-1-

291 8 6
                                    

Yine lanet alarm sesiyle uyanmıştım.
Bugün okulun ilk günü ama hiç heyecanlı değilim. Duş aldıktan sonsa üstüme beyaz crop altıma bol bir kot ve birde beyaz gömlek giydim önünü kapatmadan.Çantama bir defter,kalemlik,yedek kıyafet,airpords,telefonum,bir kaç majyaj malzemesi koydum.Bu arada biraz makyaj yaptım güneş kremi, kapatıcı,rimel,kırmızı ruju abartmadan dudağımın içine sürerek ekleme yaptım.Artık hazırım çıktım ve otobüse bindim.
Of siktir ya hem de koca bir siktir.
Zorbalarım otobüste beni bekliyorlar.
Otobüse bindim ve genelde yalnız takıldığım için ayakta durdum hem onlardan uzak durmak için hem biriyle yanyana oturmamak için.Bana bakmış gülüyorlardı.Cidden çok aptallar hem de çok.Okula gelince benle indiler ve otobüs gitti.Onların yanında hürkan'ın sevgilisi yeliz kaan'ın sevgilisi sera vardı.
Emre-Pişt! kemik torbası.
Sera-Ağlar şimdi söylemeyin öyle.
Ali-Çubuk kraker baksana burayaa.
Onlara bakmak istemiyordum kesinlikle çünkü yine bir şey yapıcaklar biliyorum ayrıca cidden Sera ve Yeliz'i kıskanıyorum zorbalarım dışardan gördüğüme göre çok eğlenceli ayrıca zorba ve okulun popülerleriyle sevgili olmak çok iyi.
Birden birisi geldi ve omzumdan tuttu beni iktirdi onlara bakmam için onlara döndüm ve anlamsız,duygusuz bakışlarımı attım.
Hürkan-Sen kendini çok mu zeki zannettin?
Yeliz-Hürkan sus ağlar şimdi KAJWKENWKEKWNS.
Yex-Bize bakmayarak bizden kurtulamazsın.
Ali-Üf susun da bir,dökül paraları.
Deniz-Size vericek ne param var ne de saygım.
Emre-Saygın zaten yoktu.
Deniz-Bunu anlamak için zaman geçti beni rahat bırakın.
Dedim ve hızlıca sınıfıma gittim.
Şansımı sikeyim ki sınıfta sadece vodak var.
Yani onların zorba arkadaşı tabi o bana bir şey yapmaz ama salak bakışlarını atması bile yetiyor sinir olmama.
Onlarda arkamdan sınıfa geldiler sırama oturdum ve telefonumu çıkartıp kulaklıklarımı taktım şarkıyı açtım zaten şarkı her şeyi anlatıyor.

Belki konuşmam kimseyle.
Yalnız otururum.
Belki birazcık hüzün ve.
Ve senle buluşurum.
Neden ben değilim?
Neden sensin?
Neden beni seçmedin?
Neden geldim?
Neden ben değilim?
Neden sensin?
Neden beni seçmedin?
Neden geldim?
Benim için her yer aynı.
Yine mutsuzum.
Eğer elimde olsaydı.
Zamanı durdururdum.
Neden ben değilim
Neden sensin?
Neden beni seçmedin?
Ben neden geldim?
Neden ben değilim?
Neden sensin?
Ben neden geldim?

Şarkıyı dinlerken ağladığımı fark ettim sesli şekilde hepsi bana bakarken gülme krizindeydi.
Deniz-Umarım bir gün sizde zorbalarınsınız.
Dedim ve tuvalete gittim.
Hala ağlıyordum çünkü kaç yıllardır çok acıyordu kalbim dayanamıyorum artık. Sınıfa girdim tekrar hepsi bana baktı su içtim biraz daha sonra bir anda yere yığıldım fakat oturur pozisyondaydım sınıfın sessiz bir çocuğu vardı hemen yanıma o koştu ve hepsi dalga geçmeye başladı.Çocuk beni kaldırdı teşekkür ettim sonra çocuk tekrar yerine oturdu.Onlara baktım ne kadar acımasızlar ve neden böyleler benim ne suçum vardı ki?
Deniz-Ben size ne yaptım ki?
Emre-Sen benim sevgilimi aldın benden tamam mı onla arkadaş oldun sonra küstün hatırlıyor musun? İŞTE SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ O SANA O KADAR BAĞLANDI Kİ SEN KÜSÜP YÜZ ÜSTÜ BIRAKINCA İNTİHAR ETTİ SENİN YÜZÜNDEN!
Deniz-Sağol bir kere daha değersiz olduğumu hatırladım.
Hürkan bana bu sefer değişik bakıyordu sanki cidden acımıştı ama gizlemeye çalışıyordu neyse o bana acımaz.
Yerime oturdum.
Deniz-İzin verde anlatayım o zaman.O BENİM SEVGİLİMLE ÇIKTI.EMRE ANLADIN MI? BENİ BİZİM HÜRKAN'LA SEVGİLİ OLDUĞUMUZ DÖNEMLER ÇIKTI. HÜRKAN'DA SALAK GİBİ GİTTİ ONA. BENDE ARTIK ONU İSTEMEDİM SONRA ODA KENDİNE OROSPU DEDİĞİ İÇİN İNTİHAR ETTİ TAMAM MI? BENİM BİR SUÇUM YOK! BENİM HER TARAFIM HÜRKAN'DI HÜRKAN HÜRKAN DİYE KAFA'YI YERKEN O GİTTİ ONLA ÇIKTI. BENİM HER TARAFIM HÜRKAN'DI LAN!
Hiç kimse hiç bir şey diyemedi özellikle hürkan.
Bunu söylemeye ihtiyacım vardi sonunda oldu.Emre bana baktı sanki özür dilermiş gibi bende ona baktım nefret dolu gözlerimle.
Deniz-SİZDEN NEFRET EDİYORUM. NEFRET! EN DİBİNE KADAR NEFRET EDİYORUM!
Duvarları yumruklarken hepsi beni durdurmaya çalışıyordu çünkü sinir krizi geçiriyordum.
Deniz-BIRAK BENİ BIRAK! DOKUNMAYIN BANA SAKIN BİR DAHA BANA DOKUNMAYIN.SAKIN!
Ellerinden kurtuldum çantamı aldım ve çıktım okuldan.İlk otobüsle eve gittim.Biraz su içtim kahve yaptım içtikten sonra düşündüm okulun ilk gününden daha hocalar gelmeden gitmiştim.Amann yarın giderim dedim ve uykunun kollarına bıraktım kendimi.

Ya biraz olaylı oldu gibi ama ilerlersek biraz daha iyi olcak neyse oylarinizi ve yorumlarinizi bekliyorumm bebislee 😻😻💗💗

YILDIZLARIN ŞARKISI HugolaxDenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin