Mladík s jemnými blond vlasy dojde k pultu. Odloží tác se špinavým nádobím a následně tác využije na hrnky čerstvě udělané kávy .
" Odnes to ke stolu 6." hlásí jeho šedovlasý kamarád za pultem.
Mladík udělal tak jak jeho dobrý přítel řekl a vrátil se k němu zpátky ke kase. Je skoro večer a uzavírací doba se blíží. Konečně.
" Jdi obloužit tamtoho borce co sedí vrohu. Teď přišel. ''
" Namjoone nemůžeš tam prostě zajít ty ? '' Bručí světlovlásek, který zrovna probodává svého spolupracovníka pohledem.
" Šel bych tam ale povšiml jsem si jak se na něho díváš už od chvíle co tu přišel takžee... ''
" Jasně chápu zase budou bolet nohy jen mě. '' Zasměje se blonďák nervózně snažíc se zakrýt jeho stud.
" To to šlo tolik poznat? '' řekl si pro sebe když už byl v dostatečné vzdálenosti od muže za pultem.
" Dobrý den, co si dáte? '' zeptá se krasavce který mu následně odpoví jednoduše bez jekékoliv emoce v obličeji.
" Mohu si dá tebe ? ''
Mladý číšník zrudl a začal se rozhlížet všude kolem sebe, jen ne tam kde sedí elegantně vypadající mladík.
" Myslím že tohle na našem menu nemáme, možná zkuste něco jiného? ''
" Dobrá tak bych si dal něco co máš rád ty. Jen prosím bez cukru Cukříku. ''
" Není problém. '' řekl a co nejrychlejším krokem si to kráčel zpátky za Namjoonem.
Nemohl uvěřit tomu že ho dnes někdo nazval jako '' CUKŘÍK ''.Za chvíli museli zavírat. Umyl poslední dva hrnky, vytřel podlahu a mohl vyrazit domů, ale to ještě netušil, že bude dnes celou noc přemýšlet nad záhadným mladíkem jeho věku.
———————————————————-
Ahojte sluníčka 🌞
Právě jsem napsala svoji nultou kapitolu mého prvního příběhu. Doufám že se vám bude příběh líbit a nebude moc nudný. 🤗🤍
Luv u. 🤍
ČTEŠ
What's wrong with me ? • ( YOONMIN ) 🤍💜
FanficSpíš se mnou, ale ne proto že mě miluješ. Ubližuješ mi, ale ne proto že mě nesnášíš. Někdy se na mě koukáš hezky a usmíváš se. Co je to s tebou, změníš se někdy ? Miluji tě yoongi.