final

43 3 5
                                    

Mr. Loverman - Ricky Montgomery

🎀ukeler birliği🎀

ace sung😉🥵, tandır ekmeği😝
zeki oppam🥵 ve siz

AŞKOLAR BEN BU GÜNKÜ DAVETTE NE GİYİCEEMM

Jisung
NE BİLİM ASKO BEN VE ORADA BANA FOTİS ATMAYI UNUTMAA!!

Seungmin
AYOL NİYE TEK SANA ATIYOR HEPİMİZE ATSIN!

Jeongin
EVET HYUNG HEPİMİZE ATT!!

AY TAMAM HEPİNİZE ATARIM!! AY ÇOK HEYECANLANDIM BU ARADAA!!

Jisung
BENDEE

SEN NİYE HEYECANLANDIN ASKOM

Jisung
NE BİLİM MİNİK BEBİSİM BÜYÜMÜŞTE KOCASIYLA🙄 DAVETE GİDİYO😭😭😭😭

Seungmin
Abart Jisung aranızda sadece bir gün var.

Jisung
Of banane ya o benim bebisim bi kere kıskanma kopecik host host

Yiaa beni paylasamiyonuz mu asklarim💖💖

Seungmin
He amk he paylasamiyoruz hade de siktir gitde hazirlan davetinize 3 saat kalmis mal

NEEE SEN NERDEN BİLİON AMK

Seungmin
Mal magazinde paylaşılmıştı davet olduğu bende ordna gördüm

He ok ben gidom bıbıı💖

Diyop telefonu kenara koydum uc saat kalmıştı ve bende az bişey düşünmeye başlamıştım, sınavlar bitti okulu geçtik artık bir çevrem var ve seviliyorum özelliklide bir kişi tarafından o kişi benim için çok önemliydi artık ve hepte böyle kalacak.

Peki bu süre zarfında neler mi oldu? Hyunjinle yine kavga etmiştik ama bu seferki hafifti bana bir şaka yapmıştı altıma sıçmıştım resmen ama Jisung'un anası sıçmıştı ağzına canım anammm.

İşte zamanımız böylece akıp gidiyor bizi neler bekliyor bilemiyoruz ama şunu biliyoruzki Hyunjin ve ben birbirimize deliler gibi aşığız bundan çok eminim çünkü bir insan aşık olmadığı kişiye aşk dolu gözlerle bakmaz ve o kişiye deliler gibi aşık olduğunu en içten fark ettirmez..

Neyse bunları boşverelim bakalımm! bilin bakalım bu gün kiminle özel bir davete gidicem? Tabikide Hyunjinnn!! canım sevgilimm çok aşığım ona..

Ayy size gideceğimiz davetten bahsedeyimm. İş için normalde ama sevgilisi olarak bende çağırıldım! Davet bugün akşam 20:30 da. Gerçekten  çok heyecanlıyım ilk defa bir davete gidiyordum...

AY BEN NİYE HALEN DÜŞÜNÜYORUM ACİLEN HAZIRLANMAM GEREK!! SADECE 2 SAAT KALDI!!

Bir hışımla banyoya girmiştim, bir yarım saat sonra ise çıkmıştım hemen önceden hazırladığım beyaz elbiseyi giyip (en sona koyucam) saçımı yapmaya koyulmuştum. Yaklaşık 30 dakika sonra kapı çalmıştı kesin Hyunjindi!!

"GELDİM!!" diye bağırıp hızlıca küpe mi takıp çantamıda hemen yanıma alıp kapının oraya gittim, hemencecik hafif topuklu ayakkabı mı giyip kapıyı açmıştım tabikide beklediğim kişiyle karşılaşmıştım. Siyah takım elbisesiyle oldukça yakışıklı gorunun sevgilimin hemen boynuna sarılıp dudağına bir öpücük kondurmuştum, oda gülümseyerek belimi kavramıştı ve sarılmıştık.

kalpli kurabiye | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin