3- Sadece beni o anlıyor...

96 16 28
                                    

Fici Angst yapmayı düşünüyorum sizce yapayım mıı?
______________________________________

Colette ile dükkandan çıktıktan sonra evlerimize yürümeye başladık Colette onun evine gelmemi ve pijama partisi yapacağını söyledi tabiki ben ise yorgun olduğum için hayır demek zorunda kaldım yavaşça kafasını salladı ve evine girdi ben ise sadece onu izliyordum eve girdim ve hemen kendimi yatağıma attım yoksa yorgunluktan ölecektim...

...

Ertesi gün uyandığımda ise yavaşça gözlerimi açıp telefonumu komidinin üzerinden aldım ve saate baktım Lan saat 10?! Hızlıca yataktan kalktım ve dolabıma gidip kıyafetlerimi giymeye başladım ve saçımla oynayıp düzelttikten sonra telefonumu cebime koyup çantamı sırtıma atıp hızlıca dışarı çıktım ve yolda gördüğüm ilk otobüse girdiğimde okula gitmeye başladım ilk defa bu kadar geç kalmıştım. Bir süre sonra okula vardığımda otobüsten indim ve okula girip sınıfa doğru koşmaya başladım sınıfa vardığımda kapıyı tıklattım ve içeri girip hocadan özür diledikten sonra sırama baktım gördüğüm şeyle dişlerimi birbirine sıkıca bastırmıştım, Janet orospusu yerime oturmuştu beni gördüğünde Fang'a daha çok yaklaşmaya çalışmıştı Fang'ın hiçbirşey dememesi çok fazla sinirimi bozmuştu bende yavaş adımlarla Chester'e baktım ve sonra ise Chester'in yanına yürümeye başladım yavaşça ona doğru eğildim ve

E:Yanına oturabilir miyim Chester?


C:T-tabiki oturabilirsin Edgar...


Bunu söylerken Chester'in yüzünün kızardığını görebiliyordum. Bu çocuk bu kadar tatlı ve utangaç olmak zorunda mıydı, kendi kendime sırıttıktan sonra yavaşça Chester'in yanındaki sırayı çektim ve Chester'in yanına oturdum ona doğru yeniden yaklaştım ve fısıldayarak


E: Teşekkür ederim Chester.


C:Rica ederim Edgar'cım.


Çantamdan kitapları çıkarttıktan sonra Chester'e bakmaya başladım o çok yakışıklıydı ve nazikti bu yüzden onu çok seviyordum. Birkaç dakika sonra Chester'in boğuk sesini duyduğumda irkildim.


C:Nasıl bu kadar geç kalabildin Edgar, her zaman sınıfa ilk sen gelirdin?


E:Eee şey...Uyuya kalmıştım Chester.


C:Hmm, seni anlıyorum Edgar.


Dedi ve gülümseyerek saçımla nazikçe oynamaya başladı, Chester saçlarımla ilgilenirken kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu yavaşça gözlerimi kapattım Bu çok iyi hissettiriyordu... Chester başımı nazikçe kendi omuzuna yaslayınca hiç tereddüt etmeden buna izin verdim ve yavaşça ellerimi Chester'e sarıp uyumaya devam ettim, Beni sadece o anlıyordu.

...

Fang'dan


Edgar ile Chester'in birbirine fazlasıyla yakın olduğunu ve Chester'in Edgar'ın saçını okşadığını gördüğümde çok fazla kıskanmıştım nedense. Edgar'a aşık olamama rağmen onu herkesten ve herşeyden kıskanıyordum, Neden onu bu kadar kıskandığımı bende bilmiyordum. Bunları düşünürken onlara dalmıştım, Chester piçi bana sırıtarak bakıyordu Şu piç... Derin bir nefes alıp onları izlemeye devam ettim, biliyordum Edgar'ın böyle davranması çok normaldi ama buraya Janet zorla oturmuştu teneffüslerde yanımdan git dememe rağmen gitmiyordu bu yüzden onu hiç sevmiyordum.

(Yazar notu: Janet her zaman Fang'e yavşayacak ve asla yanından ayrılmayacak ve Edgar'la Fang'ı ayırmaya çalışacak galiba Janet'i orospu yapıcam he ĞQĞDJQİ5WJSĞQ2JPJEPEQ911ÖWŞ)


J:Kime bakıyorsun Fangg?


F:Seni ilgilendirmiyor Janet?


J:Peki


Nerdeyse ders boyunca Chester ve Edgar'ı izlemiştim Chester'la her zaman göz göze geliyorduk ve o ise hep sırıtarak Edgar'ı kendine daha çok yaklaştırıyordu. Derin bir nefes alıp önümü döndüm ve dersi dinlemeye devam ettim zil çaldığında hızlıca ayağa kalkıp kantine gitmeye başladım.


J:Yaaa, ne Fang nereye gidiyosunnn?


Birşey demeden kantine gitmeye devam ettim sınıftaki bütün kızlar yanıma gelmiş benimle konuşmaya çalışıyordu birkaç dakika sonra Colette ve Bibu yanıma geldi Colette'i görünce hemen yerimde durdum, Colette konuşmaya başladı.


C:Fang üzgünüm ama galiba Edgar sana birkaç gün boyunca tripli kalacak.


F:Siktir...ben bir aptalım.


C:PUAHAJGAHA GALİBA ÖYLESİN FANG


Dedi ve Bibi ile gülmeye başladılar kantine yürümeye devam ettim kantine gidip kendime içecek ve hamburger alıp sınıfa çıktım ve sonra ise sırma geçip yemeğimi yemeye başladım Edgar'ın yanına gitmek istiyordum ama piç Chester onun yanındaydı, gidip Chester'i dövmemek için kendimi zor tutuyordum.


______________________________________

BU BOLUMDE FANG'İ KUDURTTUM PUAHAHHAHAHAHHA

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YANLIŞ KİŞİ.../FADGARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin