Giriş

733 18 8
                                    

[Başlamadan önce: Normal parantez ()=Kafasindaki çılgın ses. Köşeli parantez[]=Kafasındaki biraz daha mantıklı ses.]
Yağmurlu bir gündü. Kırık dökük bir gecekonduda kırmızı kostümlü bir adam yaşıyor- HEEEY! MERHABA! Bırakında kendimi tanıtayım. Bu klayve başındaki saftiriği boşverin. Ben DEADPOOL. Merc with a mouth! Ne yani, Ağızlı paralı askermi deseydim? Beni zaten tanıyorsunuz. Şuan normalde misafir kabul etmem ama çok sıkıldım. Deadpool televizyonu açar ve kanalları teker teker gezer. SIKICI, SIKICI, SIKICI, Supernatural? Hala devam ediyomu be? SIKICI. Ahh, lanet olsun. Koltuğunun arkasındaki eski çizgi film kaseti koleksiyonunu açar ve aralarından He-Man'i çıkarır. Klasik. (He-Man! HEHE) [He-Man'i eskiden severdim. Ama artık...] Daha çok konuşmayın. Kalkıp kaseti takar ve tekrar koltuğuna oturur. He-Man'in evrenin en güçlü savaşçısı olduğu bir bölüm izler. He-Man'in evreninin en güçlü savaşçısı olduğunu herkes biliyor. Benim evrenimin en güçlü savaşçısının ben olduğumu neden bilmiyorlar? [Öylemisin?] (Tabikide! Öyle! O Deadpool!) Güzel söyledin dostum. Ama bunu nasıl kanıtlayacağız. [Ahh, bence bu işin peşini bır-] (Tabikide evrendeki bütün güçlü savaşçıları yenerek!) [Hey, peki diyelimki yaptık. Dünyanın nereden haberi olacak?] Klavye başındaki saftirik ne güne duruyo? Ayrıca geçen- yani dün, yani bu pazar galiba, hmm. İŞTE YAKINLARDA kamera calmış- yani ödünç almıştık. Baya cafcaflı bişeye benziyo. (Hahaha "cafcaflı.") Evrenin en güçlü karakterlerini yenerken videoya çekeceğiz ve YouTube'a koyacağız! (Haha, dostum şu ünlü adamlar gibi milyonlarca izlenme alacağız!) [Hadi çabuk başlamaya çalışın.] Deadpool YouTube'u açar ve kayıt olur. Ad? Deadpool. Soyad? Uhh, Deadpool. E-posta? dönersever@gmail.com çok sıkıcıı. Oh, sonunda. Kanal ismi? Deadpool VS! (Haharika!) [Yaratıcı.] Bilgisayarda işini bitirip tam yola koyulacakken yerde olduğunu unutan kamerasına basar ve kamera çatlar. AAAAAAA! Wade kamerasını eline alıp yukarıya kaldırır. KAMERAAAAAAM! BU KADAR ERKEN AYRILMAYI HAKETMİYORDUUUUUN! [Umm, hala bir akıllı telefonumuz var.] Ahh, doğruya. Aklımdan çıkmış. Deadpool telefonunun ön kamerasını açar, onu masanın üstüne koyar. Belinden silahını çeker ve kayıt butonuna basar. Kıçınıza yapışın dünyanın savaşçıları! Yüce Deadpool geliyor! (Haha evveeet!)

Deadpool VSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin