Tedirginim korkuyorum ya biri okursa, öğrenirse.Ben ne yaparım biterim sonum olur.
Neyse ben aşağı yemek yemeğe gidiyorum.Ama bir şey öğrenmişler diye korkuyorum! Yemekte kimse bir şey demedi sakindi demek ki daha kimse okumamıştı :) Yemekten sonra televizyona dalmışım koltuğa oturdum.Nasıl olduğunu anlamadan gözlerim kapanı vermişti.Sonra biri beni kucakladı gözümü çok az açıp baktığımda Sinan'mış uyandığımı belli etmedim gözlerim kapalıydı beni 3 kat kucağında taşıdı.Taşınsın taşısın ceza ona ne diyorum ben ya yine heyecanlandım.Ve odama geldik beni sessizce yatağıma yatırdı elini tutup gitme demek geldi içimden ama yapamam ona yaklaşamam arkadaşıma bu adiliği yapamam ben böyle biri değilim...
Sabah olmuş bile ablama sormak için aşağı indim yatak odasına eniştemi gördüm bir anda heyecanlandı çekmecesine bir şey koydu. Enişte ne oldu niye bu kadar heyecanlandın ne var o çekmecede dedim oda ;Ne olacak canım işle ilgili dosyaya bakıyordum sen gelince korkup çekmeceye koydum da senin ne işin var burada dedi
Bende ablama baktım ona bir şey sormam lazım dedim.İyi ablan aşağıda dedi ve hızlıca odadan çıktı çabuk gel yemeğe demeyi de unutmadı.Acaba ne vardı o çekmecede merak ettim ve beni bilirsiniz bakamazsam ölürüm.Derken yavaşça yaklaştım yaklaştım yaklaştım erken açtım NEEE günlüğüm bu günlüğün burada ne işi var eniştem bu günlüğü eniştem aldı koşarak aşağı indim herkes sofradaydı enişteme ; yüzsüz şerefsiz pislik dedim sen kimsin ya sen ne hakla benim günlüğümü okursun adi herif dedim oda bir anda kalktı senin ağzından çıkanı kulağın duysun dedi sen kimsin de bu lafları söyleyebiliyorsun dedi
Bende;günlüğünü okuduğun kızım dedim.
Eniştem de ; saçma sapan konuşma sondaki şeyler neydi öyle he neler yazıyordu aldattı kandırdı falan he yoksa sen bizim başımıza namussuz mu olmak istiyorsun he izin vermem sen ailemizi zedeleyen şeytansın anladın mı ? beni he anladın mı?
Ablam;YETER susun bi Burak sen benim kardeşime namussuz diyemezsin .
Eniştem; Günlüktekileri okusan başka şeylerde yaptığından şüphelenirsin dedi
Ben de enazından ben kimseyi aldatmıyorum enişte dememle eniştem bana tokat attı koşarak odama çıktım o kim ya o kim dedim herkese rezil oldum hizmetçilere Sinan'a. Artık yeter ama yeter bu evde 1 dk bile durmam dedim eşyalarımı topladım Sinan gördü beni nereye diye sordu bende bu evde duramam istenmediğim bir yerde duramam dedim !! Oda tamam nereye istiyorsan ben götürürüm seni dedi arabadayken o kadar ağladım ki sonra Sinan 'a mesaj geldi telefonu yere düştü ayağının ucuna pedallara oda yola bakmayıp telefonu almaya çalışırken (gerisini biliyorsunuz işte kaza yaptık).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Bulduğum Gün
Storie d'amoreHanı birbirine kavuşamayan aşıklar vardır ya hani ikisi de birbirlerini severler hanı aşktan yana birbirlerine çok yakındırlar ya ama mesafeler uzaktır bu da onu anlatıyor. Berre hem aşktan hem de aileden dolayı şansızdır. Aşık olur ama kavuşamaz ai...