Merhaba ben Berre 18 yaşındayım.Annem ben doğduktan sonra ölmüş babamda 2 gün sonra trafik kazasında ölmüş.Bende ablamın yanında yaşıyorum.Ablam Senem Gülsoy evli hem de ünlü iş adamı Burak Gülsoy 'la ama ben onu pek sevdiğim söylenemez.Kendisi her şeyi para ile satın alabileceğini sanar.....
Bugün yine aynıydı sıkıcı!! sıkıcı!! sıkıcı!! ama bugün tek bir şey değişikti çünkü bugün benim doğum günümdü.Dünya için küçük benim için büyük bir şeydi. Çünkü eğer 18 yaşıma gelirsem kimse bana karışamaz, bağıramazdı :)) ama öyle değilmiş. Sabah kalktım aşağı indim kahvaltı için daha sonra eniştem; Neden geç indin bu evde yasak değil mi dedi.
İçimden onun boğazını sıkmak hatta artık ben büyüdüm sus demek geçiyordu ama ablama olan saygımdan sustum.Daha sonra bir misafir geleceğini söyledi çok yakın bi aile dostumuzun oğluymuş.Önce şaşırdım ama bir şey diyemedim.
Canım sıkıldı alışverişe çıkıyordum.Sonra alışverişte bi elbise beğendim onu aldım. 1-2-3-4 derken ellerimde poşetler doldu.Sonra telefonum çaldı çantamın içine bakıyordum bulamadım yolun ortasında durdum telefonu aradım çantamda sonra bana doğru gelen siyah lüks bir araba vardı bana doğru geldi tabi ben görmedim geldi geldi geldi ve ÇARPTI tabi ben bayılmışım gözümü açtığımda yakışıklı biri beni ayıltmaya çalışıyordu.Kalktım ve suratına geçirdim(tokat attım).Bir anda ne oluyo rbe delimisin dedi.Bende sen nesin he beni eziyordun sen nasıl insansın önüne bakmaz mısın manavdan mı aldın ehliyetini diye bağırdım!! Oda ne asıl sen yolun ortasındasın yürüyodun dedi kavga ettik.Benim bir ara başım döndü beni tuttu uzun süre bakıştık sonra evime gitmek istediğimi söyledim oda üstteki hastaneye gidip bir baktıralım iç kanma olabilir dedi istemedim zaten onunda arabası otoparktaymış hayatta yürüyerek gitmem dedim ısrar etti olmayınca beni omzuna alıp zorla hastaneye gitti aslında hoşuma gitti ama belli etmedim hatta bağırdım imdat diye herkes gülerek yanımdan geçiyordu.Hastaneye gittik hemşire ile anlaşma yaptık o adını bilmediğim adamı oyalıyacak bende kaçacaktım. Ama öyle olmadı malesef ki tam kaçarken önüme çıktı özür dilemesi için hak verdim bir yere gittik kahve falan içmeye.Adını sordum oda Sinan dedi.Onla vaktin nasıl geçtiğini anlamadım daha sonra kendini affettirmek için alışverişe geldi orada iki sevgili kavga ediyormuş.
Neyse ben bir çılgınlık yaptım ve yanlarına gittim olayı anladım kız aldatıldığını düşünüyormuş bizde yani Sinan ve bende aldatmadığına inandırdık onlarda bizi sevgili zannetti. Hoşuma gitmedi desem yalan olur ama yine ve yine belli etmedim ve kız dedi ki birbirinize ne kadarda aşıksınız aşktan bahsederken gözleriniz parlıyordu dedi heyecandan bayılacaktım.Sonra sevgililer öpüştü tabi ben bile utandım sonra sevgililer siz de öpüşün dedi sonra biranda öp öp öp diye bağırmaya başladılar Sinan beni kendine bir anda çekti o an o kadar utandım ve heyecanlandım ki sonra bir anda ittirdim ve tokat atıp koşarak taksiye bindim kaç kere aradı facebook tan eklemiş cevap vermedim hiç birine:((
Sonra misafirimiz gelmiş aşağı bile inmedim nabayım bana mı geldi sanki sabah oldu erkenden kalktım mutfağa indim kimse kalkmamış kafamı bi çevirdim ki o karşımda bir anda bağırdım ağzımı tuttu.
Arkadaşlar daha yeniyim eğer devam ettirmemi istiyorsanız lütfen yorum ve beğenilerinizi eksiltmeyin.Sizi seviyorum ;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Bulduğum Gün
RomanceHanı birbirine kavuşamayan aşıklar vardır ya hani ikisi de birbirlerini severler hanı aşktan yana birbirlerine çok yakındırlar ya ama mesafeler uzaktır bu da onu anlatıyor. Berre hem aşktan hem de aileden dolayı şansızdır. Aşık olur ama kavuşamaz ai...