" H-hayır hayır hayır, girmem ben buraya! Hayır yapmayın nolur ha- "
Gözlerimden yaşlar boşalıyordu. Beni zorla içeri sokmaya çalışıyorlar bense elimden geldiğince direnip yalvarıyordum."Bağırma! Bağırma!"
O bağırma diyordu ama ben dinlemiyordum bile.
"Bağlayın şunu hadi hızlı! Hızlı!'
Adam durmadan komutlar veriyordu ve diğer 3 adam da beni bağlamakla uğraşıyorlardı.
Ben ise hayla çığlık çığlığa ağlayıp çırpınıyordum.
Ellerim iki kana kelepçeli ayaklarım ise iki yana yüksek bir şekilde yukarıya kitlenmişti ve ayak parmaklarıma da ipler bağlanmıştı. Milim oynatamıyordum. Karşımda adamlar sıra olmuş öylece bekliyorlardı.(Bağlanma şekli ve yatak aynıdır. Yalnızca kız farklı!)
" Ya ne i-istiyorsunuz benden ruh ha-hastası mısınız, bunlar ne çözün beni!!!" diye bağırıyor aynı zamanda da debeleniyordum ama nafile..5 dakika sonra içeri 2 adam daha geldi. Adamlardan birinin tarzından hatrı sayılır biri olduğu belli oluyordu. Diğeri ise takım elbise giymiş siyah maskeli bir adamdı. İkisinin de gözleri bendeydi.
"Kız burda Esat bey, kuralları konuştuk ama üstünden geçmek istiyorum." dedi buranın patronu gibi duran adam."Tabii sizi dinliyorum Miraç Bey, hem yeni misafirim de öğrenmiş olur"
Bana bakarak sırıtarak konuşuyordu."Allah belanızı versin hepinizin! Çözün beni benim bi suçum yok ne istiyorsunuz şerefisizler...!"
Ben isyan ederken isminin miraç olduğunu öğrendiğim p*ç korumalarına işaret verdi.
Koruma elindeki, ortasında top bulunan kalın ipi azıma takıcağını anladığımda ağzımı sıkıca kapadım. Bu sefer burnumu sıkmaya başladı bir süre dayandım ama sonrasında nefessiz kaldığım için ağzımı açmak zorunda kaldım o anı fırsat bilen koruma ağzıma topu taktı ve bağladı. Artık ağzımdan sadece 'Mmğğhhhhpp' gibi sesler çıkıyordu. Çok çaresiz hissediyordum.
"Numara 27'nin bulunduğu yatak ℅100 güvenlidir. Herhangi bir gözden kaçan durum yoktur.Rahatlıkla çalışabilirsiniz. Ayrıca bildiğiniz gibi amacınız yalnızca gıdıklamak. Onun dışında hiçbir cinsel zevk içeren davranışların sergilenmesi yasaktır. Numara 27 nin tüm vücuduna dokunma izniniz bulunmaktadır ve böylece rahat çalışın diye numara 27 nin özel bölgelerine de ışık koydurduk. Günlük çalışma saatlariniz 10:00- 11:3014:30-16:00 ve 18:00 -23:00 dır ücreti özel olarak konuşuruz.
Ayrıca herhangi bir şey olduğunda yardım için bu tuşa basabilirsiniz personellerimiz size yardımcı olacaktır. ""Teşekkür ederim Miraç Bey.
Yeni misafirimle baş başa kalmak için heyecanlanıyorum.""Haklısınız Esat Bey, ben sizi baş başa bırakiyim,iyi eğlenceler."
Diyip odadan ayrıldı. Odada yalnızca personeller ve gizemli adamla kalmıştık. Esat yani gizemli adam personellere işaret verince elinde makasla üzerime geldiler. Ben de tekrar çırpınmaya başladım ama milim kıpırdayamıyordım.
Hızlıca üstümdekileri kesmeye başladılar."Mmmppppğğğphh!!! Mmhğğğ!!!"
Kendimce birşeyler söylüyordum, ama nafile..Üstüm çırılçıplaktı, çok utanıyordum. Gözlerimden yaşlar boşalıyordu..
"Mmmmmpppppğğğğ!
" Şşşt korkmana gerek yok güzelim"
Diyip saçımı okşuyordu.
Ben ise ona sinirli sinirli bakıp ağlıyordum."Çok eğlenicez, ne dersin ha?
Başlayalımmı?" mmmmpppğğhhh "
" ııııımmmğhh "" evet dediğini duyar gibiyim. Ben de senin kadar heyecanlıyım. Hadi bakalm ne kadar gıdıklanıyormuşsun"
"Iıımmmğğhh mmmmhhhğhh!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
< KOD: 27 >
Fiksi PenggemarKlasik Tickle kitabı değildir! Çaresizliğin zirvesini yaşayın istiyorum.