U Taehyunga doma:
" Chceš donést i banánové mlíčko? Nebo ti ty sušenky stačí?" Táže se Tae, který je už natěšený, ale zároveň nervózní z konverzace která za chvíli nastane.
" Ano prosím. Miluju mlíčko!"
Taehyung se podívá na Jimina a začne se smát, protože Jiminovi asi nedošlo co právě vypustil z úst.
" Tak ty miluješ mlíčko jo?" Tae se začne smát ještě více.
" Ježiši na co myslíš ty perverzáku! Myslím BANÁNOVÉ mlíčko!" Jimin se začne smát taky ale dá Taemu pohlavek, protože si ho zasloužil.
" Auu to si nemusel." Zakňučel Tae a uraženě se podíval na svého hyunga.
" Ale joo musel."
" No dobře fajn. Tady máš svoje sušenky a BANÁNOVÉ mlíčko." Tae naschvál zdůraznil slovo 'banánové'. Položil na stůl sušenky a mlíčko podal Jiminovi do ruky. Následně se k němu posadil na gauč a zaklonil si hlavu, aby se mu pohodlněji sedělo.
" Tak povídej. Jak jste se poznali? Jak to začalo?" Vyzvídá nedočkavě Jimin a u toho se napije banánového nápoje.
" Noo víš... on mi olajkoval fotku na instagramu a pak mi napsal že jestli náhodou nechodím na ***** střední školu v Busanu, protože to z té fotky poznal."
" A co si mu odepsal? Sešli jste se ve škole?" Jimin se posadil do tureckého sedu a ruce si opřel o nohy, protože chtěl svému kamarádovi vidět do obličeje a užívat si jeho nervozitu. Přišlo mu to roztomilé.
" Já jsem mu neodepsal... Místo toho jsem si projel jeho profil a podíval se na všechny fotky. Potom jsem další den ve škole šel po chodbě a tam byl." Tae se začal červenat jako rajčátko.
" Ježiši ty jseš ale debil." Přiznal Jimin a plácnul se do čela.
" Ano já vím. Ale on je tak strašně hot, chápeš?"
" Vždyť ty jsi taky... pohlednej" Jimin si před dokončením věty Taeho pořádně prohlédl, aby náhodou neřekl něco špatně.
" Díky hyung. Jseš fakt kámoš." Hodí na Jimina dead face a oba se začnou smát.
" Ale víš co? Jungkook si mě na té chodbě všimnul a hned se ke mně rozběhl. No a pak mě pozval ven.."
" Kdy se to jako stalo mi řekni? Vždyť jsem pořád s tebou." Světlovlásek začíná mít podezdření že tenhle příběh se stal už hodně, hodně dávno.
" Víš jak si kvůli mámě byl doma? Protože jí bylo špatně? Tak v ten den."
" Vždyť to bylo před skoro dvěma měsíci Taehyungie... Nechápu že si mi to neřekl dříve..."
" Já jsem chtěl Hyung ale bylo to pro mě hrozně těžké.."
" Já to chápu. Ale odpustím ti to až mi ukážeš jeho fotku."
Oba chlapci si spolu prohlíželi fotky a hodně se za celé odpoledne nasmáli. Bohužel staršího z chlapců celé odpoledné trápilo jediné a to byl Yoongi. Jimin na něho musel pořád myslet. Myslel na jeho dokonalé rty, oči, nos a dokonalé havraní vlasy. Dokonce myslel i na oslovení 'cukříku'. Ve skutečnosti se mu líbilo že mu tak říká, ale znát to na sobě nenechal. Vlastně se těšil na zítřejší školní den. Nemohl se dočkat až znovu spatří Yoongiho.
***U Yoongiho:
"Sugo tak řekneš něco? Pořád jen čumíš do toho telefonu." Yoongiho kamarád Hoseok už po 3. zkouší začít rozhovor, ale tmavovlásek je ůplně mimo.
" Heej. Mluvím na tebe ty kokote."
" Já vím však tě slyším. Jen teď něco dělám." Odfrkne rychle aby se mohl vrátit ke své moc důležité práci.
" Doufám že se to aspoň týká té párty co už plánujeme bůhví jak dlouho." Hoseok to už nevydrží. Zvedne se a má v plánu odejít.
" Kam jako jdeš?"
" Promiň brácho ale tohle mě fakt nebaví. Pozvi mě až budeš chtít něco dělat. " Jen co dokončil svoji větu tak odešel.
Yoongimu bylo jedno že ho jeho kamarád nechal samotného, protože teď dělal něco fakt důležitého. Projížděl si cukříkův instagramový profil a z určitých fotek se mu dělalo těsno v kalhotách. Najednou mu zavibroval telefon. Přišla mu zpráva.
" Mám na tebe chuť. Stav se na rychlovku."
Na to Yoongi odepsal pouze "za 5 minut jsem u tebe kočko" zvedl se a odešel. Ale tentokrát se mu moc nechtělo.
———————————————————
Ahojte sluníčka. 🌞
Dneska jsem ještě stihla dopsat jednu kapitolku. Napsala bych jí delší ale už je 0:34 v noci a chci jít spát. 😴
Doufám že se vám příběh zatím líbí.Luv U. 🤍
ČTEŠ
What's wrong with me ? • ( YOONMIN ) 🤍💜
FanfictionSpíš se mnou, ale ne proto že mě miluješ. Ubližuješ mi, ale ne proto že mě nesnášíš. Někdy se na mě koukáš hezky a usmíváš se. Co je to s tebou, změníš se někdy ? Miluji tě yoongi.