook. Můj přítel."

Jimin chce něco Jungkookovi říct ale možnost k tomu nemá.

" Jimine prosííím~ pojď mi pomoct. Povídat si můžeš potom." Naštvaný šedovlásek propaluje světlovláska pohledem a doufá že už ho dnes víckrát napomínat nemusí.

" Moc se omlouvám ale teď fakt musím pracovat..."

" To nevadí. Za hodinu končíš, nebo ne? My na tebe s Jungkookiem počkáme. Chtěli jsme s tebou něco probrat." Tae se na svého kamaráda usměje a Jungkook svého přítele políbí na líčko. Společně se potom usadí k jedinému volnému stolu a začnou si povídat.

" Jiminee!!!"

"No jo vždyť už jdu Hyung. Hlavně no stress." Zasměje se svému hyungovi světlovlásek a jde znovu pracovat.

 
                                           *

" Konečně je večer. Tak co jste semnou chtěli probrat? Ne počkat! Prvně mi řekněte něco o sobě. Vypadáte spolu hrozně cute." Jimin z Jungkooka není vůbec nervózní. Sám se tomu diví, protože obvykle má strach z nových lidí, ale Jungkook vypadá jako ten nejvíce mírumilovný člověk na světě. Kéž by to tak mohl říct o Yoongim...

" Dneska jsme spolu oficiálně dva týdny! Není to skvělé? Taehyungie mi kvůli toho dneska vyrobil tenhle náramek. No není on dokonalý?"

Jungkook mluvil o Taehyungovi snad 10 minut v kuse. Jiminovi přišlo roztomilé že jsou ti dva do sebe tak zamilovaní, ale ještě rotomilejší mu přišel jeho mladší kamarád který se snažil zakrýt svůj červený obličej.

" Dobře Jungkookie to by už stačilo. Chtěli jsme přece s Jiminem něco probrat. Vzpomínáš?"

" No dobře no... Víš Jimine, budu teď v sobotu slavit devatenácté narozeniny a a můj TaeTae tě chce mít na mojí oslavě. Chtěl by si přijít?" Jimin si prvně všechno vstřebal v hlavě a pak jednoduše odpověděl.

" Jasně! Moc rád příjdu. Jen mi potom dejte vědět v kolik hodin mám dorazit. A hlavně kam."

V ten samý večer u Yoongiho:

" Dneska jsem si to užila. Dáme ještě jedno kolo?" Jennie se nahnula k Yoongimu a snažila se ho políbit, ale Yoongi uhnul hlavou.

" Co to s tebou je ty draku. Pojď mě pořádně ojet." Jennie se s úšklebkem přemístila na Yoongiho klín a prstama mu začala kreslit obrazce na kůži.

Zanedlouho se jí povedlo dostat Yoongiho tam kam chtěla. Svíjela se pod ním a vzdychala jako nějaká děvka. Taky že to byla jen pouhá děvka. Nic pro černovláska neznamenala. Po dokončení prácičky se Jennie oblékla a s pouhým "zítra ti zavolám draku" opustila Yoongiho byt.

*

Světlovlásek odemkne dveře bytu. Vejde do vnitř, vyzuje si boty, ale ihned ho zarazí strašlivý puch. Vběhne do ložnice jeho matky a vidí to, v co doufal že už nikdy neuvidí.

" No jasně mami. Však ty s tím kouřením a pitím jednou skončíš že?" Jimin se na svojí matku sarkasticky zasměje a následně otevře okno, protože se mu z cigaretového kouře začalo dělat zle.

" Jimine zlaetko dognes mamiknke dalfí flačku."

" Na to zapomeň. Více už toho dneska pít nebudeš." Jimin překulí jeho matku na záda a přikryje jí teplou dekou. Uklidí všechen bordel a připraví se ke spánku. Už se nemůže dočkat až další den vypadne z baráku, ale bohužel na to se mohl jen těšit. Protože nevěděl že minimálně zítra zůstane doma.

—————————————————-

Ahojte sluníčkaa. 🌞

Dneska jsem se snažila kapitolku napsat celý den, ale nějak mi to psaní dneska nešlo. Tak doufám že se kapitolka líbila. Taky zdravím moji kamarádku Emilkuu ❤️. Yoonmin příběh píšu hlavně kvůli ní, protože já osobně jsem velkým fanouškem Taekook. Takže jsem Taekook do příběhu přidat musela. 👀

Luv U. 🤍🫶🏻

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 28 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

What's wrong with me ? • ( YOONMIN ) 🤍💜Kde žijí příběhy. Začni objevovat