2- FANG APİMİZ COKE SİNİRLİ😉😉

101 15 33
                                    

Yol boyunca Fang'ı düşünüyordum siktir, galiba ondan hoşlanmaya başlamıştım. Biliyorum benden asla hoşlanmazdı etrafında o kadar kız varken neden benim gibi bir emo'ya aşık olsun ki...Bunları düşünürken Colette konuşmaya başlamıştı.

C:Edgayy daldın mı? Aloo??

E:Ha ne, ne dedin?

C:Neden dinlemiyon beni amk kac saattir bisi soyluyorum sana amk Edgari

E:Of bilmiyorum ya aklıma Fang takıldı kanka galiba ben ona aşık oldum amına koyim ya

C:NEEE!! CİDDİ MİSİN LAN EDGAY?!

F:Niye bağırıyon amk götvereni anneni yutturtma bana

C:Of tamam ya, neyse kanka bende Fang'in numarası var sana veriyim mi lan?

E:Lan Fang'ın numarası niye sende var amk götvereni

C:Sshh meslek sırrı😉

E:Tamam tamam dükkana gidince verirsin sen numarasını Colette.

Dükkana vardığımızda soyunma odasına gidip üzerimi değiştirdim ve sonra ise Colette'ye üstünü değiştirmesini söyledim ve sonra ise kasaya gidip müşterilerle ilgilenmeye başladım.Bir kaç dakika sonra Colette soyunma odasından çıktı ve sonra ise müşterilere servis yapmaya başladı.

C:Kanka ben sana Fang'ın numarasini vercektim bekle al telefonumu arama yerine "Kaslı jojuk" yaz.

E:KASLI JOJUK NE AMK PAUOAHQOQHAKJA

C:Sus ya karışma benim lakaplarıma neyse hadi ben müşterle ilgilenmeye gider emo boyy

Güldüm ve sonra ise Colette'nin telefonunu alıp Fang'ın telefon numarasını yeni kişi olarak kaydettim ve sonra ise Colette'nin telefonunu kenara koyup numarayı yükledim ve bende telefonumu kapatıp müşterilerle ilgilenmeye devam ettim. Yarım saat sonra dükkana Fang'ın girdiğini gördüm hemen şapkamla yüzümü kapatıp Fang'ı izlemeye devam ettim arkasından bir kız geliyordu bi dakika o kız Janet miydi lan derin bir nefes alıp onları izlemeye devam ettim Colette yanıma gelip

C:Kanka o seninki değil mi lan?yanındaki de Janet ne var aralarında lan!!

E:Evet o da Janet ne alaka amk? Neyse kanka sen git ben onları izlemeye devam edicem

C:Tamamm, bende masalarına gideyim

Onları dikkatlice izlemeye devam ettim Colette yanıma geldiğinde onları izlemeye devam ettim Janet yavaşça Fang'a yaklaşıyordu, Ne yapmaya çalışıyordu bu karı lan? Kalbim hızlıca atıyordu Janet'in ne yapacağını çok merak ediyordum.Birkaç saniye daha baktıktan sonra Janet hızlıca Fang'ın dudağına yapıştı o anın şokuyla yerimde donmuştum gözlerim hızlıca dolmaya başlamıştı müşterilerle ilgilenmeye devam ettim ama vücudumu bir kıskançlık duygusu kaplamıştı, bir dakika ben neden onu kıskanıyorum ki o daha benim sevgilim bile değil...? Onları izlemeye devam ettim birkaç saniye sonra Fang hızlıca Janet'i ittirip ona bağırmaya başladı ve sonra ise Janet ağlayıp hemen oradan uzaklaştı.

C:KANKA GÖRDÜN MÜ AMK JANET KARISI AĞLAYIP KAÇTI PUAHHAHAHAHAHHAHAHHAAH

Diyip gülmeye başladı ben ise ardından gülmeye başladım ama Janet'd biraz acımıştım çünkü Fang ona çok fazla bağırmıştı, acaba Fang banada böyle birşey yapar mıydı...? Bu düşünceleri kafamdan atıp Fang'ı izlemeye devam ettim, o cidden çok yakışıklıydı.

C:Kanka Fang'ın istediği içeceği ona götürsene

Dedi ve gözünü kırpıp sırıttı

E:Pekii

İçeceği tepsiye koyup dikkatlice Fang'ın masasına götürmeye başladım sonra ise yavaşça masasına bıraktıktan sonra geri kasaya dönmek için arkamı döndüğümde elimde birden bir el hissettim yavaşça arkamı döndüğümde Fang bana dikkatlice bakıyordu, yüzüm hafifçe kızarmıştı.

F:Aa Edgar, sen burada mı çalışıyordun?

E:A-ah evet burada çalışıyorum Fang...

F:Hm, güzelmiş o zaman hep buraya gelirim ben Edgar.

E:Nasıl istersen Fang, istediğin başka birşey varmı?

F:Hayır yok Edgar teşekkür ederim seni rahatsız etmedim değil mi?

E:Yok, rahatsız etmedin Fang.

F:Senin işin vardı Edgar istersen gidebilirsin

E:Teşekkür ederim Fang gitsem iyi olur.

Dedim ve masadan uzaklaşıp kasaya gittim ve sonra ise lavaboya gittim yüzüme baktığımda kıpkırmızı olmuştum yüzüme su vurup sonra ise lavabodan çıktım ve Colette'nin yanına gidip ona sarıldım Fang'ın masasına baktığımda Fang çoktan gitmişti.

______________________________________

560 kelime size yeterde artarr

YANLIŞ KİŞİ.../FADGARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin