"Kızlar yeni öldüreceğimiz adamı buldum. " Komşular artık benim bu sözüme alışmıştı. O kişi ile küseceğimizi yada kavga etceğimizi düşünüyorlardı. Saçmalık.
"Ehhh sizde amma uykucu sunuz uyanın. Bilge ve Yeliz gelmeniz için on dakikanız var. HIZLI olun" Yaklaşık iki dakika sonra kızlar geldi. Onlara on dakika demiştim iki değil. Üstlerinde pijamaları duruyordu ve saçları dağınıktı. Adım kadar emindim ki kesin yatağı bile toplamamışlardı. "Lina sabahın bu saatinde neden uyandık" dedi Bilge. "Ulan saat on oldu siz hala uyuyorsunuz bense burada planı anlatmak için sizi bekliyorum. " sesim öfkeli çıkmıştı. Yeliz masayı gösterdi ve "Lina artık anlatacaksan anlat daha hazırlanıcağız bir de üstüne kahvaltı var. "Masaya doğru ilerledim ve sandalye lerden herhangi birine oturdum. " Evet kızlar bugün öldüreceğimiz kişi Yiğit Dalkıran. Kendisi Karla'da çalışıyor. Babamı öldüren adi herifin şirketinde."
Bunu duyunca kızlar bir anda ayaklandı ve ilk kelime eden Bilge oldu. "Şu sik kafalılardan birimi yine. Neyse nerede ve ne zaman plana başlıyoruz " dedi. Tabiki oradan Yeliz atlamasa iyiydi. "Lina hemen planı anlat çünkü şu gerizekalı insanlar ile ilgili daha konuşmak istemiyorum. " Çok rahat bir şekilde "Adı Yiğit. Yiğit Dalkıran. " dedim ve derin bir nefes aldım "Şu sik kafalı malın şirketinde çalışıyor. Eğer başarabilir isem onun menajeri olucağım. Ora biraz karışık neyse şimdi şöyle ki oranın müdürü ve kimin kimle çalışacağını belirleyen Berk Arıcan ona ufak tefek yalvarmalar sonucunda birimiz Yiğit'in birimiz Uras'ın menajeri olucağız. " dedim ve Bilge haklı olarak "Bir dakika şimdi benim anladığım şu ;Yiğit adında bir adam var ve biz onu öldüreceğimiz ama sen Yiğit denilen ağzına tükürdüğüm şu sik kafalı çocuğun menajeri olucaksın ama birde şu da var ki senin babanı ve bizim kardeşlerimiz Uras denilen adi herifin yanına kim gidecek yada direk olarak sen Uras'ın menajeri olsan ve onu öldürsen ne olur? " dedi ve tabi Yeliz hemen "Şimdi Bilge'ciğim biz hani yavaş yavaş birde onun çetesini kaldırmaya çalışıyoruz ya hani çetesini öldürünce adamı kalmayacak ya ve biz onu daha rahat geberticeğiz ve onu kimse bizim öldürdüğümüzü düşünemeyecek. " "Haklı Bilge grubun beynisin ama bunları nasıl düşenemiyorsun" dedim. Son bir haftadır çektiğim fotoğrafları önlerine serdim. "Kızlar bunlar son bir haftadır çektiğim fotoğraflar ama asıl şey şu ki ben bir aydır onu izliyorum ve hep aynı planda saatli hemde. "Saatli planınıda masaya fırlattım ve elimle işaret ettim.
Bu sefer ilk tepki Yeliz'den geldi ve. "Yuh kızım sen hayli sapıksın bu plan ne valla diyebilecek bir şey yok. " Tam Yeliz'den beklediğim gibi tepki vermişti. Asıl şaşırdığım şey Bilge'nin tepki bile vermemesiydi. Elindeki günlük rutini ile o kadar çok ilgileniyordu ki tepki bile vermedi ve son maddeye geldiğinde "Pislik herif " döküldü dudaklatından. "Bana mı dedin Bilge'cim ne varki bunda hem ben öldüreceğimiz kişileri takip ediyorum ve planlarını çıkarıyorum. Senin gibi eski sevgililerimizi takip etmiyorum. " deyince Bilge "Sana demedim zaten Lina adam her gece biri ile mi şevişiyor mal ya ağzına sıçtığım. Bak sen beni bir dinle sen baya uzaktan atış yapabiliyorsun yine bir kadını altına aldığında alnının ortasına ateş etsene sonra bir de kalbine al işte işi bitti kadına da gözükmezssin." Bu kız beni deli edecek idi. Ama söylediği mantıklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Aşkı
Mystery / Thrillerİki mafyanın aşkı en fazla nasıl olabilirdi ki Üstelik biri diğerini öldürmek isterken