|13|

53 2 0
                                    

Önümdeki sandalyeye bir anda biri oturdu etraf çok karanlıktı yüzü yada bedeni belli değildi zaten tanınmamak için siyah giyinmişti iyice gözükmeyen bedenini kamufle etmişti. "Bence bana hak vermişsindir kızım. " Baba.. "Sen güçlü bir kız değilsin sende farkındasın ben yerine başkası da olabilirdi. Benim elime düştüğün gibi başka biri de seni kandırabilirdi. Fiziki olarak da bir adamı durduracak gücün yok senin. Seni tek bir adam kaçırdı ama karşı gelemedin. Benimle gelmeliydin Canan. "

"Neden? Bana neden yaptın bunu? Hadi diyelim kaçırdın bana güçsüz olduğumu gösterdin. Gerçekleri tokat gibi yüzüme çarptın. Herşeye tamam ama sen bana neden bunu yaptın her yerim kanıyor bu neyin cezası? " dedim zorlukla o kadar yorgundum ki bayılmak üzereydim.

"Neden olduğunu iyi biliyorsun kızım. Sen önce mavi aya ihanet ettin sonra ise bana karşı geldin. Bunları sen hak ettin. Ben bir şey yapmadım. " dedi ve gitti.

Az önceye kadar sinirliydim. Ama şuan ölmüş gibiyim. Babalar kız çocuklarının kahramanı olurdu, katili değil. Babam benim kahramanım olmalıydı, katilim değil. Belki beni öldürmedi. Ama o az önce beni öldürdü. Artık fiziksel olarak da öldürse umrumda olmazdı. Zaten dünya durmuştu benim için. Ölmüştüm. Bir gün sever dedim belki bir gün beni sever normal kız çocuğu ve baba ilişkimiz olur diye düşündüm ben her an. Annem beni hep babam konusunda geçiştirirdi ama o yaşlarda bile farkındaydım ben.

Dünya zaten bulanıktı. Ama iyice bulanık hale geldi. Belki benim için çoktan geç olmuştur. Artık bulunmaya dair tüm umutlarım tükenmişti. Ölüyordum.

             •┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈

"Sevgi hanım bakın bizim tek inancımız sizsiniz yani Cananı sevmeyen başka bir düşman var mı? " diye sordu Rüya hoca. Sevgi hanım da berbat haldeydi daha olaylardan yeni haberi oluyordu. Bunlar nasıl anne ve babaydı? Biri başını aldı çekti gitti. Diğeri ise kızından haberi yok.

"Babam var" dedi Sinan.
"Nasıl yani oğlum ne diyorsun düzgün anlat" dedi Savaş Hoca.
"Babam Canan'a küçüklükten beri çok şiddet uyguladı. Ne zaman bir yanlış yapsa karanlık aşşırı sessiz bir odaya kitlerdi. Zaten o yüzden Canan şuan müzik dinlemeden yapamıyor çünkü sessizlikten korkuyor."

Bu nasıl bir babaydı. Ben daha ona dokunmaya kıyamazken uzaktan severken adam kendi kızına neler yapıyormuş. Fark etmeden elimi aşırı derece sıktığımı fark ettim. Kıpkırmızı olmuştu.

"O zaman ilk olarak Nevzatı buluyoruz. " dedi Salih hoca.

Herkes susuyordu yetişkinler konuşuyordu sadece çünkü kimsenin hali bile kalmamıştı.

"Bir dağ evi var. Bizim eskiden evimizdi sonra ise yandı ama hala kullanılır halde oraya götürmüş olabilir. "

Allahım lütfen orada olsun dayanacak halim kalmadı. Artık umudumu da kaybetmeye başladım. Yetişkinler yola çıkınca Salih hocaya olan ısrarlarımız sonucu Sinan ve bende onlarla yola çıktık.

Rüya hoca, Savaş Hoca ve Sevgi hanım önden bizde arkasından gidiyorduk. "Onu seviyorsun değil mi? " diye sordu Sinan. Kimden bahsettiği belliydi. Tek bir kelime ile cevapladım. "Evet"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Canan Karayaman ° Tozkoparan İskender Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin