𝑯𝒐𝒄𝒂 ı𝒔ı𝒏𝒎𝒂 𝒉𝒂𝒓𝒆𝒌𝒆𝒕𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂 𝒔𝒆𝒓𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒃ı𝒓𝒂𝒌ı𝒓.
Han, felix, ı.n ve seungmin voleybol oynarlar. Diğerleri ise basketbol. Minho nedenini anlamadığı halde Han'dan gözlerini ayıramıyordu.
Minho içinden:Minho kendine gel sen okulun popüler kişisisin o ise hiç bir şey.
Chan:Minho topu al.
Minho topu alır ve top Han'ın kafasına gelir.
Han:Ah
Minho koşarak Han'ın yanına gelir.
Minho:Han!
İ. N:Minho hyung dikkat etseydin biraz.
Minho:Ya yanlışıkla oldu.
Chan:Tamam hocaya söyle yelim revire gitsin.
Han:Yok gerek yo-
Minho:Hadi hocanın yanına gidelim.
Hocanın yanına gelirler
Hoca:Han kafan çok fena yaralanmış Minho Han ile git.
Minho:Tamam hocam.
Minho Han ile giderken Han'ın çok başı döndüğünü söyler ve Minho da Han'ı kucağına alır.
Han:e- şey.
Minho:Sadece sağlığın için.
Revire gelirler ama revir boştu.
Minho:Haydaa.
Han:E o zaman geri dönmeliyiz.
Han tam kalkacakken Minho onu geri otturur ve çok yakındılar. Ama Han onu geri iter.
Minho:Ben nasıl yapıcağımı biliyorum ben yaparım.
Han:tamam.
Minho han'a pansuman yapar ve onu yatırır.
Han:Napıyorsun.
Minho:Dinlenmelisin.
Han:Ne ara beni bu kadar önemsedin?
Minho:Ne alaka?
Minho Han'ı tek bırakamaz ve yanında durur sonra ders biter ve Minho kantinden atıştırmalık alıcağını söyler.
Chan:Minho.
Minho:Efendim hyung?
Chan:Niye geri gelmedin maç yarıda kaldı.
Minho:Han'ın yanında kaldım.
Chan:Han'ı onu sevmiyordun?
Minho:Ya hepiniz bunu diyorsunuz.
Chan:çünkü öyle.
Minho:Neyse ben kantine inicem.
Chan:Tamam.
Chan Han'ın yanına gelir.
Chan:Daha iyi misin?
Han:Evet.
Chan:Ben şimdi gidiyorum birazdan Minho tekrar gelicek derse girmeyecekmiş. Neden birden sana bu kadar değer vermeye başladı?
Han:Bende bilmiyorum sordum ne alaka dedi.
Chan:Garip, neyse ben gidiyorum bye.
Han:Bye
Han dinlenirken bir anda odanın kapısı kapanır ve kilitlenme sesi gelir.
Han:Noluyor?
Han kapıyı tıklatır ama ses yoktur. Han bu sefer kapıyı açmaya çalışır ama kapı sanki Japon yapıştırıcısı ile yapıştırılmış gibiydi.
Han:Kimse yok mu?! Minho hyung! Seungmin! Felix! I.N!Chan hyung!! Cevap verin biriniz!
Han kafasındaki bandajın gevşediğini ve yarasından kan aktığını fark eder ve daha çok telaşlanmaya başlar.
Han:Yardım edinn!
Minho Revir odasına yaklaşırken arkasından biri tutar. Han ise daha fazla dayanamayıp bayılır.
Minho:Noluyor be?
Minho uzun süredir dövüş eğitimi aldığı için onu çeken kişinin yüzüne bile bakmadan korkutmuştur ve sonra koşarak revire gider.
Minho:Han!!
𝐋𝐮𝐭𝐟𝐞𝐧 𝐨𝐲𝐥𝐚𝐲ı𝐩 𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐲𝐚𝐩ı𝐧
𝐁𝐨𝐥𝐮𝐦 𝟑 𝐡ı𝐳𝐥ı 𝐠𝐞𝐥𝐢𝐫 😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung✔
FanfictionOkulun popüler çocuğu olan minho ve okula yeni gelen çocuk han'ın hikayesi