C:Kanka kanka duydun mu bu gün okula yeni çocuk gelecekmiş! Çocuk çok yakışıklı diyorlar lan!!
Tamda kafamı masanın üzerine koymuş uyumaya çalışırken götveren Colette'nin sesini duymamla irkildim ve sonra ise yavaşça gözlerimi açıp Colette'ye bakmak için kafamı kaldırdım ve
E:Hayır duymadım?
C:Amk asosyali tabiki duymazsın lan her dakika başı götün sandalyenin üzerinde uyuyorsun amina koyim git insanlarla konuşmaya çalış
E:Sus lan nedense diğer erkekler gibi kızların götünün etrafında salyası aka akan köpek gibi gezmiyorum amk götvereni.
C:Edgar anneni siker-
Tanıdık bir ses duymamızla ikimizde kapıya baktık ve tabikide bu ikisi brock ile Colt'tu bize her fırsatta zorbalık yapıyor ve dalga geçiyorlardı.
B:Oo bizim ibnede buradaymış colt baksana.
C:Görüyom kanka şu ibneye bak amk kendini emo zannediyo bi sikicem kaybolucak PUAHAHAHAHHA
Dediler ve komik olduğunu düşündükleri için gülmeye başladılar zil çaldığında ise ikiside gülmeyi bırakıp sıralarına oturdular ve hocanın gelmesini beklediler Colette ise benimle oturmadığı için Spike'ın yanına oturdu ve herkes hocayı beklemeye başladı ben ise sadece resim çiziyordum. Bir iki dakika sonra Pam hoca ve yanında mor saçlı, kaslı ve uzun boylu bir çocuk vardı umursamayıp resim çizmeye devam ettim ve sonra ise Pam hoca konuşmaya başladı
P:Evet çocuklar bu okula yeni gelen arkadaşınız umarım beraber iyi anlaşırsınız. Fang çocuğum şimdi istediğin yere geçebilirsin.
Fang yanımdaki sandalyeyi gösterince yüzüm hafifçe kızardı ve sonra ise yutkunup resim çizmeye devam ettim Fang hızlıca yanımdaki sandalyeye oturdu. Neden onca kişi varken sadece benim yanıma oturmak istemişti? Bunu düşünmeye devam ederken ise Pam hoca yeniden konuşmaya başladı.
P:Evet çocuklar şimdi yeni arkadaşınızla tanışmanız için bi dersi boş bırakıyorum.
Fang'ın etrafına yavaş yavaş kızlar toplanmaya başladı ve sonra ise resim çizmeye devam ederken Fang'in bana baktığını fark ettim.
F:Çok güzel resim çiziyorsun,sorun olmazsa çizdiğin kişinin adını söyler misin?
Bende yavaşça Fang'e döndüm ve bana uzattığı ele baktıktan sonra yeniden ona baktım ve yapmacık bir şekilde gülümseyip
E:Ah, teşekkür ederim çizdiğim kişinin adı Chester.
Dedim ve göz devirip yeniden önümü döndüm ve sonra ise resim çizmeye devam ettim. Sonra ise sıkılıp uyumaya başladım. Zil çaldığında uyumaya devam ettim ve kafamda bir el hissettiğimde o elin Colette'nin eli olduğunu düşünerek uyumaya devam ettim.
...
Çıkış saati geldiğinde gözlerimi açtım ve herkesin toplandığını gördüğümde ayağa kalkıp eşyalarımı çantama koydum ve sonra ise montumu alıp giymeye başladım Colette sırasından hızlıca kalkıp yanıma geldi ve heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı.
C: KANKAAA!! HANİ BU GÜN GELEN ÇOCUK FANG VARYA İŞTE O BEN TENEFFÜSTE YANINA GELİCEKKEN SENİN SAÇINI OKŞADI BİLİYO MUSUN!!!
Duyduğum şeyle şok olmuştum o el Colette'ye ait değil miydi lan!? Hızlıca Fang'e döndüm ve kızlarla konuşurken sıkılmış görünüyordu, benim ona baktığımı gördüğünde sırıttı ve elini havaya kaldırıp el sallamaya başladı hemen yeniden önümü dönüp Colette'ye bakıp konuşmaya başladım.
E:Lan o el senin değil miydi amk götvereni
C:Ay nasıl benim elim olsun ya edgay ben Spike kocamla konuşuyordum neyse kanka hadi gel çabuk çıkalım dışarı yoksa Griff bizi sikicek valla
Güldüm ve başımı tamam anlamında salladıktan sonra hızlıca montumu giydim ve okuldan çıktıktan sonra ise Colette ile birlikte dükkana doğru yürümeye başladık.
______________________________________
Size 500 kelime yeter içim dışım çıktı yazarken cok sıkıldım valla neyse Brawl Stars'ta main karakteriniz kimmm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KİŞİ.../FADGAR
Fanfiction-Edgar, bu yanlışlıkla oldu bana inan lütfen! -Neden sana inanayım Fang...?