Asıl Gerçekler

58 3 1
                                    

Kaza yapmıştık ben gözümü hastane de açtım.Sinan iyimiş ilk onu sordum hemşire de sevgilinizde ilk sizi sordu dedi.Heyecanlandım sonra ablamlar geldi eve gelmem için ısrar etti istemedim ama halime baklirsa zaten 2 gündür uyuyormuşum.Ufak bir kafa tramvasi gecirmişim.Ama hala başım agriyor hatta dönüyordu Sinan geldi ablam ona hem kizgin hem de acımsıyarak bakiyordu.

Eve gittik sabah kahvaltisi için.Sonra Rana geldi endiselenerek ;aşkım iyimisin ne oldu diye yanina geldi dayanamadım yukari çikacaktim basim dondu Sinan yetisti tuttu kucagina aldi.Rana nin bakişını gormeliydiniz:(( Kiskandiğini gozlerinden gorebilirdiniz beni odama kadar tasidi ve tam beni birakip odadan cikarkrn DUR dedim. Sen kimsin ya arkadaşimla mi oynuyosun şimdide.Buna izin vermem veremem dedim.Oda hadi yorgunsun yat uyu dedi.

Daha sonra asagi indi.Rana yi gecirecekti camdan bakiyim dedim perdeyi araladim ve onlari gordum sonra Rana onu öptu öpünce içim sızladı canım acıdı...
Kafami nereye cevirecegimi bilmiyordum.

Sonra kafami koydum dinlenmek icin ama gozlerim kendi kendi kapandi.Gozumu actigimda aksam olmuştu.Acıkmıştım heralde yemegi hazirlamislardir diye dusunup asagi indim. Ne goreyim ne sofra hazir ne bir sey sonra aşçımızı gördüm çıkıyordu ne oldu? Nereye? dedim oda ;
Efendim ablaniz disarda yiyecek benim de çok onemli bir işim var çıkmam lazim dedi.Tabiki de izin verdim.Ama ben ne yiyecektim derken mutfaktan tıkırtılar geliyordu!!!
Korktum elime vazoyu aldim tam arkasina yaklastim kafasina indiriyodum bi de kimi goreyim Sinan:))
O da ne yapiyosun ya anladik amacin beni oldurmek ama lutfen sadece aklinda kalsin dedi. Bende senin ne isin var burada dedim.
Sinan da; Bende burda kaliyorum hatirlatirim da sen
niye geldin.
Ben ; Aciktim ablamlarda yokmus zaten dedim neyse disardan soyliyim dedim telefona uzandim elimi tuttu yo aramana gerek yok ben yaparim sana yemek dedi.Ben de ayy ne romantik şimdi de beni mi etkileme cabasindasin yine dedim.O da hayir sadece yardim etmeye calisiyorum dedi. Ben de inanmis gibi yapip hadi baslayalim o zaman dedim.

Sonra yemek yapmaya basladik o kadar egleneliydi ki o kadar hosuma gidiyordu ki tek sogan dograrken gozum yandi oda arkam gecip ellerimi tutup gosterdi ve sofra hazirlandi.
Oturduk yemege o kdar guzeldi ki hersey o kadar gercekciydi hic bitmesin istedim.Yemek yerken abla geldi enistem yoktu megersem is yerinde bi sorun varmis halletmeye gitmisler.Ondan tek gelmis ablam sonra; hadi artik git yat cok yorulmuşsundur dedi. Tam çıkarken merak ettim acaba ben gittikten sonra ne konusuyorlardi? Derken yacas yavas kucuk adimlarla oturma odasinin kapisinin onune gidip kulagimi dayadim ve aralarinda ki konuşma aynen şöyleydi.

Ablam; Aferim yine kardesimi kandirmayi basarmissin senle bi anlasma yaptik sen kardesimi rahat birakicaksin ben de senin istedigin dosyalari vericem ve sonra hayatimizdan gidiceksin dimi boyle anlasmadik mi?

Sinan; Evet malesef ki evet derken...

İçeri girdim siz benim ustumden anlasmami yaptiniz???

Aşkı Bulduğum GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin