-2-

153 4 2
                                    

Bu bölümün müziği "Mercy".

Deniz'den
Yine bir alarm sesi ile gözlerimi açtım.
Of yine lanet okula gidicem neden okullar var ki ama başarılı bir öğrenciyim.Her neyse artık hazırlanmaya başladım.Siyah bir kot ve üstüne bol yeşil kapşonlu sweatshirt.Dudaklarıma nemlendirici sürdüm eyeliner sürdüm sonra aynı şekil hazırladığım çantamı alıp otobüsü beklemeye başladım.Zorbalarımın karşıdan geldiğini gördüm kapşonumu çektim ve kulaklıklarımı taktım şarkıyı açtım.

^^
Yalnızlık, pişmanlık ve bir bezmişlik
Ne duman ne bir mey unutturur seni
Ne bir 70'lik
Özür dilerim, bu şarkıyı biz ayrılmadan önce yazmam gerekirdi
Ama ben (ben), bir daha aşk şarkısı yazmamaya yemin etmiştim
Akıllı bekleyişimе eşlik ederkеn bir deli sessizlik
Sanki ölmek için elini ilk defa tuttuğum o yeri seçmiştim
Sanki hesabı senin ödediğin o boktan restoranın önünden yeni geçmiştim
Ben bir daha aşk şarkısı yazmamaya yemin etmiştim
Sen ki bir falezin yamacında kendinden vazgeçip beni seçmiştin
Ben o gün seni götürmek için paramın yeteceği en fiyakalı yeri seçmiştim
Haklı bir vejetaryen gururla sokaklarda kedi sevmiştin ya
Ben her şeyin bir oyun olduğu çocukluk yıllarıma geri dönmüştüm
Şimdi sonsuz yıllar sürecek bir yalnızlığın ortasından
Senin yelken açtığın yeni aşkın şerefine yazıyorum
Geri dönmen için değil
Sende açtığım yaraları iyileştirmek için bir yama arıyorum
Kendimden nefret etmek için sürekli gidiyorum
Ama hep sana varıyorum
Ben kendimi kapattığım zengin zindanda sensiz bir devir eskittim
Geri dön diyemezdim, üstümüze işlediğim günahların eli değmişti
Gittiğinde boğazımdan düğüm dolu yüzlerce gemi geçmişti
Ama ben, bir daha aşk şarkısı yazmamaya yemin etmiştim
Şimdi kaybettiğim aşklar
Ruhumu söndürmeye başlar yeniden
Düşer gökten göğsüme taşlar
Düşer gözlerimden yaşlar yeniden
Çok kadın hiç kadın aptal
Bunu bile bile gittin diye bu telaşlar hediyen
Düşer gökten göğsüme taşlar
Kutlarım bir başıma yeni yaşlar yeniden

