Pisałam na tablicy więc jest :3
Ostatnio, gdy byłam sama w domu było bardzo dziwnie... "No ale super będzie cisza, spokój, posłucham sobie muzyki, poczytam" Szło zgodnie z planem. Słuchałam muzyki bez słuchawek, czytałam.
Stwierdziłam "Pójdę do toalety"
Zadzwonił do mnie tata, że za jakieś pół godziny do mnie przyjedzie. "Dobra spoko"
Co z toaletą? Poszłam...
Zaczęłam słyszeć ciche kroki... (Nie wiem czy to ze mną coś nie tak ale ostatnio mam wrażenie że ciągle je słyszę)
Potem stukanie/szuranie...
I co chwila na zmianę.Przypomnę, że byłam całkiem sama, a że słyszałam to z pokoju obok raczej nie mogło być dźwiękiem spoza domu.
Siedziałam w tej łazience słuchając. Nie wiem czy sobie wmówiłam ale miałam wrażenie że światło stało się mniej intensywne.
Rozbolała mnie nagle głowa... (Tego już sobie nie wmówiłam)Wystraszyłam się bo usłyszałam jakby czyjś? Głos? Nie wiem dokładnie. Myślałam, że to tata. Ale zwątpiłam i czekałam czy drzwi się otworzą. Nie otworzyły.
Kilka minut usłyszałam samochód. Więc wyszłam bo już byłam pewna że to tata. Tak, to już był on.
Ale nadal nie wiem co to za dźwięki. Może zwariowałam?Wiem, że to może brzmieć dziwnie. A ja jestem bardzo strachliwa. No bo jestem... :(
To by było na tyle. Przepraszam jeśli są błędy oraz za interpunkcję bo jak pisałam nie zawsze stawiam przecinki itp.
Chciałabym BARDZO BARDZO BARDZO podziękować wszystkim którym chce się to czytać za:
Naprawdę... Nie wiem co mam teraz zrobić... Jestem tak wdzięczna<333
Ponad 170 obserwacji i takie rankingi... Z każdego jestem wdzięczna... ❤❤❤
Idę płakać... Dziękuję bardzo...
Nie wiem czy przydałoby się coś z tej okazji zrobić?
CZYTASZ
Ciekawostki o mnie
AcakA czemu by nie:> Możecie się o mnie czegoś dowiedzieć Miłego czytania<3