Este prima zi de scoala .
Seara trecuta nu am putut sa dorm cu gandul la urmatoarea zi .
La ora 4:30 m-am dat jos din pat si am inceput sa
ma pregatesc . Imi fac rutina de dimineata , desfac borcanul cu ciocolata si mananc. Ma spal pe dinti iar la ora 6 si jumate eram gata. Ma uitam la liniile ceasului cum parca se invarnteau la infinit.Insfarsit ! am tresarit de pe canapea bucuroasa! Era 7:15 !
Am plecat cu pasi vioi si plini de speranta spre noua mea scoala.Am ajuns . Totul era ..... nu pot sa spun cum era ...
Stateam pe banca si ma holbam la fiecare copil care intra pe poarta si ... incercam sa-mi dau seama cu care dintre ei voi fi in clasa.La ora 8 30 doamna directoare trasa chenarul ...
'' Acesta este momentul '' mi am spus in gandul meu " ... acum imi voi cunoaste noii colegi cu care voi impartii urmatorii 4 ani din viata " .
Am pasit timida spre clasa mea. Am incercat sa ma imprietenesc cu cateva fete dar nu si cu cele din primul rand, Lucia si Maria.
Ele erau imbracate cu mult mai frumos decat mine si pe langa asta aveam si o perioada mai grea cu parul.Eram tare curioasa sa aflu care este diriginta mea,si , am vazut in fata randului meu o doamna frumoasa, tanara si zambitoare cu un par roscat si ochii maro si plini de speranta si incredere.deja o iubeam . Am urmat-o cu admiratie pana in clasa unde urma sa o ascultam timp de 4 ani .
Ne-a inmanat cartile tuturor copiilor in parte si char daca nu am primit cele mai bune carti pentru ca nu mi se cunostea situatia la invatatura din anii anteriori.
Dupa ce ne-a inmanat cartile ne-a dat orarul temporar, a discutat cu noi .. a ales sefa clasei > Cristina Filip n_n apoi am plecat acasa
M-am intors acasa deja cu gandul la urmatoarea zi .
Am intrat la mine in camera , am aruncat ghiozdanul pe pat si fara sa ma mai schimb de hainele pt scoala am inceput sa ma uit in noiile carti sa vad ce "bucurii" ne rezerva noile manuale de clasa a 5a ...
Nu era nimic exagerat si nimic prea greu cu exceptia completarilor din gramatica noastra.
Asteptam cu nerabdare sa cunosc profesorii si restul cadrelor
didactice asa ca ... am inceput sa ma pregatesc pentru ziua urmatoare ... mi am facut penarul ... încopertit cartile...
pentru a da o prima impresie cat mai buna ...
E ... intr-un final m-am plictisit si am realizat ca nu pot sa ma bucur pentru ca a inceput inchisoarea ... aveam 3 luni de inchisoare fara vacanta!!!Hei ! Asta a fost prima mea povestire ... si as vrea sa spun ca 99 % din povestiri vor fi adevarate.