Jake|
Ağlamıcam. Ama yaaa. Unutamıyorum. Şu yakışıklı çoçuğu unutamıyorum.
U-NU-TA-MI-YOOOOOOOR. Taam Jake kendime gel. Oğlum biraz erkek ol. Erkek adam unutur herşeyi. Olmuyor off. Şu benler varya gecemi aydınlatar yıldızlar gibiler. Ayın yanı başına bilerek serpilmiş yıldızlar." Arkadaştan daha fazlası olduğumuzu biliyorum "
O gülüş var ya.
"Çünkü arkadaştan daha fazlası olduğumuzu biliyorum"
Bu niye burada?
_____
Jake: Hee, merhaba? Birini mi bekliyorsun
Heeseung: oh, J-Jake şey hayır. Yani merhaba. Şey seni bekliyordum. Neredeydin. Uyandığımda revirde değildin.
Jake: Eh hava almak istedim. Seni uyandirmak istememiştim. Özür dilerim
Heeseung: Ya özür dileme. Bir şey degil. İyi misin Peki?
Jake: evet, teşekkür ederim beni düşündüğün için
Heeseung: şey diyecektim, ohm ohm. Yani okul sonrası şey. Sen ve ben acaba yani sende bossan tabi ki. Bir yerlere gidelim mi? Hem tanışmış oluruz bence.
Jake: AA çok iyi bir fikir
Sunghoon: neymiş bu iyi fikir acaba?
Heeseung: hah sanane Sunghoon?
Sunghoon: Jake'n bana sözü vardı
Jake: ne zaman ben hiç hatırlamıyorum. Heeseung zil çalacak hadi sinifa gidelim
Heeseung: Tamam
Sunghoon: İkeu nereye. LAN İKEU, AMK KEZBANİ.
----
Sunghoon: Aaa. Kimmiş bu, Hanyeon(ultra mega yazarın sallayisi) beycim. Bize selam yokmu?
Hanyeon: şey merhaba Sunghoon abi
Sunghoon: gel biz seninle gezelim
Hanyeon: hmhm
_____
Hanyeon|
Buna artık dayanamıyorum. Anne baba özür dilerim. Beni bir oyuncak gibi oynatiyorlar. Size asla anlatamadım. Ama gerçekten korktum. Onun size yapa bileceklerinden korktum. Korkaksin dedi. Haklı. Ben bir korkagim. O yüzden bu eziyyetle yüzleşmeyi değilde ondan kaçmayi seciyorum. Özür dilerim ailem. Biricik ailem. Özür dilerimMüdür: SİZE DEDİGİM GİBİ. BU ŞEREFSİZ KİMDİ. BANA KİSA BİR ZAMANDA CEVAP VERİN. EGER VERMESSENİZ HEPİNİZE İYİ BİR CEZA VERECEGİM. VE HANYEONUN YERİNDE OLMAYI DİLEYECEKSİNİZ. ŞİMDİ HEPİNİZİN AKİLLANMASİNİ İSTİYORUM. HANYEONDAN NE İSTEDİNİZ? NİYE BİZİM OKULDA BOYLE ŞEYLERE- ahh, insan degil misiniz siz? vicdansizlar. aile terbiyssi görmediniz mi?. hanyeonu oğlum gibi seviyordum. ne istediniz ondan? buda son sozum olsun size. bana kimin yaptığını soylemezseniz kendiniz biliyorsunuz neler yaparım.
hoşçakalın.Jake: bu ne demekti Hee?
Heeseung: Sen o gün yoktun dimi okulda. Hanyeon kendini okulun çatısından atmış.
Jake: NE? Hanyeon kim? Niye kendini atnış? Yoksa zorba...Ya-Yani okulda zorbalik mi var?
Heeseung: galiba evet. Aslinda biri var aklimda da o olmaz inşallah
Jake: kim bu bana da söyler misin?
Heeseung: Sunghoon...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I found you in the Dark
FanficJake: Senden nefret etmiyorum. Edemem zaten. Insan sevdiğinden nasıl nefret etsin hiç düşündün mü? Sunghoon: Düşünmedim. Doğrusu düşünemedim. Ben senden asla nefret edemedim. Ama ben yap... Utanıyorum. Gözlerimi gözlerine haps etmek arzum. kelepçel...