Tam hayatıma uygun bir şarkı.Otobüs geldi ve zorbalarımla birlikte bindim.Kafamı cama yasladım ve dışarıyı izlemeye başladım.Hürkan cidden çok güzel bir sevgiliydi.Çok güzel seviyordu çok özledim ama artık geri dönemem dün bana gerizekalı olduğumu söyledide ondan.Çok canım yansada susuyordum.Kalbin'in acıması fiziksel acı'dan daha çok acıtıyor.
Okula gelince hemen sınıfa girdim yerime oturdum.Kulaklıklarımı çıkardım ve zaten sonra benimkiler yani zorbalarım da geldi hürkan benim yanımda oturuyorlardı önümde emre,yanımda hürkan,arkamda ali ve yex oturuyorlardı.Var ya mükemmel grup ya! Yeliz bana göz devirdi bir anda hiç bir şey demeden önüme döndüm.Emre arkasını döndü bana baktı daha sonra geri önüne döndü.Bu çocuk vallaha salak billahi salak amk.
Ali-Deniz biliyorsun dimi çirkin olduğunu?
Yex-Of harbi görüntü kirliliği.
Emre-Vallaha ağzımdan aldınız.
Hürkan hepsine gülüp beni iktirdi ve yere düştüm.Ayağa kalktım.
Deniz-Gün gelicek hepiniz benim önümde ağlayarak özür diliyeceksiniz! Özellikle sen Hürkan Gügen sen bana çok yalvarıcaksın!
Hürkan-Karma olmasın dikkat et.
Deniz-Görücez.
Hepsi güldü ama gün gelicek çok ağlıyacaklar.Hoca geldi ve soruyu tahtaya yazdı.
Hoca-Evet bu soruyu Hürkan çözücek baya bir zor yani ben bunu test kitabında görünce yapmam uzun sürdü baya işlemli haberiniz olsun.
Hürkan-Hocam ben kalkmasam
Hoca hürkanı zorla kaldırdı ve hürkan soruyla bakışmaya başladı
Hoca-Geç yerine! Zaten sendende bu beklenirdi deniz kalk bakalım sen kızım
Emre-Hocam denizi kaldırmayın onun ankastresi tutar hem beyinsizler soru yapamaz.
Deniz-Ortaokulda okul 1. Ve lisede 2. Olmuş bir kızım seni ciddiye almıyorum.
Herkes güldü.
Hoca-Hadi denizcim yap bakalım kızım ben pek düşünmem yapıcağını ama.
Deniz-Görücez.
Soruyu yapmaya başladım soru tam 17 işlem sürdü ve hoca bana hayranlıkla baktı.
Hoca-Doğru! Bravo Deniz tam senlik performans senle böyle alay etmemin sebebi hırslanmandı olduda zaten, aferim sana senin geleceğini görüyorum ben başarılı bir kız olucaksın.
İlk defa böyle cümleler söylendi bana,bu kadına minnetarım.
Deniz-Çok sağolun hocam.
Yerime oturdum ve herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu.Tenefüs oldu ve kantine indim bugün yemekte salata,pilav ve nohut yapmışlardı ben sadece salata aldım.Sınıfa çıktım ve yemeye başladım.Yemek bitti zaten derse girdik bugün matematik sınavı varmış sınava girdik ve 1 soru dışında hepsini yapabildim o soru çok zor gelmişti annem çok kızıcak hatta dövebilir bile.(Yemin ederim Allah'a bir kere daha şükür ettim benim ailem böyle değil.)
Hoca sınavımı okudu ve söyledi notumu.
Hoca-Deniz aferim kızım! 95 aldın.
Hürkan bu durumlarımı her zerresine kadar biliyordu.Hürkan iyi sır tutuyor baya iyi o yüzden ondan başka kimse bilmiyor bu durumlarımı.
Titreyen sesimle.
Deniz-Sağolun hocam.
Hürkan bana baktı.Sessizce ağlamaya başladım kimse duymuyor Allah'tan.Son ders oldu ve Hürkan sanki yardım etmek istermiş gibi baktı çıkışta ben ona gerek yok bakışları attım aslınsa çok ihtiyacım vardı eve gittim.
Şansıma sıçayım annem evde.
Anne-Deniz! Kaç aldın sınavdan bir 100 olmasın bacaklarını kırarım!
Deniz-Anne.. ben sınavdan 95 aldım.
Anne-DENİZ NASIL OLUR BÖYLE BİR ŞEY! SENİN KADAR SALAK BİR KIZ GÖRMEDİM!
Dedi ve bana tokat attı.
Deniz-Anne çok özür dilerim... söz bir daha olmayacak.
Anne-Bir daha olursa zaten görürsün gününü,bu daha burda bitmedi görüceksin sen.
Hemen ağlayarak odama koştum.Annem beni dövdü.Annem bana tokat attı.Ben bunları hiç bir zaman haketmedim ama.Hatta okul 2. Olduğumda beni evden atmaya çalıştı ama rahmetli dedem engel olmuştu.O gün dedem sayesinde hayatım kurtuldu ama şimdi kimse yok.Bunları düşünürken yavaşça kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Bence güzel oldu baya sardıı lütfen yazım yanlışlarıne dikkat etmeyin önemsiz onlarr oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum 😻💗💗

YILDIZLARIN ŞARKISI HugolaxDenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin