Deadpool VS Iron Fist

614 19 21
                                    

Kocaman karlı dağların arasında küçücük gözüken kırmızıya bürünmüş bir adam- HEY! GELMİŞSİNİZ! Hadi kamerayı açalım. [Bir dakika. Biz buraya nasıl geldik?] Mükemmelliği sorgulayamazsın dostum.
AHEM.
Deadpool, Iron Fist'i bulmak için en yüksek dağlara bile tırmanırmış.
Şuan olanda bu değilmi ha?
Youtube kanalını twitter'ında paylaşarak ilk hangi savaşçıyı yeneyim diye sormuş.
Evvet, ve dostum. ÇOK POPÜLERİİİM! (Evet! O tweetimize yüz binlerce yanıt geldi!) Ve kimi en çok söylediler biliyormusunuz? Tabiki, [Iron Fist. Şuan onu dövmeye gidiyoruz.] Uhh, hayır. Spider-Man'di. Ama kimse bana ne yapacağımı söyleyemez! (Evet biz Deadpooluz!)
Deadpool en sonunda dağın tepesinde ulaşmıştı. İki eskimo gibi gözüken kadın, çocuk ve adam ona bir şeyler söylemeye çalışıyordu.
"Koşima mota faka?" Dedi kadın.
Kaşınma motherfucka? HEY!
"Yo faka i hayt yaaa!" Dedi adam.
You fucker i hate you mu dedi?
[Hayır belliki ingilizce konuşmuyorlar]
Sonra küçük iglolarından bir genç daha belirdi.
"Tamam anne, ben bakarım." Dedi genç adam.
Sonunda benim türümden biri! [Sen mutant değilmisin] Belki oda mutant?
"Hey, ne arıyordun, Spider-Man?" Dedi meraklı genç.
SPIDER-MAN! BANA SPIDER-MAN Mİ DEDİ! Dedi, Deadpool içinden.
Evet, ben Spidey. Ben takım arkadaşım Iron Fist'i arıyordum. Uhh, bekle o şu Disney'deki iğrenç tv şovundaydı.
Eskimo genç şaşırarak "Ne?"
Bişey yok. Ben sadece Iron Fist'i arıyordum. Everest'mi ne dedilerdi.
"Hayır. Iron Fist burdan dün gitti."
Deadpool gözü seyirerek.
Ne? Ne? BUKADAR UĞRAŞTIM BE! Şşt, klavye başındaki saftirik, beni Iron Fist'in yanına gönderiver bi zahmet.
Deadpool kalp kırıklı-
ŞŞŞŞT SANA DİYORUM.
Ben, Deadpool bunu yapamayacağımı biliyorsun. Bu hikayeyi güzel yapmaya çalışıyorum.
Kimin umrunda senin hikayen. Bu benim hikayem. İnsanlar zaten dövüş için buraya geldi ve on bin abonem var. Lütfeeeeeeeen.
Ben-
Hadiiiiiii.
Hayır.
DEDİĞİM ŞEYİ YAP YOKSA SENİN DÜNYANA GELİR VE LANET OLASI KAFANI O ŞİŞKO GÖVDENDEN ÇIKARIP CHIMICHANGA'MA KOYUP YERİM. ÜSTÜNEDE TUVALETTE YARIM SAAT SIÇARIM!
Tamam, tamam.
Deadpool bir şekilde Iron Fist'i huzurlu bir ormanda. Meditasyon yaparken sonunda bulur. Iron Fist ilk önce bir şey hissetmez.
Bune ya? Dramatik bir geliş yapacaktım hiç bakmıyor. (Aklımda bir fikir var...)
Iron Fist rahatlamış hissediyordu bu anı ne bozabilirdiki.
"Ahh, ne?" Iron Fist kafasına gelen taş ile arkasını döndü ve kimin attığını görmek için baktı. Deadpool'u görünce şaşırdı.
"Ne istiyorsun sen?" Fist onun gitmesini istiyordu.
Evrenin en güçlü savaşçısı ünvanını almayı. Ama bidakka.
Deadpool kamerasını tutturmak için yer aradı. Bu lanet şeye tripod mu ne ondan almalıydım. Ahh, hiçbiyermi olmaz.
En sonunda bir ağacın dalına koyup kayıt butonuna basdı.
Iron Fist sıkılıp "Eeee, ne yani?" dedi.
Deadpool kameraya bakarak.
Herkese merhaba! Ben Deadpool ve Deadpool VS'ın ilk bölümüne hoşgeldiniz! Bugünki konuğumuz Iron Fist!
"Ciddenmi? Hadi ama."
Iron Fist. Senin güçlü bir rakip olduğunu öğrendim ve seni yenmeye geldim.
"Ne yani beni öldürecekmisin? Haha"
Hayır ama yenildiğini kabul edene kadar döveceğim.
"Ne yani o silahlarlamı? Bilmiyorum duydunmu dostum ama bana Yaşayan Silah diyorlar!"
Hayır. BU TAŞAKLARLA!
Deadpool sırtındaki katanaları çıkardı ve Iron Fist'e doğru atıldı.
Iron Fist, Wade'den önce davrandı, oda atıldı ve Pool'un karnına yumruk attı. Deadpool darbenin etkisiyle bildiğin uçtu. Ahh, bu çok kabaydı Fist. Bak ne diyeceğim. Iron Man aradı, sana yeni isim önerlileri sunacakmış. Deadpool belinden silahlarını çıkardı ve Iron Fist'e ateş etmeye başladı. Iron Fist, Matrix filmlerini aratmayan reflekslerle hepsinden neredeyse kurtuluyorduki ayağına bir mermi geldi.
"AAAAAHH."
Oops.
Iron Fist çok sinirlendi. Yumruklarını sıkarak ve bağırarak Wade'in üstüne atladı ve kafası yerle bir olana kadar yumruklamaya başladı.
"Senin lanet olası bir rejenerasyonun olduğunu biliyorum! Ve dostum şunu söyleyeyim benim için sorub değilsin!"
Iron Fist ayağa yavaşça kalktı ve Deadpool'un iyileşmesini bekledi.
Yarasını inceliyordu. Birden diğer ayağınada mermi geldi ve Iron Fist yere düştü.
"AAAAHHHH!"
Deja vu? Fist. Şunu söylemem lazımki kostümün berbat.
Deadpool silahlarıni beline koydu. Iron Fist'i kostümünden tuttu ve kafasını kendine doğru çekti.
Yaşayan silah kim ha? Fist?
Deadpool, Daniel'in kafasına son kez çok sert bir yumruk attı. Daniel bayıldı.
(Dostum! Bu harikaydı! Daha fazla! Daha fazla!) [Boş vakit. Adamı boşuna meşgul ettik.]
Deadpool kameraya tekrar dönerek.
Evet. Alın size Iron Fist! Bidahaki sefere kimin kıçına tekmeyi basayım? Yorumlara yazın! Ve kendi veletlerinizlede paylaşmayı unutmayın! Sizi seviyorum chimilerim! Muck Muck.
Deadpool kamerayı kapatır.
Youtube'da 1 milyon görüntüleme almıştır ve hala devam ediyordur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deadpool VSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin