Sabah kalktım ama degisik kalktim içimde bir umut vardi neydi bu umudun sebebi.Kahvaltıya indim inanmiyorum oda ordaydı erkenden gitmemişti içimde ki sevinci belli etmedim hatta sinirli oturdum anladı galiba ona olan sinirimi.Yemek yedim sonra odama gidiyordum malesef odam 3.kattaydı neyse daha sonra tam çıkarken biri kolumdan tutup misafir odasina çekti ve yine oydu.
Sonra nabıyosun ya sen sana evde konusmiycaz demedim mi?
Sinan da; ben seni mutsuz etmek sinirli biri yapmak iatemiyorum.Bana son şans ver ve seninle güzel bir gün geçirelim dedi.Benimde bir anda ağzımdan olur lafı çıktı.Ağzım hayır demek istiyordu ama kalbim evet.Bu seferlik kalbime inandim ve onunla anlaştım öğlen yemeği için iş yerine gidip onu alıcam sonra gezicez.
Dört gözle oglen olsun diye bekledim.Bekledim! bekledi! Bekledim derken saat geldi iş yerine gittim ordaki kizlar da çok guzeldi bu kadar guzel kız varken niye bana baksın ki diye bi duşünmedim değil.Ya nerden çıkarıyorum bakmak falan of of nerdeydi bunun odası.Sonra kafami çevirdim o geliyodu yaninda kisacik elbiseli sekreteriyle elimde soguk su vardi.Bilerek içer gibi yaptim ve üstüne döktüm.Kız bana aptal sen kimsin kendini ne zannediyosun dedi.Sinan bir bağırdı ona ben bile korktum.
Çabuk özür dile yoksa kovulursun dedi ve o kim biliyomusun ünlü Burak Gülsoyun yeğeni.
Kız şaşırdi hemen özür diledi bende bana ben oldugum için özür dile ünlu biri olduğum için dileme dedim ve önden kızgın kızgın gittim.Sinan da yine ne oldu işte özür diledi bunu istemiyomuydun zaten dedi.
Bende; hayır ben ona kızmıyorum istesem ben kim oldugumu soyleye bilirdim niye soyledin benim ağzım yok mu dedim.
Sinan;ya ozur dilerim sadece oyle degince kizdim okadar dedi.Sonra oğlen yemeği yedik ve bana hadi seni bi yere götürücem dedi . Heyecanlandim ama beni biliyosunuz belli etmem ama merakliyimda surekli nereye? nereye? nereye? dedim oda sus bi diye bağırdı tabi sustum :((
Beni lunaparka getirmişti.En sevdigim yerdi burasi nereden biliyordu direkt sordum.
Nereden biliyosun burasini sen??
Sinan; burayi sevmeyen var mi dedi ;)
Oyuncaklara bindik ve en sonunda korku tuneli.Bi ara okadar korkumustum ki ona sarildim sım sıkı ilk defa korkmadigimi hissettim.Eve döndük ama ben önce o sonra. Çünkü eniştem kızardı.
Yatağıma yattım artık emindim ben ona AŞIK OLMUŞTUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Bulduğum Gün
RomansaHanı birbirine kavuşamayan aşıklar vardır ya hani ikisi de birbirlerini severler hanı aşktan yana birbirlerine çok yakındırlar ya ama mesafeler uzaktır bu da onu anlatıyor. Berre hem aşktan hem de aileden dolayı şansızdır. Aşık olur ama kavuşamaz ai...