Medya: Kızların Seul Müzik töreninde söyledikleri ilk şarkı 'Can We Talk Again'
Bazen ne yazacağım konusunda tıkanıyorum bu yüzden önerilerinizi alabilirim ve bölüm sonunda hangi sahneleri beğendiğinizi söylerseniz gelecek bölümleri öyle yazabilirim.
Not: Okuma listeme burada tanıştığım ve sevdiğim bir yazarın çok güzel kitaplarını ekledim, bence bir şans verin çünkü emin olun onun kitapları benden daha güzel.
@officialblackopal
BLACK OPAL 5th Single 'ASSA' Group Concept Photo
Release on
2016. 01.08 FRI 2PM
#blackopal #assa #concept #photo
Mira'nın Ağzından
"Kızlar bu sefer müzik videomuz 'ASSA' ilk 24 saatte 1.2 milyon izlendi ve baksanıza birçok olumlu yorumlar var" diyerek Haein unnie elindeki telefonu bize gösterdi.
"MBC Festival'inden sonra popülerliğimiz daha da arttı da ondan."
"Haklısın Nayoung unnie herkes o performansımızdan sonra yeni şarkımızı çok merak ediyorlardı "dedim.
''Ve şarkıyı beğenmişler'' diyerek tamamladı cümlemi Hayoung.
"Bugün belki ilk ödülümüzü alırız" dedi Gowon heyecanla ama sonra aday olmadığımız aklına geldi.
Woowa şarkımız da çok beğenilmişti ama o dönemler şarkı ve grup konusunda çok güçlü rakiplerimiz olduğu için ödül kazanamamıştık.
''Geçen dönemki gibi çok güçlü isimler mi dönüş yaptı acaba?''
''Geçenki kadar güçlü mü bilmiyorum ama iKON ve Monsta X katılıyor ve iKON'un son şarkısı Dumb and Dumber şarkıları listelerde yükseliyor'' diye cevapladı Jungwoo'yu menajerimiz.
''Ödülü alamadığımız için üzgün değilim çünkü buralara bile geleceğimizi düşünmüyordum.''
''Ben senin aksine buralara geleceğimizi düşünüyordum Jungwoo fakat ben biraz daha zaman alır daha çok uğraşırız diyordum'' dedi Nayoung unnie.
"Şansımız biraz yaver gitti, influencer'ın şarkımızı canlı yayında dinletmesi ve ülke çapında beğenilmesi" dedim.
"Ama şarkı eğlenceli ve güzeldi böyle dinletildikten sonra beğenilmemesi kaçınılmazdı bence" dedi Haein.
''Ve kadın birçok şarkı açmışken canlı yayında bizim şarkımızın tutması sadece bu da şarkımızın bir kez duyulsa yine aynı beğeniye ulaşacağını göstermiyor mu?'' dedi Hayoung.
"Geldik kızlar" dedi menajer abi. Minibüsten tek tek inip binaya girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK OPAL ( Being An Idol)
FanfictionBilinmeyen bir şirketten çıkış yapan bu altı kızın müzik için neler yapabildikleri sizi şaşırtacak. Kolay olmayan ama sonunda başarıya ulaştıkları bu yolculuğu okumak istiyorsan sen de katıl onlara ve 'luce' olarak başarılarına başarı kat. !!KPOP Gr...