Hedef: 10 oy 🌸
MinYoongi✔️
Merhaba Ben Kim Namjoon beyin
özel avukatı Min Yoongi telefonlarınızı açmadığınız için buradan ulaşmak zorunda kaldım.
Sayın Jeon Jungkook 03.07.2023 tarihinde yazılı olarak sunduğunuz hakaret, hedef gösterme, kişinin özel haklarına ihlal ve itibarını suçlama konularından hakkınızda şikayet var.
Yakında ev adresinize tebligat da ulaşacaktır.
Tüm yorumlarınızı, yazışmalarınızı geri çekmeniz ve şikayetçiden özür dilediğiniz takdirde
işlem başlatılmayacaktır.
Saygılarımla."Ayy cidden şikayetçi olmuş bu manyak!"
Jungkook evin içinde dört dönmeye başladığında Seokjin çamaşırları asmakla meşguldu. Hoseok ve Jimin alışveriş için markete gitmişlerdi ve kaç saattir küçük olanın 'esmer karamelini' dinliyordu.
"Olmaması hata olurdu zaten Kook, adama ne ithamlarda bulundun."
Jungkook yanaklarını şişirip bağırmamak için elinin tersini ısırırken Jin gülümsedi ve başını iki yana salladı.
"Babana söylesene-"
"Hayır tabi ki de hyung sonra yine aynı şeyleri söylemeye başlayacak bilmiyorsun sanki.."
Babasının sesi kulağında çınlamaya başladığında yüzünü buruşturdu ve elinde ki telefonuyla volta atmaya başladı.
Özür dilemeli miydi?
Ama o zaman yaptığı tüm sözler ve dik duruşu boşa giderdi.
Yine de bir suç işlemiş gibi ifade vermekle mahkemeyle uğraşmak hiç istemiyordu."Sence ne yapmalıyım hyung?"
Seokjin yalandan düşünür gibi yaparken elinde ki tişörtü çamaşırlığa astığında küçük olana dönmüş ve ellerini beline koyup konuşmaya başlamıştı.
"Ben senin yerinde olsaydım şu an adamdan özür diliyordum.Siz gençler neden bu kadar büyütüyorsunuz anlamıyorum özür dilemek bir erdemdir."
"Tabi erdemdir ama asla kendisi özür dilemez Kook."
Hoseok içeriye girip Jin'e delici bakışlar atarken küçük bir çocukmuş gibi Jungkooka sarılıp saçını okşadı.
Jimin onları izlerken çok eğleniyordu Bir hafta sonra buradan gidecek olmaları onu derinden yaralıyordu."Sana doğru olan neyse nasıl hissettiriyorsa onu yapmalısın hem o adama kim bilir kimler yazıyordur en fazla ifadeni alıp para cezası verirler takma kafana."
"Ama bence uğraşmaya değmez hem şikayet tebligatı evine giderse bunu baban görür biliyorsun-"
"Hassiktir! Doğru evet unuttum ben onu.."
Jungkook ceylan gözlerini hyunguna çevirdiğinde Hoseok 'elden bir şey gelmez' dercesine omuz silkip dudaklarını büzdü. Jimin yanına gelip omzuna yumruk attığında abartı bir şekilde elini tutup yüzünü buruşturdu.
"Tank gibi çocuksun ama içinde bir bebek var resmen. Sen Jeon Jungkooksun kendine gel hemen!"
Küçük olan başını sallayıp bahçede ki koltuklardan birine oturduğunda telefonunu eline alıp instagram mesajlar kısmına girdi.
JeonJungcookie
merhaba avukat bey efendim sizi bu küçük
saçma işle uğraştırdığımız için kusura bakmayın💜
Rica etsem bana Namjoon beyin numarasını
verir misiniz
özür dilemek istiyorum🥲🤧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delişmen ^ NamKook
General FictionBaşarılı iş adamı Kim Namjoon ve karşısına çıkan şımarık, deli dolu çocuk Jungkook'un aşk hikayesi.