Prológus

160 14 4
                                    

-Jól van TaeTae mindent el raktál? Biztos jól meg leszel? Nem leszel ott magányos?
Ha bárki bánt vagy rosszul érzed magad akkor tudod h...
-Nagyiiii! Ne aggódj minden rendben lesz ha baj van azonnal szólok ne aggódj!
-Rendben van kicsi Tae hát akkor legyen szép utad vigyáz magadra én kicsi Tigrisem!

Az idős asszony nehezen ejtette ki száján a szavakat. Tisztában volt azzal, hogy el fog jönni ez az idő is! A búcsú ideje!
Még ha nem is végleges búcsú s tudja hogy, az ő kicsi Tigrise haza fog térni de akkor is nehéz ki engedni a családi fészekből.
Az idős hölgy fátyolos szemel nézte a nála már jó vallta nagyobbacska kreol bőrű mindig mosolygó fiúcskát!
Még utoljára meg simította selymes haját majd ez után végleg el búcsúzva az unokájától karjaiba borult és egy szoros ölelésben részesítette!
A fiúcska csak kuncogót nagymamája cselekedetére s nagy boldogsággal viszonozta az ölelést.
Tae is be könnyezett nagyon fájt neki, hogy itt kell hagynia a nagyiját viszont tudta hogy, nem rángathatja magával az idős hölgyet minden hova és hogy, nem lesz majd mindig mellette sem.
Itt az idő, hogy saját magáról gondoskodjon.
A fiúcska nehezen de el szakadt szerettétől majd fel szált a vonatra mely már indulásra készen állt.
A vonat el indul a fiú pedig ablakból nézi kedves nagymamája egyre csak távolodó alakját.
Hát tényleg meg történt.
Kim Taehyung, tényleg el hagyta szülő helyét.

Az úti cél pedig nem más mint Dél-Korea
fő városa, Seoul.
A mi kis tigrisünk kapott ott egy jó munka lehetőséget ahol elég jól fizetnek.

Tehát egy stúdióban az egyik gyerekkori barátjánál fog dolgozni, illetve lakni is, persze a lakbért felezni fogják.

Miután meg érkezett Soulba és le szállt a vonatról a kicsi tigris el kezdett nézelődni talán kereset valakit vagy csak azt nézte, hogy merre juthat ki a vasút állomásról.
Az előbbi igazolódott be. A kicsi tigrisünk éppen keresett valakit és mihelyst meg látta szája felfelé görbült. Később pedig már lábai is meg eredtek a rég nem látott ismerős felé!
-HYUNG!-
Kiállotta könyvünk főszereplője majd pillanatok alatt az idősebbik karjaiba csapódott. Azonban az idősebb nem éppen a legjobb formában legalábbis vékony mondhatni nőket megirigyelő alakja volt és ezt persze macska mivoltjának lehetett be tudni, ezt Tae is tudta hisz az idősebb nála sokkalta alacsonyabb is volt. De jelenleg őt ez nem érdekelte és feljajdulva borultak el mind a ketten az idősebbik szúrós pillantásokkal illette a fiatalabbikat de nem dorgálta meg felesleg mert ez náluk már meg szokott volt ez a fajta igen kellemetlen találka az aszfalttal.
-Tae szállj le rólam agyon nyomsz!-
Szólt az idősebb s a fiatalabb tette is amire az idősebbik kérte.
-Yoo nagyon hiányoztál sok meg beszélni valónk van!-
Mondta a Kis Tigris fel pörögve. Yoongi csak bólint s fel tápászkodott a földről a fiatalabbat is fel segítette!
-Na gyere menjünk te nagyra nőtt kölök!-
-Yoongi Hyung! Nem vagyok már gyerek!-
Rívalt a Hyungjára a Kis Tigris de az idősebb szemet forgatva el indult a vonat állomásról kifelé, a Kis Tigrisünk pedig loholt utána.


Sziasztok Cicuskáim!

Meg hoztam a könyvemnek a porológusát.
Remélem tetszik a könyv!
Ha igen akkor meg köszönném ha Voteoval (Csillaggal) vagy kommentben jeleznél!
Jó olvasást és legyen további szép napotok/estétek!

Remélem tetszik a könyv!Ha igen akkor meg köszönném ha Voteoval (Csillaggal) vagy kommentben jeleznél!Jó olvasást és legyen további szép napotok/estétek!

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Falkában... {TaeKook}Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon