"Gerçekten benim adıma o velet botları mı gönderdin, sana inanamıyorum Yoongi."Namjoon gözlüğünü çıkartıp masaya koyduğunda yeşil çayından bir yudum alıp arkadaşına gözlerini dikti.
"Barışmanın nişanesi olarak jest yapmak istedim."
Namjoon kaşlarını kaldırıp gülümsediğinde başını iki yana salladı.
"Benim doğum günümde bir kere bile hediye almadın ne jestinden bahsediyorsun? Kendi adına gönderseydin o zaman ahss delirtiyorsun beni."
Yoongi gözlerini devirip arkadaşının karşısına oturduğunda ellerini kucağında birleştirdi ve yüzüne bilmiş bir ifade takındı.
"O zaman ondan hoşlandığımı falan düşünebilirdi-"
"Konuştukça batıyorsun Yoons bence sus. Adım kadar eminim ki şu an ona karşı bir şeyler hissettiğimi düşünüyor."
Yoongi gülmeye başladığında kahvesinden bir kaç yudum almış ve arkasına yaslanarak rahat bir duruş sergilemişti.
"Saçmalama istersen çocuğun cinsel tercihini bilmiyorsun bile bunu arkadaşça bir jest olarak algılamıştır."
Namjoon elini alnına koyup başını iki yana salladığında neye bulaştığını düşünürken başı ağrımaya başlamıştı.
〰️〰️〰️〰️
"Bildiğin aşık olmuş yaaa nasıl kibarca reddedebilirim hyung?"
Jimin ellinci kez sorduğu soruya karşı gözlerini ovuştururken Seokjin ve hoseok dün geceye kadar bu olayı dinledikleri için nöbeti eve sabaha karşı gelen Jimine devretmişlerdi.
"Jungkook çok uykum var uyuyalım artık lütfen-"
"Ne uyuması daha gün yeni başlıyor! Şimdi utandığı için bana mesaj atamayabilir ama ben ona atarak cesaretlendireceğim."
Jungkook tatlı bir kıkırdama bıraktığında saçlarını gözünün önünden çekip arkada topladı. Jimin kanepede uyuklarken küçük olan somurtmuş ve bahçeye gidip salıncakta sırt üstü uzanmıştı. Daha güneş yeni bulutların arasından gün yüzüne çıkmaya başladığında Jungkook yüzünde minik gülümsemeyle telefona bakıyordu.
JeonJungkookie
ayy pardonn yanlışlıkla attım🥹
Jumgkook beklemeye başladı tabi mesajını hemen görmesini beklemiyordu çünkü sabahın yedisiydi ve yüzde yüz uyuyordu.
Jungkook yan dönüp başını koluna yasladığında diliyle dudağında ki piercingiyle oynadı, beklemek sıkıcıydı.
Gözleri kapanmak üzereyken instagramdan gelen mesaj bildirimiyle hemen ayaklandı.KimNamjoon✔️
senin köpeğin mi?
kulakları neden böyle normalde kesiyorlarJeonJungcookie
çünkü böyle çok tatlı hem nasıl kıyarım ki ona
sen sevdiğin birinin canının yanmasını ister misin?KimNamjoon✔️
(konu nerelere geldi ya kafana sıçayım yoongi)
İstemem.JeonJungcookie
Immm tamam...
yani şey aslında şunun için yazmak istedim sana botlar için teşekkür ederim✨🫣KimNamjoon✔️
Rica ederim jungkook.JeonJungcookie
Eee başka bir şey söylemeyecek misin??KimNamjoon✔️
Ne gibi jungkook?JeonJungcookie
hep böyle resmi mi konuşursun ? çok sıkıcı sanki iş toplantısında gibi hissediyorum ki iş
mülakatlarından nefret ederimm 🙄KimNamjoon✔️
ne demeye çalıştığını anlamıyorum
sizin jenerasyonun konuşma dili farklıJeonJungcookie
aramızda sanki yedi sekiz yaş var gibi konuşuyorsun
küçük değilim ben tamam mı esmer karamelitoKimNamjoon✔️
Doğru 7 yaş var ben tam otuz yaşındayım Jungkook.
hem karamelito da ne demek?
ah her neyse teşekkürünü ettiğine göre
ben gidiyorum işlerim varJeonJungcookie
Yaaa dur durr nereye gidiyorsun
daha karpuz kesecektik 🍉KimNamjoon✔️
Bak benim konuşacak zamanım yok
arkadaş— yani ben bir jest yaptım sadece bu kadar.
artık karşına çıkmayacağım zaten
koreye dönüyorum bu hafta.
sana akademi hayatında başarılar👍🏻JeonJungcookie
(ayy bana sende koreye gel birlikte gidelim
diyo inanmyrmm...)
Ne tesadüff bende bu haftasonu koreye dönüyorum eğitimimiz bitiyor maalesef ki🥲KimNamjoon✔️
Tamamdır iyi yolculuklar o halde👋🏻JeonJungcookie
(el sallıyor yani elimi tutmak istiyor
anlamında mı acaba??)
Görüşürüz hyungie👋🏻Jungkook havaya bacaklarını kaldırıp boş tekmeler savurduğunda hızlı ve atik bir hareketle kalkmış ve içeriye girmişti.
Jiminin uyuduğunu gördüğünde yanına yaklaşıp üstünü hırkayla örttü ve saçına öpücükler bıraktı. Arkadaşlarını çok seviyordu ailesinden göremediği sevgiyi onlardan görmüştü. Babası Kore de tanınmış bir ressamdı annesi ise kitap yazarıydı, durumları çok iyiydi ama tek çocuk olmasınında dezavantajıyla aşırı başıboş yetiştirmişlerdi. Üniversiteye başladığından beri ailesinden bir para desteği almıyordu o yüzden de burs kazanıp ingilizce eğitimi için gelmişti.
Artık onu lüks şeyler tatmin etmiyordu farklı şeyler denemek, görmek hatta yapmak istiyordu o yüzden bu kadar heyecanlıydı.Çünkü Kim Namjoon onun ulaşabileceği ama elde etmesi zor olan adamdı.
〰️〰️〰️〰️
"İstediğin üzere çocuğu araştırdım tahmin ettiğin gibi çıktı."
Yoongi elinde ki dosyayı Namjoonun masasının üzerine attığında esmer olan gözünde ki gözlükleri çıkartıp dosyayı incelemeye başladı.
"Ünlü ressam Bay Jeon'un tek oğlu, zengin velet hiç şaşırmadım."
Dosyayı elinden masaya bıraktığında elini yanağına dayayıp Yoongiye doğru baktı.
"Tatlı bir yanıda var ama itiraf et eğer ilgini çekmeseydi araştırma zahmetine girmezdin."
"Çocuk peşimi bırakmayacak Yoongi ve bu senin yüzünden. Kendimce önlem almaya çalışıyorum."
Yoongi gülümsediğinde dosyayı tekrar eline almış ve bir kaç sayfa sonra fotografların olduğu kısma gelmişti.
"Çok fazla kişiyle takılmış belli ki ilgi seviyor."
Jiminle olan fotoğrafına bakarken sarı saçlı çocuk ilgisini çekmişti Jungkook da çok yakışıklıydı ama yanında ki sarı tam bir afetti.
"Hayatı bu kadar ciddiye alma kaç senedir kimseyle ilişkin olmadı. Sadece takılmaya bak belli ki onun derdi de bu."
Arkadaşına göz kırpıp dosyayı kapattığında odadan dışarıya çıkmış ve aklı karışık olan Namjoonu düşünceleriyle baş başa bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delişmen ^ NamKook
General FictionBaşarılı iş adamı Kim Namjoon ve karşısına çıkan şımarık, deli dolu çocuk Jungkook'un aşk hikayesi.