evil

17 3 5
                                    

"Jake... JAKE?"

"Hah, Evet"

"Jake bütün yol boyu yuzume bakmadın.Jake'm güzelim niye böyle yapıyorsun?"

"Sunghoon ne yapmamı bekliyorsun sevdiğim çocuğu nasil katil ilan ettiklerini nasil tepki vermeliyim?"

"Sevdiğim çocuk?"

"Şey ben onu sesli mi dedim ya?"

"Evet bebeğim"

"Ay havada çok soğudu ha"

"Jake buna burada son verelim. Senden hoşlanıyorum. Seninde benden hoşlandığından eminim. Sadece bir tane onaylamak kaldı. Sim Jake benim erkek arkadaşım olur musun?"

"NEE?"

"Bağır güzelim herkes duysun. Evet mi hayir mi?"

"Hoon tamam yeter kalk ayağa. Biri görecek şimdi. Off HOON niye böyle yapıyorsun ama?"

"Aşığım Jake. Ne yapa bilirim?"

"Yaw deme öyle şeyler utanıyorum amaa"

"Evet mi hayır mi?"

Jake|
Ondan ölümüne hoşlanıyorum. Hemde çok. Ama yapamayiz bence. Eşcinselliyi ailem asla desteklemez. Destekledi. Seni bütün okul katil saniyor Hoon. Ama sen degil Jake. Ama ben hiç birini bugüne kadar sevmedim. İlkin oldum o zaman Jake.  İkimizde ateşimizde yanariz Hoon. Ben bir care bulur o ateşi sondururum Jake. Sana aşığım Hoon. Bende sana Jake.

Jake:Evetttt. Ben artik Sunghoonun sevgilisiyim. Off içim rahatla-

Yazardan

Sıcacıkti.Hava degil. Bu iki erkeğin elleride degil. Sunghoonun Jake verdiği o uzun öpücük. Sicacikti. İçini ısıtmaya yetti. Jake donuyordu. Ama Sunghoon onu ısıttı. Onu sadece fiziksel olarak degil hemde ruhsal olarak sıcacık yaptı. Onu öyle bir öptü ki. Jake herşeyi unuttu bir anlık. İsmini bile. Zaten oyle olur. Sevdiği insanin yaninda başka olursun. Sevdiğin insanla ayri olursun. Asla oynadığın o oyunlardan birini daha oynamazsın. Yeni bir insan olursun. Onu gorunce beynimiz oyunlar oynar. Yaşasakta baska hayatlar. "Onun benim olmasini istiyorum" gerçeği ile yaşıyoruz. Engeller olur araniza o kadar şey girerken. Siz bir birinize yaslana bilirsiniz. Buna "safe place" denir. İste Sunghoon bunun aynısını sadece Jake öperek yaptı. O onu iyileştirdi. Sunghoon onu iyileştirdi. Sunghoon onu sevdi hemde tüm kalbiyle. Bu yüzden Jake Sunghoonun doğru kişi olduğunu anladı. Bu zamanede yakin bir dostu bile bulmak zor iken. Bu iki aşık bir birini buldu. Hatirliyor musun, Jake'n Sunghoona ilk baktığı anı? Hatirliyor musun, Jake nasıl Sunghoonun yaninda dilini yuttugunu. Peki ya Sunghoon? O gerçekten böyle hiss etti mi? İsterseniz size bir şey anlatayim.

I found you in the Dark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin